annamaria

Δευτέρα, Μαρτίου 19, 2007

EΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΤΑΚΕΣ Νο 2

oikogeneia_kretinon said
Όχι... Δε θέλω να το μάθω... Θέλω να το φάω!!!!....
xexexe....με κάτι τέτοια μας φτιάχνεται το κέφι...περιμένουμε ελληνικές ατάκες νούμερο 2 !!:)
Tην καλησπέρα μου...

shades in the dark said
Γεωργία Βασιλειάδου: Ποιο δόντι σε πονάει;
Χωρικός: Ο κάτω δεξιός τραπεζίτης.
Γεωργία Βασιλειάδου: Εμ, βέβαια. Τραπεζίτης και αριστερός γίνεται;
Η κυρά μας η μαμή

shades in the dark said
Γεωργία Βασιλειάδου: Και θα μ' αφήσεις μόνη με τον ταξιτζή;
Μίμης Φωτόπουλος: Ε, τώρα δε φοβάται πια. Σε συνήθισε.
Η ωραία των Αθηνών

Amosaid
Όλοι στις αγαπημένες μας ταινίες βάλαμε ξένες.Τελικά καμμία από αυτές δεν μπορει να συγκριθεί με μια καλή ελληνική.
Ποτέ δεν τις χάνω και είναι οι πιο απολαυστικές στιγμές μπροστά στην τηλεόραση.
Αξέχαστη ατάκα δεν έχω γιατί μνημη δεν έχω...

patsiouri said
A χα χα, διάβαζα προχτές πως κάποιος έχει πάρει από περιοδικά τα περισσότερα cd με παλιές ταινίες από ελληνικό κινηματογράφο και τα ακούει όταν οδηγεί, μέσα στο μποτιλιάρισμα...Βάλσαμο, έτσι???


Nυχτολουλουδο said
Λάμπρος Κωσταντάρας: Που είναι η κυρία σου παιδί μου;
Οικιακή βοηθός: Εξήλθεν έξω!
Λάμπρος Κωσταντάρας: Πάλι καλά που δεν εξήλθε μέσα...
Η γυναίκα μου τρελάθηκε

Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Δηλαδή εσύ την ηλικία σου πώς τη
μετράς;
Λάμπρος Κωσταντάρας: Εικοσπέντε.
Διονύσης Παπαγιαννόπουλος: Τινέιτζερ! Κι η πίεσή σου που φτάνει στα δεκαοχτώ;
Λάμπρος Κωσταντάρας: Ε, τινέιτζερ κι αυτή!
Κάτι κουρασμένα παληκάρια.

Μαικα said
Τι ωραία που πέρασα διαβάζοντας τις ατάκες!!!

αυτό που μου έρχεται τη στιγμή που έλεγε ο Μιχαλόπουλος κάνοντας ένα διάσημο ποιητή.....

ήσυχο,ήσυχο το ποταμάκι
αργοκυλάει το γαλάζιο του νεράκι
και απαγγέλει την αγάπη τη χρυσή
τώρα που ήρθες αγαπούλα μου εσύ!!

άσπρα κοράκια ,μαύρα κοράκια..
τι να προμηνύουν τα άσπρα και τι τα μαύρα....
άνθρωποι,άνθρωποι... προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός
(απο την ταινία Ξύπνα Βασίλη με τον Γ.Κωνσταντίνου ,Αλεξανδράκη,Μιχαλόπουλο κλπ)
έγραψε η annamaria at 11:09 μ.μ.

2 Comments:

Τι ωραία που πέρασα διαβάζοντας τις ατάκες!!!

αυτό που μου έρχεται τη στιγμή που έλεγε ο Μιχαλόπουλος κάνοντας ένα διάσημο ποιητή.....

ήσυχο,ήσυχο το ποταμάκι
αργοκυλάει το γαλάζιο του νεράκι
και απαγγέλει την αγάπη τη χρυσή
τώρα που ήρθες αγαπούλα μου εσύ!!

άσπρα κοράκια ,μαύρα κοράκια..
τι να προμηνύουν τα άσπρα και τι τα μαύρα....
άνθρωποι,άνθρωποι... προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός
(απο την ταινία Ξύπνα Βασίλη με τον Γ.Κωνσταντίνου ,Αλεξανδράκη,Μιχαλόπουλο κλπ)

1:43 μ.μ.  

Αξέχαστες ατάκες, πράγματι.
Και αξέχαστες ταινίες.
Πάντως η ατάκα "άνθρωποι,άνθρωποι... προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός" προέρχεται από άλλη ταινία (Οι Γερμανοί Ξανάρχονται) και μιλάει ο Τσαγανέας ως έγκλειστος σε ψυχιατρείο στην κατοχή.

3:36 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home