annamaria

Παρασκευή, Φεβρουαρίου 16, 2007

Αποκαλυψη

Σειρά μου λοιπόν για την αποκάλυψη που ζήτησαν ,
η γλυκιά Candy και ο καλός μου φίλος ο Γιώργος.
Δε μπορώ να τους αρνηθω , έτσι λοιπόν αρχίζω….


1) Σας έχω πει ποτέ πως λατρεύω την ποίηση??
Όχι ???
Καβάφης , Δημουλά, Καρυωτάκης είναι οι αγαπημένοι μου.
Λοιπόν τι έλεγα??
Α ναι, …η αποκάλυψη.
Βαρέθηκα που λέτε παιδιά το ταξίδι…..κρατά πολλά χρόνια,
θέλω να φτάσω και εγώ στην Ιθάκη μου.

Για μένα, η Ιθάκη δεν ειναι προορισμός,
αλλά αυτό το "κάτι" που πάντα λείπει για να συμπληρωθεί η ευτυχία.
(παρ όλο που έχω μάθει πια, πως ευτυχία δεν υπάρχει,

εκτός φυσικά από αυτή που σου δίνει ένα παιδί)
Την ζωή μου ,
σχεδόν κατάφερα να την κάνω όπως ήθελα, (λέμε τώρα…)
όμως πάντα κάτι θα λείπει…. (αυτό το έγραψα και πριν )
Παρ όλα αυτά, πάντα προσπαθούσα
και ακόμα προσπαθώ να μην την εξευτελίζω.
Όσο μπόρεσα έφερα αντίσταση σε "κάποιο" ποτάμι
όταν είχε πολύ νερό να μη με πάρει
και όσο ήταν δυνατόν φαντάστηκα νερό
στα ξεροποταμα και παρασύρθηκα……..(μεγάλη αλήθεια αυτό)

Όμως ξέρω καλά πως , όλα έπρεπε να έρθουν
όπως ηρθαν…(αχάριστη να μην είμαι)
Αυτά για την ζωή μου.


2) Τώρα για το χαρακτήρα μου , τι να γράψω …
είναι θλιβερή ιστορία γιατί είμαι πολύ δύσκολος άνθρωπος.
Τρελαίνομαι με ό,τι χαλά την αισθητική μου,
την όποια αισθητική τέλος πάντων διαθέτω,
από μουσική μέχρι εικόνες, από λόγια μέχρι έργα.

3) Λατρεύω τους ανθρώπους που έχουν άποψη και τη λένε,
αυτούς που δε φοβούνται να τσαλακωθούν,
αυτούς που δε θέλουν ντε και καλά
να παίζουν τον ρόλο του απελευθερωμένου.
Δε μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους να εκθέτουν

τον εαυτό τους χωρίς λόγο, χωρίς αιτία.

4) Καπνίζω πολύ, αγαπημένο μου ποτό το νερό και ο καφές μου (ξέρω ξενέρωτη)
Λατρεύω να κλέβω την Μερεντα της κόρης μου.
(σιγά 16χρονη που έχει ανάγκη τη Μερεντα……… )


5) Ο Μάικλ Χέρ είπε κάποτε πως....
"Η βλακεία των ανθρώπων δεν οφείλεται στην έλλειψη ευφυΐας τους,

αλλά στην έλλειψη θάρρους τους."
Ούτε ευφυής είμαι αλλά ούτε και θαρραλέα ……..δυστυχώς....




ΥΓ
Η Candy, o Γιώργος, o Shades έγραψαν .....
προτείνω λοιπόν
Δείμος
Sevarose
Βατραχακι
Vita_mi
Amo
έγραψε η annamaria at 2:57 π.μ.

29 Comments:

Σχεδόν όλα αυτά τα ξέραμε...
Μερικά εξ αυτών φαίνονται... :)

Πες μας το σημαντικότερο..
Τη μερέντα τη τρως με μεγάλο κουτάλι ή με το χέρι..!!!?
χιχιχιχιχ

Μάκια..

7:30 π.μ.  

Ανναμαρία ευχαριστώ. Αρκεί αυτό.

10:29 π.μ.  

ποιός είχε την ιδέα με το γάντι;

1:54 μ.μ.  

Ευχαριστώ για την πρόταση.Είμαι ελαφρώς αργόστροφη. Τι πρέπει να κάνω ακριβώς; Οδηγίες παρακαλώ;

2:42 μ.μ.  

ΚΑΛΕ αναμαρια ΕΝΑΣ ,,ΕΝΑΣ μου ριξε γαντι κι σειντς τωρα κιεσυ ..μα ηδη εχω αποκαλυφθει στο τελευταιο ποστ χεχεχε
ενα παιδι που δε θελει να...μεγαλωσει...

4:43 μ.μ.  

"θέλω να φτάσω και εγώ στην Ιθάκη μου.
Για μένα, η Ιθάκη δεν ειναι προορισμός,
αλλά αυτό το "κάτι" που πάντα λείπει για να συμπληρωθεί η ευτυχία."
Δεν αντέχω να μην ξανασχολιάσω. Αυτό που έγραψες είναι το νόημα όλων όσων βιώνουμε και πράττουμε πολλοί χωρίς ίσως να το έχουμε αντιληφθεί με την απλότητα που το έγραψες.
"Παρ όλα αυτά, πάντα προσπαθούσα
και ακόμα προσπαθώ να μην την εξευτελίζω."
Ο αγαπημένος Καβάφης. Άραγε το καταφέρνουμε αυτό; Θέλω πολύ την απάντηση που μπορεί να δώσει μόνο ο εαυτός μου.
Καλές αποκριές.

10:51 μ.μ.  

Παιδισκη μου,
μα στα blogs μας τον εαυτο μας βγαζουμε .....
το ιδιο και στην "αποκαλυψη" μας !!
Τωρα για την Μερεντα.
Αχ μα τι ερωτησεις κανεις καλη μου παιδισκη?? ;)


George μου,
χαιρομαι που αρκουν αυτα,
γιατι τα χειροτερα τα εκρυψα ;)



Νυχτολουλουδο μου,
τι να σου πω...
εμενα μου το πεταξαν η Candy και ο George !!

11:58 μ.μ.  

Αγάπη μου μεγάλη έχω καιρό να τα πώ μαζί σου και να με συγχωρέσεις
αλλά εγώ είμαι λίγο γριά και το παθαίνω που και που!! Σ'αγαπώ γιατί είσαι λεβέντισσα ,θαρραλέα και πανέξυπνη. Και μη μου την βγαίνεις εμένααααααα!!
Μακάρι να'τανε κι αλλες σαν και σένα.
Θές μια σοκολάτα με φουντούκι!

12:05 π.μ.  

Amo μου,
α.....τιποτα το σπουδαιο......;))))
να μιλησεις για σενα !!!! ;)
Μωρε σοβαρα τωρα,
σου φορτωσα βαρος??
Αν νιωσεις ετσι μην κανεις τιποτα.
Τα φιλια μου!!

Seva μου,
με αυτη σου την κουβενατ τα ειπες ολα!!
Φιλακια!


George μου,
παντα μια Ιθακη θα ειναι στο μυαλο ολων μας.
Για αλλους ειναι ο στοχος,
για αλλους το τερμα του ταξιδιου, για αλλους αυτο που παντα θα λειπει, αυτο που θα περιμενουμε ολη μας τη ζωη.

Τωρα οσο για το αν εξεφτελιζουμε ή οχι την ζωη μας τι να σου πω.....
το μονο που ισως ξερω ειναι πως ολοι μας ή εστω οι περισσοτεροι απο μας, εχουμε καποιους "κανονες" που επιλογη μας ειναι να θελουμε να τους ακολουθησουμε.
Αν το πετυχαινουμε ή οχι...θα φανει στο χειροκροτημα.....
Τα φιλια μου !!

12:14 π.μ.  

Μαρακι μου,
ποσο χαιρομαι που σε βλεπω δε μπορεις να φανταστεις!!
Μου ελειψες...μας ελειψες !!
Ετσι παντα γερη και δυνατη να εισαι!!
Τα πιο γλυκα φιλια μου!!
ΥΓ
περιμενω την σοκολατα!!

12:17 π.μ.  

:) Μ'αρεσει αυτη η ιδεα που ξεκινησε επειδη δυσκολα μιλαμε για τους εαυτους μας...Αν και οπως ειπε η παιδισκη μερικα απο αυτα φαινονται ειναι εξισουν ενδιαφεροντα με εκεινα που δεν ξερουμε καθολου:)

:)φιλια

12:24 π.μ.  

Ανατολη μου,
ναι, ειναι πραγματι ομορφη ιδεα.
Ομως οπως απηντησα στην Παιδισκη, στα blogs βγαζουμε τον εαυτο μας, αυτο σημαινει πως η αποκαλυψη δε θα εχει διαφορες και ειναι καλο αυτο.
Εσυ θα μας συνεχισεις??
Φιλακια!!

12:40 π.μ.  

Θα συμφωνήσω κι εγώ με την "Ποτέ ξανά": κι εμένα για πολύ (κιόλας) θαρραλέα μου φαίνεσαι! Η ακριβής αναφορά σου στα ξεροπόταμα που τα φαντάστηκες με νερό μου άρεσε πάρα πολύ!
Κι όσο για την Ιθάκη σου, εύχομαι από την καρδιά μου όχι μονάχα να τη συναντήσεις αλλά & να τη βιώσεις...!
Την Καλημέρα μου & καλό τριήμερο!

11:09 π.μ.  

Επειδή άντα υάρχει ο κίνδυνος να φτάσουμε στην Ιθάκη και να μή μας αρέσει τελικά, άς αρκεστούμε στο να ονομάζουμε Ιθάκη μας κάθε Ευτυχισμένη Στιγμή...αρκεί να έχουμε τις κεραίες μας ανοιχτές για να την εντοπίσουμε, να μή μας φύγει...

Καλό τριήμερο Άννα Μαρία!

12:52 μ.μ.  

Aναμαρια μου χαιρομαι που το εκανες κι εσυ..
Και το εκανες ομορφα,το στολισες με δυνατες λεξεις.
Φιλια πολλα!

1:19 μ.μ.  

αφού όλοι μας είμαστε παιδιά και λατρεύουμε μερέντα και νουτέλλα!!!

φαίνεται η αξιοπρέπεια και η αισθητική ενός ανθρώπου.

καλησπέρα

4:27 μ.μ.  

Το σήκωσα το γάντι.

8:53 μ.μ.  

Ανναμαρία πιστεύω ότι όποιος σε διαβάζει τακτικά δεν χρειαζόταν να διαβάσει το ποστ αυτό.. όλα αυτά και πολλά ακόμα όμορφα τα ξέρει εδώ και καιρό.
Τα φιλιά μου.

2:15 π.μ.  

Θα συμφωνήσω με τα Σχηματα. Μόνο το τσιγάρο δεν θυμάμαι να φάνηκε ποτέ σε post σου.

Πώς όμως συνδυάζεις Δημουλά, Καβάφη και Καρυωτάκη; Είναι τόσο ασύμβατα όσο η μαγνητοταινία με τον Η/Υ, όσο το τηλέφωνο με τον εκτυπωτή.

Και ναι πρέπει να λέμε την άποψή μας όσο αιρετική κι αν είναι, αρκεί να μη είναι μόνο για το θεαθήναι.

12:20 μ.μ.  

Γλυκιά μου ΆνναΜαρία είμαι βλαξ, βρκεκεξ κουαξ και βάλε...
Με ένα edit διόρθωσα κάπως τα πράγματα...
Ειχα μείνει στο τσίρκο...

12:46 μ.μ.  

καλέεε, τι γίνεται εδώ?? όλοι βγάζουμε τα αθώα μυστικά μας στη φόραα??? πρεπει κι εγώ τώρα να τα πώ?? Δεν ξέρω... Δεν ξέρω... Ξεκινω να γραφω το νεο ποστ μου και.. ισως στο τελος πω κι εγω κατι για μενα.

6:54 μ.μ.  

Ανναμαρία μου, υπάρχει έκθεση χωρίς αιτία???

Ας το συζητήσουμε κάποια στιγμή πάνω από μια μισόκιλή μερέντα (ποτέ νουτέλα, ελπίζω να συμφωνείς)

2:28 μ.μ.  

Ηλιαχτιδα μου,
Tην αναφορα στα ξεροποταμα την εκανε η Δημουλα και μου αρεσει πολυ γιατι καπως ετσι ενοιωσα και εγω πολλες φορες ....
Σε ευχαριστω πολυ για την ευχη, ελπιζω και ευχομαι να βρουμε ολοι μας αυτη την Ιθακη, οπως και να την εννοει ο καθενας μας!!
Τα φιλια μου!!


Patsiouri,
πολυ σωστα τα λες, τις κεραιες ανοιχτες μη και δεν καταλαβουμε πως ειναι μπροστα μας , μη την προσπερασουμε!!



Candy μου,
σε ευχαριστω πολυ, να εισαι καλα παντα και χαρουμενη, με ο,τι σου χαριζει την ευτυχια!!


Αλεξανδρα,
μα ναι, ειμαστε ακομα παιδια και την λατρευουμε!!
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!
Καλως ηρθες στην παρεα μας!!


Δειμε,
το ειδα και το εκανες ομορφα!!
Ευχαριστω!!

12:44 π.μ.  

Shades,
δε θα βρεθειτε ποτε προ εκπληξεως με μενα....το ελπιζω και το ευχομαι.
Σε ευχαριστω !!

Δειμε μου,
δεν είμαι της ετικέτας στους ποιητές, εκτός φυσικά τον Καββαδία.
Δηλαδή...
Καβάφης = ερωτικός
Καρυωτάκης = απαισιόδοξος
Δημουλα = ??? δεν ξέρω τι…
Για μένα αυτοί οι τρεις (φυσικά και πολλοί άλλοι)
έχουν την ίδια φιλοσοφική άξια.
Γράφουν για έρωτα, μνήμες, φόβο χωρίς να κάνουν ποιητικά Αρλεκιν.


Vita mi
οχι, γιατι το λες αυτο??
Γιατι το διορθωσες??
Απλα στο εγραψα για να δεις την προσκληση.
Τα φιλια μου!!

Βατραχακι μου,
κανε ο,τι σε ευχαριστει!!
Οταν βρεις χρονο, αν θελεις, αν....αν...αν....
Φιλακια!!

Lost μου,
ναι, υπαρχει για το ...θεαθηναι!!
Μονο Μεραντα και φυσικα μισοκιλη!!
Φιλακια!!

1:17 π.μ.  

Να... κόψεις το κάπνισμα τώρα!
Την ποίηση, ποτέ! ;-)

11:35 μ.μ.  

Dodos,
πολυ σωστα τα λες, ομως.... :(

12:02 π.μ.  

"...Τρελαίνομαι με ό,τι χαλά την αισθητική μου..."

Ξέρεις ,άκουσα κάποτε τον Φιλαλήθη να λέει πως "η βλακεία των ανθρώπων δεν οφείλεται στην έλλειψη της ευφυίας τους αλλά στην έλλειψη της αισθητικής τους"
Δόξα το θεό ,η Ανναμαρία απ`αυτή έχει μπόλικη!!!

4:30 μ.μ.  

Φιλαληθη,
περισσοτερο απο τα ομορφα σου λογια, χαρηκα την παρουσια σου εδω!!

12:00 π.μ.  

Καιρό είχα να περάσω από δω βρε Ανναμαράκι, και να με συμπαθάς!
Ένα σου λέω: είσαι ανοιχτό βιβλίο!
Ακριβώς έτσι σε φανταζόμουν κι εγώ...
Και... "καλή Ιθάκη"!

9:49 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home