annamaria

Σάββατο, Φεβρουαρίου 10, 2007

ΤΣΙΡΚΟ

Από μικρή ήμουν παράξενη,
ό,τι ευχαριστούσε παιδάκια της ηλικίας μου, εμένα μου έφερνε θλίψη.
Για παράδειγμα θα σας πω , πως ποτέ δε γέλασα βλέποντας έναν κλόουν.
Πάντα έβλεπα μια θλίψη στα μάτια τους.
Σκεφτόμουν πως για τα χρήματα που δεν είχαν ,
ήταν υποχρεωμένοι να μεταμορφώνονται κάθε βράδυ σε παλιάτσους.
Αυτό το γέλα παλιάτσο, πόση αλήθεια μπορεί να κρύβει??





Τώρα που είπα για χρήματα, θυμάμαι κάποτε στο δημοτικό ακόμα, με είχαν πάει οι γονείς μου στον κινηματογράφο για να δούμε μια ελληνική ταινία, εκεί που λέτε ήταν ένας άνθρωπος που έπαιζε μπαγλαμαδάκι, το τι κλαμα είχα ρίξει δε μπορείτε να φανταστείτε.
Σκεφτόμουν πως δεν είχε αρκετά χρήματα να αγοράσει μεγάλο μπουζούκι και γι αυτό κρατούσε στα χέρια του ένα τόσο μικρούλι.
Οι γονείς μου ακόμα το λένε και γελούν.
Φίλοι μου που το γνωρίζουν, γελούν λέγοντας μου πως από μικρή είχα ταξική συνείδηση.
Το θέμα είναι πως παρ όλο που έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε , τίποτα δεν έχει αλλάξει.
Αφορμή για όλα αυτά που γράφω είναι μια συζήτηση που είχα χθες με την κόρη μου.
Θέλει λέει να την πάμε σε ένα τσίρκο.
Προσπαθούσα να την πείσω πως δε μπορώ να το κάνω.
Δε μπορώ να βλέπω κλόουν ….. ξέρει το γιατί
!!




Της εξήγησα ή προσπάθησα να της εξηγήσω, πόσο θλίβομαι αλλά και οργίζομαι να βλέπω τίγρης, λιοντάρια ελέφαντες, αλόγα και τόσα αλλά ζωάκια να ανεβαίνουν σε σκαμνάκια, να περνούν μέσα από φλόγες, να είναι τόσο υπάκουα ……..όχι από αγάπη , αλλά γιατί είναι μπροστά σε έναν άνθρωπο που κρατά ……. μαστίγιο.


Της θύμισα πόσο την ενοχλεί , όταν στο δρόμο βλέπει σκυλάκια με βαμμένα μαλλάκια, κοτσιδάκια, με παρδαλά ρουχαλάκια, με ό,τι τρελά τέλος πάντων τους έχουν βάλει επάνω τους οι ιδιοκτήτες τους, πόσο περισσότερο να τα δει με αλυσίδες , μέσα σε κλουβιά !!





-Η θέση τους είναι στη φύση παιδί μου.
Που ακούστηκε να υπάρχει αητός σε κλουβί??
- Μαμά, στο τσίρκο δεν υπάρχουν αετοί . . . .. . . .. . .. . . . .. .


έγραψε η annamaria at 12:17 π.μ.

37 Comments:

Μου έδωσες την πιό όμορφη παιδική αφέλεια και δεν σου κρύβει πως το σκέφτομαι και γελάω κάτω απο τα μουστάκια μου. Βέβαια έδωσες και ένα λόγο για να φωνάξω και εγώ για την κακοποίηση των ζώων που υφίσταται στα τσίρκο. Όλα αυτά που υπάρχουν εκεί ανήκουν στην γενική κατηγορία των άγριων ζώων, και με εκνευρίζει να τα βλέπω σε ρόλο οικόσιτων.
Να είσαι καλά γλυκειά μου.

1:21 π.μ.  

Αχ Γιωργο μου καταλαβες και εσυ ποσο χαζο ημουν ετσι??
Τωρα μεταξυ μας εξακολουθω να ειμαι το ιδιο, τιποτα να μην εχει αλλαξει βρε παιδι μου.....
αλλα ευτυχως, τωρα πια ξερω πως αλλο οργανο το μπουζουκι και αλλο το μπαγλαμαδακι.
Οσο για τα ζωακια που εχει το καθε τσιρκο και εκμεταλευεται ειναι μια ιστορια που πονα και πονα πολλους !!

2:20 π.μ.  

Χτες ο γνωστός Μπαγκλαντεσιανός "Τραπεζίτης των Φτωχών" σε μια συνέντευξή του σε κρατικό κανάλι είπε το εξής καλό:
"Ο Θεός δεν έπλασε τον φτωχό, έπλασε τον άνθρωπο κι εκείνος δημιούργησε τον φτωχό".

9:36 π.μ.  

Αμφιβάλλεις πως θα ζούσαν πολύ καλύτερα (στον παράδεισό τους) τα ζώα, χωρίς την ανθρώπινη παρουσία;
Εξουσιάζουμε τα πάντα στον πλανήτη και δε νομμίζω πως το κάνουμε με τον καλύτερο τρόπο....

12:20 μ.μ.  

Αυτο που γράφεις για τους κλόουν μου έιναι εξαιρετικά οικείο γιατί και γω σαν παιδί τους έβλεπα σαν τραγικά πρόσωπα.

3:48 μ.μ.  

Καλησπέρα!
Και 'γω κάθε φορά που περνάω έξω από τσίρκο εύχομαι να διαβάσω την επόμενη μέρα στις εφημερίδες πως τα ζώα του τσίρκου το έσκασαν και κυκλοφορούν ελεύθερα στους δρόμους!
Με πήγαν σε μικρή ηλικία σε τσίρκο και από τότε δεν ήθελα και δεν πρόκειτε να ξαναπάω!

9:07 μ.μ.  

Για να ξέρεις... τα μάτια του κλόουν είναι θλιμένα όχι γιατί είναι ο ίδιος δυστυχισμέννος αλλά γιατί υπάρχουν στον κόσμο δυστυχισμένα παιδάκια....

1:03 π.μ.  

Αρχές δημοτικού, μου είχε κάνει κι εμένα η μαμά μου την ίδια κουβέντα..

Το πήρα λοιπόν τόσο πατριωτικά,
που ενώ είχανε κανονίσει όλο το σχολείο να πάνε στο τσίρκο, έγραψα μια έκθεση, τους τη διάβασα και η τάξη μου έκανε αποχή απο την εκδρομή, έβαλαν όλα τα παιδάκια τα κλάμματα ενώ τους διάβαζα το πως κακοποιούν τα ζώα...

Η δασκάλα τότε, είχε πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου να έρθει στο σχολείο..

H μαμά μου ήρθε, άκουσε έκπληκτη τα όσα είχα προκαλέσει και την επομένη με επιβράβευσε με ένα μενταγιόν ελεφαντάκι.. (ακόμα το έχω για γούρι..)

:)

6:19 π.μ.  

..εγω παλι ανεκαθεν τους λατρευα τους κλοουν..ασε που ηταν η αγαπημενη καρναβαλιστικη στολη..
οσο για τα ζωακια..συμφωνω..και να ηταν μονο αυτο??
να το πας το παιδι στο τσιρκο..εστω και για να εχει προσωπικη αποψη..

11:50 π.μ.  

Καλημέρα Ανναμαρία.
Μάλλον την έννοια ζώο πρέπει να την ανασκευάσουμε στα λεξικά μας.. το χειρότερο ζώο στο πλανήτη είναι ο άνθρωπος με διαφορά απ’ τα υπόλοιπα.

12:33 μ.μ.  

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Δεν μπορώ με τίποτα να καταδεχτώ να πάω σε τσίρκο που έχει ζώα. Να πάω σε ακροβάτες ή κλόουν, ναι. Εσύ καταλαβαίνω. Πρέπει το μωρό να καταλάβει και να βλέπει ΕΡΤ3 που έχει τσίρκο κάθε τόσο και να δει πώς περνούν τα ζωάκια.

8:03 μ.μ.  

Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα ζωόφιλη, τα αγαπώ και με θλίβει κι εμένα το τσίρκο.Όπως με θλίβει και ο σκύλος που βρίσκεται στο 2χ1 μπαλκόνι του διπλανού σπιτιού.

8:50 μ.μ.  

Δεν δέχομαι επ'ουδενί το χαζό. Παιδική αφέλεια που είναι τόσο τρυφερή που μακάρι και τώρα να μπορούσαμε να βγάλουμε.

9:39 μ.μ.  

Ανναμαρία αυτή τη φορά είναι η δική μου σειρά να πώ...

Πόσο σε καταλαβαίνω...
Πόσο δίκιο έχεις...

Γιαυτό και δεν πήγα ποτέ σε τσίρκο.

10:37 μ.μ.  

dimitris-r,
ομορφα λογια λεει ο Γιουνους, αλλα πεθαινουν ακομα παιδακια απο πεινα και διψα!!
Καλως μας ηρθες !!


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
μα ποιος μπορει να αμφιβαλλει??
Ανηκουν στη φυση, πως να το κανουμε...Τα φιλια μου !!


Aθεοφοβε,
χαιρομαι που δεν αισθανομαι ετσι μονο εγω !!


Stavros Katsaris,
Παλι ιδια μοιρα θα τα περιμενει και αυτο αν γινει, το θεμα ειναι να μην τα κλεβουν απο τον χωρο που ανηκουν!!
Καλως μας ηρθες !

12:16 π.μ.  

Ασκαρδαμυκτι,
O κλόουν είναι μυστήρια περίπτωση. Γελάει στις λύπες και κλαίει στις χαρές......
(Ετσι μου ειχες απαντησει στον πινακα μου!!)
Ομως σιγουρα υπαρχουν παρα πολλα δυστυχισμενα παιδακια στον κοσμο...



Παιδισκη μου,
μπραβο στη μαμα σου, αλλα μπραβο και σε σενα που μπορεσες να καταλαβεις !!



Φεγγαροαγκαλιασμενη μου,
εχω μια φιλη που τρελαινεται για κλοουν σαν και σενα !!
Ομως την κορη μου δεν την παω...
δε μπορω να την παω !!
Τα φιλια μου.

12:26 π.μ.  

Shades μου,
μεγαλη αληθεια αυτο που γραφεις.
Να σκεφτει κανεις πως οταν καποιον θελουν να τον μειωσουν τον αποκαλουν "ζωο".....
αν μπορουσαν να καταλαβουν οτι τελικα ειναι "τιτλος τιμης"!!
Τα ζωακια ξερουν να δινουν αγαπη!!
Ξερουν να δεχονται αγαπη!!


Δειμε μου,
Tο "μωρο" ειναι 16 ετων.
Καταλαβαινεις λοιπον πως επιμενει να δει.... για να κρινει.
Τι να δει??
Κλουβια, αλυσιδες και μαστιγια??
Οσο για την ΕΤ3 καθε Κυριακη βλεπει.


Amo μου,
το σκυλακι σε ενα μικρο μπαλκονακι δε με ενοχλει, αυτο που δεν αντεχω ειναι να το εχουν παρατημενο εξω για να μην τους λερωσει το σπιτι.
Εγω εχω ενα μικρουλι σκυλακι και το εχω δευτερη κορουλα μου, μη σου φανει υπερβολη, ειναι το τεταρτο μελος της οικογενειας.

12:40 π.μ.  

Γιωργο μου,
σε ευχαριστω πολυ, εισαι καλος φιλος!!
Αλλα ας μην ξεχναμε πως κρυβουμε ενα παιδι μεσα μας....μπορει φυσικα να μην εχει πια την τοτε αφελεια.....αλλα δεν παυει να ειναι παιδι!!


Φοινικα μου,
χαιρομαι ...
χαιρομαι για σενα αλλα και για ολους μας που ειμαστε πραγματικα ευαισθητοποιημενοι σε τετοια ζητηματα ζωης.

12:49 π.μ.  

16 και δεν καταλαβαίνω αυτά που του λες; Αποκλέιεται. Νάζια κάνει. Μαθήτριά μου θα ήταν, όλα τα κατανοεί. ΊΘσως απλά δεν τα δέχεται από εσένα (ως μαμά). Ίσως κάποια άλλος να μπορούσε να βοηθήσει.

10:28 π.μ.  

Αχ, αυτό με τους κλόουν το έχω κι εγώ. Στεναχωριέμαι απίστευτα και θεωρώ κι εγώ πως κουβαλάνε απίστευτη θλίψη μέσα στην ψυχή τους. Και πάντα τους σκεφτόμουν την ώρα που ξεβάφονται και ξεντύνονται, να δακρύζουν. Ξέρω ότι δεν είναι έτσι, αλλά ακόμα μελαγχολώ όταν το σκέφτομαι.
Όσο για τα ζώα, τα είπατε όλα.
Πάντως τρελαίνομαι για τσίρκο μόνο με ανθρώπους και ακροβατικά!!

11:26 π.μ.  

Ένα μεγάλο μπράβο και από μένα στην παιδίσκη ερωμένη και τη μαμά της...
Κι εγώ φοβάμαι τους κλόουν, από μωρό έβλεπα κλόουν και ούρλιαζα..
Σά φοιτήτρια ντρεπόμουν να το ομολογήσω, με αποτέλεσμα όταν κοιμόμουν σε μία φίλη μου (και κοιμόμουν συχνά), που στο δωμάτιο των ξένων είχε μία τεράστια μαριονέττα κλόουν πάνω από το κρεβάτι, να μήν κλείνω μάτι όλη νύχτα! Μιλάμε για τρομερές αγρύπνιες...

Επίσης θεωρώ πολύ άρρωστο ένας άνθρωπος να αποφασίσει μόνος του να ακολουθήσει καριέρα θηριοδαμαστή..Όταν βλέπω ζώο να υποφέρει χωρίς λόγο σκέφτομαι το δικό μου ζωάκι..

Ευχαρίστως θα τους εκφόβιζα, κάποιο τσίρκο εννοώ, για να διακόψουν τις παρατάσεις, όλα τα γκαζάκια στην πρεσβεία?? Τσ τσ, αμαρτία..

1:03 μ.μ.  

..με βρισκεις συμφωνη ως προς τι θεμα των ζωων καιγω δεν αντεχω να
τα βλεπω ετσι καταδικασμενα να υπακουν στις εντολές θηριο- οχι δαμαστών -αλλα τυρράνων .
οι κλοουν ομως παντα χαρα μου εδιναν ....προχτες στο παρτυ του σχολειου μας ντυθηκα κλοουν καιτα πιτσιρικια διασκέδασαν με την ψυχη τους και πιο πολυ εγω . χεχεχε]
.ενα επαγγελμα που δεν νομιζω οτι οσοι το κανουν ειναι και πολυ θλιμμενοι τώρα πια ...,,70 ευρω την ωρα παιρνουν για μια ωρα απασχόλησης παιδιών σε παιδικά παρτυ ...

4:57 μ.μ.  

Χάρτινο τσίρκο... είναι η ζωή μας!

11:29 μ.μ.  

klouvia-sidera, afentika, pseftika xamogela pantou...
oxi mono sto tsirko..
filia

12:27 μ.μ.  

Αξίζει πραγματικά να δεις σε dvd το "τσίρκο του ήλιου".

Είναι μια κολεκτίβα(αν δεν απατόμαι απο την Ισπανία) η οποία ανέβάζει παραστάσεις με ζογκλερ και χωρίς καθόλου ζώα.

Ειναι πραγματικά πανέξυπνο.

2:29 μ.μ.  

Ευαίσθητη Ανναμαρία μας! Έχεις απόλυτο δίκιο & μακάρι όλοι να είχαμε (δε βγάζω τον εαυτούλη μου απ΄έξω) τη δική σου ευαισθησία! Για να πω όμως την αλήθεια & η κορούλα σου έχει τα δίκια της: είναι άλλο πράγμα να εξηγείς στα παιδιά μόνο με λόγια & άλλο να τους δείχνεις κιόλας την αλήθεια ή τη σκληρότητα αυτών που τους περιγράφεις... Εγώ θα σου πρότεινα να της κάνεις τη χάρη & να την πας μία & μοναδική φορά! Κι εκεί που όλοι θα γελάνε εσύ να φροντίζεις με τα λόγια σου να της εξηγείς, τόσο που να τη βοηθήσεις να αρχίσει να συμπάσχει με τα κακόμοιρα τα ζώα & τους ανθρώπους του τσίρκο! Νομίζω πως έτσι θα έχεις καλύτερο αποτέλεσμα. Τουλάχιστον οι γονείς μου σ΄εμένα αυτό είχαν πράξει & δεν έχασαν! Δεν ξαναπάτησα κι ούτε πρόκειτα φυσικά...
Φιλιά & ένα μεγάλο Μπράβο για την υπεύθυνη αντιμετώπιση του θέματος απέναντι στο παιδί!

5:04 μ.μ.  

Δειμε,
μα φυσικα και καταλαβαινει, απλα δε θελει μαρτυρια αλλα αυτοψια !!


Evita μου,
ποιος ξερει??
Μπορει να ειναι και ετσι.
Οσο για τα ακροβατικα, μου αρεσουν πολυ και εμενα ασχετα αν τα βλεπω με κομμενη την ανασα (απο τηλεοραση).


patsiouri,
Οπως το λες, μονο αρρωστος μπορει να διαλεξει για επαγγελμα κατι τοσο απαισιο.
Καλως ηρθες!!


Seva μου,
να ευχηθω και του χρονου να εισαι καλα να ξαναδωσεις χαρα στα παιδακια!!
Οσο για τα 70 Ευρω να και ενα θετικο στη ζωη τους!!
Τα φιλια μου!!

1:28 π.μ.  

Vita mi,
....και εμεις οι παλιατσοι ??

Soulmates μου,
απογοητευση εχουν τα λογια σου!!


Sigmataf,
θα φροντισω να το βρω και θα το δω.
Σε ευχαριστω πολυ!!


Ηλιαχτιδα μου,
Το ιδιο μου λεει και η κορη μου, θελει (οπως εγραψα και πιο πανω στον Δειμο) την αυτοψια, δεν της αρκει βλεπεις η μαρτυρια μου!!
Για να πω και την αληθεια καπου μεσα μου το χαιρομαι, θελω να εχει παντα τη δικη της αποψη.
Σε ευχαριστω πολυ για τα γλυκα σου λογια!!
Να εισαι παντα καλα και χαρουμενη!!

1:35 π.μ.  

Παντως και μενα με τρομαζαν οι κλοουν.Κι ακομα με τρομαζουν.

Καλημερα:)

10:44 π.μ.  

Καλώς σε βρήκα! Και ελπίζω κάποτε να μπορέσω να αφήσω comment και στη sevarose, συνέχεια με πετάει έξω, δέν ξέρω γιατί, πρός το παρόν της γράφω τα σχόλιά μου στα άλλα blogs!

Τα μπισκοτάκια τα έφτιαξα, τους κλόουν τους είδα, αλλά όταν σου γράφω σχόλιο όχι μόνο δέν το παίρνει (και ανώνυμο έχω δοκιμάσει), αλλά δέ μπορώ και να το σώσω, σβήνεται αυτόματα!!

Θάνατος στους θηριοδαμαστές!

12:07 μ.μ.  

Δεν πηγαίνω στο τσίρκο- με θλίβει.
Καταλαβαίνω πώς νιώθεις...

12:44 μ.μ.  

Εχεις δίκιο annamaraki μου.
Και μένα με θλίβει αφάνταστα η κακοποίηση και τα βασανιστήρια που υπομένουν τα άμοιρα ζωάκια...
Γι'αυτό και ποτέ μου δεν έχω πάει σε τσίρκο και ούτε πρόκειται να πάω...
Να τους πληρώσω δηλαδή για να συνεχίσουν να τα βασανίζουν???
Την καλημέρα μου γλυκιά μου!

3:05 μ.μ.  

Zητώ συγνώμη από όλους για την εξαφάνισή μου. Συμβαίνουν γεγονότα στο κωλο-κοτέτσι μου και δεν προλαβαίνω να φτύσω! Θα σας ενημερώσω το συντομότερο δυνατό, κατά πάσα πιθανότητα το σαββατοκύριακο! κουαξ!

Υ.Γ. ΠΟΛΥ ΠΛΗΓΩΘΗΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΤ...

7:44 μ.μ.  

Ενα τσιρκο η ζωη μας, ο εργασιακος χωρος ,οι παρεες οι ερωτες μας, με εναλασομενους ρολους..ποτε αρκουδια ποτε θηριοδαμαστες ποτε κλοουν,ποτε θεατες!!!!!

2:47 μ.μ.  

η τελευταία φορά που πήγα σε τσίρκο με ζώα ήταν στα 6 μου.... ήταν το αποχαιρετιστήριο δώρο του πατριού μου, χώριζε με την μητέρα μου.
από τότε δεν ξαναπήγα.
σήμερα εάν πάω μόνο σε αυτά που έχουν ακροβάτες.

3:48 μ.μ.  

Candy μου,
θλιβεροι ανθρωποι ειναι και αυτοι.
Φιλακια!!

patsiouri,
το blog δικο σου και γραψε για οποιον θελεις!
Φιλια!!


Dodos,
μα ναι, ειναι τοσο θλιβερο.
Καλως ηρθες απο τα μερη μας.


Asimenia μου,
πραγματικα , αν δεν πηγαινε ο κοσμος στο τσιρκο τι θα εκαναν??
Αποχη λοιπον απο τετοιου ειδους θεαματα!!

12:47 π.μ.  

Βατραχακι μου,
μη μου στεναχωριεσαι, εμεις εδω ειμαστε και οταν εσυ μπορεσεις θα ερθεις!!
Φιλακια πολλα!!

Troll,
το σχολιο σου μου εφερε θλιψη γιατι ειναι η μονη αληθεια!!
Καλως ηρθες!!


Νυχτολουλουδο μου,
τσιρκο με ακροβατες ειναι ισως μια πολυ καλη λυση για ολους εμας , αλλα και για τα ζωακια !!
Φιλια πολλα!!!

12:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home