annamaria

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 25, 2006

Ευχες απο την καρδια μου

Η πιο όμορφη θάλασσα είναι αυτή
που δεν την αρμενίσαμε ακόμα.
Το πιο όμορφο παιδί
δε μεγάλωσε ακόμα.
Τις πιο όμορφες μέρες δεν τις ζήσαμε ακόμα
Κι αχ ό,τι πιο όμορφο θα ΄θελα να σου πω
Δε στο ΄πα ακόμα.





Ευχες σε ολους και ολες!!
Ευχες για πολλα χρονια γεματα υγεια και ευτυχια!
Ευχες για ο,τι επιθυμει ο καθε ενας απο μας!
Ο,τι κανουμε να το κανουμε με αγαπη
γιατι μονο τοτε θα εχει αποτελεσμα!!


....και να θυμαστε ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ !!!!
έγραψε η annamaria at 1:14 π.μ.

23 Comments:

Καλή μου,
Χαρούμενα Χριστούγεννα.... Και ότι ποθείτε στην αγκαλιά σας να το βρείτε... .Σας φιλάμε στα γρήγορα, γιατι μπαίνουμε από νετ καφέ και δεν έχουμε αρκετό χρόνο.... Φιλιά...χχχ

4:07 π.μ.  

Χρόνια πολλά annamaraki μου!!!!
Άπειρες ευχές μέσα από την καρδιά μου για υγεία, αγάπη και ευτυχία!!!
Να χαίρεσαι την χαϊδεμένη σου και να την καμαρώνεις γερή και ευτυχισμένη!
Φιλάκια πολλά και να περνάς υπέροχα!

11:52 π.μ.  

Χρόνια πολλά.. χρόνια καλά.. χρόνια χαρούμενα.. ευχές για τα καλύτερα Χριστούγεννα για όλους.. υγεία πάνω και πέρα απ’ όλα κι όλα τα όνειρα σου να έρθουν στο δρόμο σου με γαλήνη και ηρεμία.
Πολλά φιλιά***

12:41 μ.μ.  

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και με πολλούς, που να σ' αγαπούν και να σου αξίζουν γύρω σου!

1:14 μ.μ.  

Αμήν, ΑνναΜαρία μου! Μόνο η αγάπη μπορεί να μας σώσει ! :)

3:53 μ.μ.  

Ευχές σε εσένα και στις ευχές σου.

Φιλάκια πολλά.

5:26 μ.μ.  

Xρόνια πολλά σ΄' εσένα και σ' όσους αγαπάς και σ' αγαπούν!

6:37 μ.μ.  

Εύχες για ένα καλύτερο αύριο, για μία νέα ημέρα γεμάτη αγάπη και καλοσύνη. Ευχές για να δείς την καρδιά σου να ανθίζει. Εύχες για να σου πεί την αυριανή πρώτη καλημέρα σου ο έρωτας.

1:04 π.μ.  

good as you,
ευχες απειρες για ο,τι επιθυμεις!!

Asimenia μου,
Να εισαι καλα και παντα ευτυχισμενη.
Κοντα σου παντα να ειναι αυτοι που αγαπας και σε αγαπουν, δωσε και ενα γλυκο φιλι στην κουκλιτσα σου!!


Shades μου,
υγεια γαληνη και ηρεμια ειναι ολα οσα θελουμε, οσα θα μας κανουν ευτυχισμενους...ανταποδιδω με αγαπη!


Aseroid,
Tι ομορφη ευχη....σε ευχαριστω πολυ και θα ηθελα να ευχηθω με τη σειρα μου να ακους παντα το "σ΄αγαπάω" αλλα και να το λες οπου εσυ νοιωθεις!!


Renata μου,
η αγαπη μπορει τα παντα...

1:54 π.μ.  

sigmataf,
Ευχες για ο,τι κανεις, αυχες για ο,τι ποθεις !!
Φιλια πολλα!!


γλαρε μας,
να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενος με ο,τι σε κανει να νοιωθεις ευτυχια!!
Ποτε θα κανεις blog και εσυ?
Αν εχεις διαθεση κανε το να χαρουμε την γλυκα που βγαζεις!!


george μου καλε,
ομορφες και τρυφερες οι ευχες σου και σε ευχαριστω παρα πολυ!
Να εισαι παντα καλα και να σου ευχηθω να εχεις παντα γυρω σου ανθρωπους που σου δινουν μονο αγαπη!

2:01 π.μ.  

Έτσι! Κινητήριος δύναμη μόνο η αγάπη!
Καλά να περνάς!
Χρόνια Πολλά, γεμάτα υγεία και ευτυχία!

2:20 π.μ.  

Δεν αρκεί να σου δίνουν μόνο πρέπει να δίνεις κιόλας. Μόνο τότε είναι ωραία η ζωή.
Πρέπει να μπορείς να δώσεις.
Δεν ξέρω τι λέω;

2:46 π.μ.  

Πάντα καλά, πάντα ευτυχισμένα!

3:01 π.μ.  

Άνναμαρία σου εύχομαι χρόνια πολλά και ότι καλύτερο.
Υγεία χαρά και ευτυχισμένες στιγμές να κατακλύσουν την ζωή σου και να μην σε αφήσουν ποτέ.

9:56 π.μ.  

Πολλές ευχές Αννα Μαρία. Ευτυχισμένο το 2007, με πολλές επιτυχίες σε όλα τα πεδία... Φιλιά

10:10 π.μ.  

Το δεντράκι είναι πολύ όμορφοοοο!!!
Έτσι να είναι όλα τα χρόνια που έρχονται..
Πολύχρωμα, γεμάτα και εντυπωσιακά..

:-*

3:02 μ.μ.  

χρόνια πολλά με αγάπη, ευτυχία, υγεία και πάντα να γελάς!

7:24 μ.μ.  

Όσες ευχές απλόχερα
οι άλλοι θα σου πούνε,
εγώ απλά σου εύχομαι
αληθινές να βγούνε!!!
~~~~~~~~ΧΡΟΜΝΙΑ ΠΟΛΛΑ~~~~~~~~~~~~

9:02 μ.μ.  

Αννούλα, μας έδωσες ένα από τα πιο αισιόδοξα μηνύματα των ημερών!
Σε ευχαριστούμε κι ευχόμαστε ό,τι καλύτερο σε σένα και την κόρη σου!

9:53 μ.μ.  

Kαλες γιορτες annamaria:)

Πολλα φιλια:**

11:23 μ.μ.  

Ελπιδα μου,
αγαπη, οταν την δινεις και στην δινουν...υπαρχει ευτυχια!!


george,
πολυ καλα τα λες, αυτο εγραψα και στην Ελπιδα!!


Amo,
Nα εισαι καλα, σε ευχαριστω πολυ!!


φοινιξ,
Καλως ηρθες Φοινικα, σε ευχαριστω πολυ για τις υπεροχες ευχες, ευχη μου η ευτυχια η δικη σου και των αγαπημενων σου!!


Epicuros,
απειρες ευχες για υγεια,ευτυχια!!


παιδισκη μου,
το 2007 να σου φερει αυτο που περιμενεις, μεσα απο την καρδια μου στο ευχομαι!!

10:39 π.μ.  

νυχτολουλουδο μου,
Σε ευχαριστω παρα πολυ!!
Ανταποδιδω απο καρδια!


Sevarose μου,
τι γλυκο ....σε ευχαριστω πολυ πολυ!
Φιλακια στις κουκλιτσες σου!!


ασκαρδαμυκτι,
να σαι καλα, σε ευχαριστω πολυ!
Ευχες πολλες και σε σενα!!


Candy,
καλες γιορτες να περασεις και εσυ παντα χαρουμενη και ευτυχισμενη να εισαι!!

10:49 π.μ.  

annamaria mou,
tis pio 8ermes efxes mou se sena kai sthn oikogeneia sou...
na eisaste geroi kai eytyxismenoi...
filia

3:03 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home