annamaria

Τετάρτη, Νοεμβρίου 29, 2006


Γνωστό σε όλους το Πρωτοφανές έγκλημα που έγινε στο Αγρίνιο.
Δε θα σχολιάσω την φρίκη που ένοιωσα γιατι ολοι τα ιδια συναισθήματα ειχαμε .
Αυτο ομως που πραγματικα δε μπορω να καταλαβω ειναι πως το απόγευμα είδαμε στις τηλεοράσεις μας τις κηδείες αυτών των πέντε νέων ανθρώπων και λίγο αργότερα στις ειδήσεις των 8, στον ΑΝΤ 1 , είδαμε την μητέρα του 17χρονου να κάθεται σε έναν καναπέ ψύχραιμη και να δίνει συνέντευξη.

Βρε παιδιά πάμε καλά??
Όλα πια στο βωμό της δεκαπεντάλεπτης δημοσιότητας ??
έγραψε η annamaria at 1:14 π.μ.

16 Comments:

Annamaria μου, δεν ξέρω αν κάποια στιγμή που της έδωσαν τον λόγο αυτής της μάνας την άκουσες. Η φωνή της δεν έβγαινε με τίποτα απο το στόμα της και επαναλάμβανε συνεχώς σαν χαμένη την φράση "δεν μπορώ ούτε να μιλήσω"...Είμαι σίγουρη ότι αυτή η γυναίκα δεν είχε επαφή με την πραγματικότητα. Και στο λέω αυτό, γιατί μπορεί να ήμουν 8 χρονών, αλλά θυμάμαι πολύ καθαρά την μητέρα μου, όταν μετά την κηδεία του πατέρα μου ήταν σε μια παρόμοια κατάσταση, έχοντας πάρει του κόσμου τα ηρεμιστικά που την είχαν καταντήσει απλά να έχει ανοιχτά τα μάτια της, αλλά να μην καταλαβαίνει που πατάει και που βρίσκεται...Κι όταν έχεις κι εκείνα τα αδηφάγα πουλιά(τους δημοσιογράφους κατ'εμέ), να μπαίνουν μέσα στα σπίτια τους και με χίλιους τρόπους να προσπαθούν να τους βγάλουν στα δελτία τους για την τηλεθέαση, χρησιμοποιώντας φράσεις όπως "μα πρέπει ο κόσμος να μάθει, πρέπει να μιλήσετε, το χρωστάτε στα παιδιά σας" και άλλες τέτοιες αηδίες, τι να κάνουν κι αυτοί οι άνθρωποι μέσα στον πόνο τους? Κάνουν ότι τους λένε γιατί πολύ απλά πιστεύουν στα λόγια τους...

10:04 π.μ.  

Δεν μπορώ να τα παρακολουθήσω αυτά..
Με σοκάρουν, και κλείνω τα μάτια στην αλήθεια.. κι ας χαρακτηρισθώ..

Καλημέρα..

10:34 π.μ.  

kalhmera,
exeis apoluto dikio.... :(

10:55 π.μ.  

Είναι απίστευτα ωμό έγκλημα να καθαρίζεις εν ψυχρώ πέντε ανθρώπους τουφεκίζοντάς τους μία φορά για να τους ακινητοποιήσεις και πλησιάζοντας έναν-έναν και τουφεκίζοντας δεύτερη φορά για να αποτελειώσεις αυτό που ξεκίνησες!

Η γραμμή που μας χωρίζει από την παράνοια είναι πάρα πολύ λεπτή τελικά.....

11:12 π.μ.  

Ασημενια μου,
εχεις δικιο σε αυτα που γραφεις ομως σκεφτομαι πως ο καθε χαροκαμενος συγγενης (ποσο μια μανα) προτιμοτερο θα ηταν να κλειστει στο σπιτι της να πενθησει, δεν ειναι δυνατον σε καθε μικροφωνο που θα βρεθει μπροστα της να κανει δηλωσεις!Αληθεις ειδες και τον πατερα του 17χρονου??
Ακομα χειροτερα αυτος...
Τα φιλια μου!

Παιδιστη μου,
κανεις δε θα σε χαρακτηρησει γιατι αυτο που κανεις ειναι σοφο!!
Καποτε το ιδιο εκανα....
Καλως ηρθες την καλημερα μου!

soulmates,
σε ευχαριστω, δε σου κρυβω πως ημουν σκεφτικη για το αν θα επρεπε να γραψω τις σκεψεις μου.
Πολλοι ισως να πουν με ποιο δικαιωμα κριτικαρω πονεμενους ανθρωπους.
Μαζι με την καλημερα μου να σε καλωσορισω!!

11:14 π.μ.  

Βατραχακι μου,
καλη σου μερα.
Χθες ακουσα τον Λαζοπουλο να λεει πως μια κλωστη υπαρχει που την τραβα απο την μια μερια ο ηλιθιος και απο την αλλη ο εξυπνος.
Αν καποια στιγμη ο εξυπνος δεν την αφησει.........
Φιλια πολλα!!

11:16 π.μ.  

Έχω πει στο παρελθόν.. ότι οι δημοσιογράφοι σε λίγο καιρό αν δεν έχουν αίμα θα το προκαλούν οι ίδιοι για να έχουν τηλεθέαση..
Καλό είναι όλοι οι υπόλοιποι σε τέτοιες στιγμές να αποφεύγουμε τη δημοσιότητα..
Καλημέρα.

12:44 μ.μ.  

Καπιοι ανθρωποι ωστοσο πονανε περισσοτερο κι ας δειχνουν ψυχραιμοι..:(

1:30 μ.μ.  

Kalispera Annamaria,

Distixos to egklima egine ... enas logikos an8ropos pou exei sigrotimenes tis skepsis tou den 8a ftasi pote se mia tetia pra3i ... para mono an ton feroun se 8esh aminas ...

pame tora sto 8ema tis manas ...

auth einai 2 fores pio distixismeni apo tous sigenis ton 8imaton ..

skepsou oti o gios tis apo mia m**lakia skotote adika 5 atoma, o pateras me to ftoxo tou to mialo prospa8ise na prostateusi ton gio tou ( emeis pi8anotata na to katakrinoume ... alla pateras einai ... ) kai h distixi mana xafnika vre8ike me antra-pedi stin filaki, kai mia mikri koinonia na tis exei tin tampela "dolofonoi" ...

prosopika lipame tous sigenis ton 8imaton, kai akoma perisotero tin mana kai tin aderfi tou dolofonou pou opos akousa exei kai ena mikro pedi ...

distixos stin koinonia pou zoume tis vlakies enos tis plironoun poloi perisoteroi, kai poles fores den tous dinete kai kamia epilogi ...

mesa ston olo paniko me auto to 8ema, prepei na leme eytixos giati stin ellada den exoume sini8isi se polla tetia krousmata ... iparxoun men alla einai memonomena ...

kala na pernas

Vangelis

3:27 μ.μ.  

Γλυκιά μου καταλαβαίνω την απορία σου, αλλάθα συμφωνήσω κι εγώ με την Αsimenia μας. Δε νομίζω αυτοί οι άνθρωποι με τον αβάσταχτο πόνο που θα νιώθουν τώρα να είναι σε θέση να καταλάβουν & πολλά! Άσε που θα έχουν κατεβάσει κι από μια ντουζίνα ηρεμιστικά για να μη ξεφύγουν...
Φρίκη & .... δεν το χωρά όντως ο νους του ανθρώπου! Να φεύγει το παιδί σου για διασκέδαση-κυνήγι εν προκειμένω (προσωπικά το θεωρώ βαρβαρότητα αλλά anyway) & να σου το φέρνουν ...
Την καλησπέρα μου

4:25 μ.μ.  

Παιδια εγω δεν ξερω τιποτα για τον περιστατικο αλλα στην Ελλαδα προκειμενου να συμμετεχουν σε παραθυρο δελτιου κανουν τα παντα!!!
Απο το δυστυχημα μαλλον πιο πολυ με σοκαρει αυτο...!:(

5:33 μ.μ.  

καλά βρε παιδί μου...δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος να τους πετάξει έξω εκείνη την στιγμή;

και μη μου πεις ό,τιείχαν χάσει όλοι την ψυχραιμία τους....
αλλού πάει το μυαλό μου....

6:11 μ.μ.  

..με καλυψαν απολυτα τα προηγουμενα σχολια..εγω απλα ανατριχιαζω..!!

10:11 μ.μ.  

Shandes
Την ίδια τους την μάνα θα σκότωναν για την τηλεθεαση.

Candy μου,
Μα δεν προλαβαίνουν να πονέσουν.
Τρέχουν στα κανάλια.


Βαγγέλη,
Η μάνα του θύτη είναι πραγματικά δυστυχισμένη αν και φοβάμαι πως ίσως έχει βάλει και αυτή το λιθαράκι της στην διαμόρφωση της προσωπικότητας του γιου της.


Ηλιαχτίδα μου,
Δεν υπάρχει φρικτότερο για έναν γονιό.

Ανατολή μου,
Όλα γι αυτό το δεκαπεντάλεπτο δημοσιότητας που είπαμε….

Μεθυσμένα χρώματα,
Πες μας τι σκέφτεσαι???

Φεγγαράκι μου,
Όπως όλοι μας…..φρίκη…..

12:19 π.μ.  

σκέφτομαι ό,τι ναι μεν είναι επάνω στον πόνο τους και στην δυστυχία τους από την μία μεριά αλλά από την άλλη παίρνουν λεφτά από τα MME....
και ξέρεις κάτι; το πιστεύω αυτό.

5:59 μ.μ.  

Αυτο ειναι φρικτοτερο και απο το ιδιο το εγκλημα!!
Πω πω σε τι σκεψεις με εβαλες τωρα....

6:00 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home