annamaria

Σάββατο, Νοεμβρίου 18, 2006




Σάββατο 17 Νοεμβρίου 1990 ώρα 8.30.

Μπήκαμε στο αυτοκίνητο με πολύ αγωνία, φοβόμουν ίσως κάποιο εμπόδιο στον δρόμο μας.
Έβρεχε θυμάμαι, αλλά όχι αυτή η βροχή που σε τρομάζει, μα μια ήρεμη βροχουλα, σαν να ήθελε να καθαρίσει τους δρόμους, να καθαρίσει όλη την ατμόσφαιρα.

Ευτυχώς φτάσαμε σύντομα στον προορισμό μας, σχεδόν άδειοι οι δρόμοι.

Η υποδοχή ήταν πολύ τρυφερή, ότι ακριβώς χρειαζόμουν εκείνη την ώρα, ήθελα να με νταντεύουν και το έκαναν χωρίς να το ζητήσω .
Ήμουν χαρούμενη, αισιόδοξη αλλά και λιγάκι φοβισμένη.
Όλα κράτησαν μόνο τρεις ώρες, ακριβώς τρεις ώρες !!
Ώρες υπέροχες, μοναδικές, θυμάμαι το κάθε λεπτό.

Η ώρα ήταν 11.30 και κρατούσα στα χέρια μου το πιο όμορφο κοριτσάκι του κόσμου, έτσι το έβλεπαν τα μάτια μου, ήταν το δικό μου κοριτσάκι!!

Σήμερα γιορτασα 16 χρόνια ευτυχίας!
Ελπίζω και εύχομαι σε πολλα περισσότερα.
Για μένα , είναι δώρο Θεού.





έγραψε η annamaria at 1:57 π.μ.

22 Comments:

Μεγάλωσε το κοριτσάκι και έγινε έφηβη γυναίκα;
Να είστε πάντα καλά!

2:06 π.μ.  

Να την χαίρεσαι.
Είναι τρεις μήνες μικρότερη από το δικό μου κοριτσάκι.

2:46 π.μ.  

Να τη χαίρεσαι τη κοπελάρα σου να την δεις όπως θα ήθελε..
Καλό σου βράδυ.

3:39 π.μ.  

Κουκλα φαινόταν απο μικρή οτι θα γινει ε;΄
Να την χαιρεσαι ,,και να την καμαρώνεις !!
@@
<
**

3:52 μ.μ.  

Χρόνια της πολλά!

12:47 π.μ.  

στην αρχη νομισα πως αυτο το κοριτσακι εισαι εσυ..μοιαζετε??
να την χαιρεσαι την κουκλα σου..η δικη μου ειναι 22 ετων οχι μηνων..φιλια!!

10:48 π.μ.  

Επανέρχομαι...
Τα μάτια της κορούλας σου δεν είναι πράσινα, αλλά, για όσους άντρες "ξέρουν", τα μάτια-κάρβουνα απλά ... δεν παίζονται!

12:09 μ.μ.  

Να σου ζήσει!!! Να σε χαίρεται και να την χαίρεσαι. Κοίτα να δεις... Εγώ είμαι στις 18, αλλά όχι πριν από 16 χρόνια, πριν από 26.

Να 'σαι πάντα καλά, Άννα Μαρία!!!΄


Βολκώφ

1:52 μ.μ.  

να σου ζήση η αγαπημένη σου και όλα να πάνε καλά στη ζωή της!

να είναι πάντα ευτυχισμένη!

και εσείς απλά να την καμαρώνεται!

6:56 μ.μ.  

Τι όμορφη που είναι και τι εκφραστική! Και μετά από 16 χρόνια πρέπει να έχει γίνει ακόμα πιο υπέροχη! Αντε, και στα δικά μας!!!

10:40 π.μ.  

Χρονια της πολλα :) να σται καλα, ενωμενες και ευτυχισμενες παντα!

12:12 μ.μ.  

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και έναν έναν ξεχωριστά
γιατί, παρ όλο που δε με γνωρίζεται ,
δε μου γράψατε μόνο μια τυπική ευχή !!

Να είσαστε όλοι καλά και πάντα να έχετε γύρω σας ανθρώπους που σας αγαπούν.

12:12 μ.μ.  

Ευτυχισμένα Χρόνια πολλά! Να τη χαίρεσαι!

12:20 μ.μ.  

Αχ είναι γλύκα μικρούλα.Να σου ζήσει!
Φιλιά!

7:39 μ.μ.  

Nα στε καλά λοιπόν πάντα χαρούμενοι, πάντα καλά

4:03 μ.μ.  

Σας ευχαριστω μεσα απο την καρδια μου ολους και ολες !!

4:23 μ.μ.  

Ήρθα κι εγώ να σου δώσω τις ευχές μου, αν και καθυστερημένα...
Να σου ζήσει λοιπόν το κοριτσάκι σου, που μπορεί βέβαια να είναι κοτζαμ κοπέλα τώρα, αλλά για την μανούλα θα είναι πάντα το κοριτσάκι της...έτσι δεν είναι?
Να ναι ευτυχισμένη λοιπόν. Και καλότυχη. Και κοντά σε αυτήν θα είναι και η μανούλα και όλοι όσοι την αγαπούν...

4:51 μ.μ.  

Σε ευχαριστω πολυ πολυ!
Παντα θα ειναι η μπεμπα μου οσα χρονια και αν περασουν η μπεμπουλα μου θα ειναι!
Ναι ξερω....δεν υπαρχουν μονο χαζομπαμπαδες!!!

5:03 μ.μ.  

Χρόνια της πολλά και να την χαίρεσαι άννα μαρία και να την δείς να γίνεται ότι ονειρεύεσαι..

8:10 μ.μ.  

καθυστερημένα χρόνια πολλά κι από μένα.
Να τη χαίρεσαι και να είναι πάντα ευτυχισμένη

4:16 μ.μ.  

Χρόνια της πολλά και απο μένα.
Να είναι γερή,να παίρνει και να δίνει πάντα χαρές!!!

(με τις τρελές αντιδράσεις... της εφηβείας...πως τα πάς??)

12:25 π.μ.  

Ευχαριστω πολυ και παλι ολους σας για τις ευχες σας!
Να ειστε παντα ευτυχισμενοι!!

# Μαικα μου,
αστα να πανε......αλλα η μπεμπα μου ειναι τι να την κανω.......Α, και για να πω και την αληθεια δεν ειναι πολυ....καθαρματακι προς το παρον....

1:51 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home