annamaria

Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Χρονος

Α ρε χρόνε αλήτη,
π' ανθρώπους κι αγάπες σκορπάς
Α ρε χρόνε αλήτη
Εσύ μοναχά μ’ αγαπάς …..


Σε αγαπώ όμως και εγώ πολύ αλήτη μου, με βοηθάς τόσο όσο κανείς άλλος δεν μπορεί.
Βέβαια τα χνάρια σου τα αφήνεις έντονα, αλλά εντάξει μωρέ….

Όποιος αγαπά παιδεύει (λέμε τώρα για να παρηγορηθουμε)
Τι πειράζει αν κάποιες ελαφριές γραμμούλες αρχίζουν να κάνουν την εμφάνισή τους γύρω από τα μάτια μου, πειράζει
??


- Οι γραμμούλες δεν είναι τίποτε άλλο από εμπειρίες και φυσικά μαζί με αυτές ωριμάζεις, κατάλαβες ??

- Βρε συ ,κάνεις λάθος, δεν είμαι φρούτο , η annamaria είμαι.

- Ω έλα τώρα σοβαρέψου, να είδες ??

Ακόμα δεν ωρίμασες , έχω πολύ δουλειά με σένα.
Κοιτά να σοβαρευτείς , παιδί μεγαλώνεις.

- Τιιιιι δεν είμαι σοβαρή??
Να και οι συμβουλές τώρα.
Μάλιστα, κατάλαβα, σαν την μαμά μου μιλάς.
Άκουσε με, άκουσέ προσεχτικά,

είπαμε είσαι φίλος, είσαι γιατρός, δάσκαλος,
με αγαπάς , σε αγαπώ, αλλά κάνε κάτι ακόμα για μένα.

- Άντε πες το να δούμε τι άλλο θα μου ζητήσεις.

- Λοιπόν θέλω να είσαι με το μέρος μου.

- Δεν κατάλαβα , δηλαδή ???

- Τι δηλαδή, θέλω να παγώνεις και να τρέχεις όταν σου το ζητώ.

- Α δεν πας καλά εσύ…. Όσο πάει χειροτερεύει η κατάσταση σου.

- Γιατί ρε φίλε μιλάς έτσι?
Άκουσε με πρώτα.
Αυτό που σου λέω είναι απλό , θέλω να παγώνεις κάποιες στιγμές

και κάποιες άλλες να τρέχεις και ξέρεις ε???
Όταν λέμε να τρέχεις, Κεντερης και βάλε να γίνεσαι.
Ζήτω πολλά ??????







έγραψε η annamaria at 1:57 π.μ.

11 Comments:

Μερικες ριτιδουλες δεν ειναι ασχημες, ισα-ισα που δινουν γοητεια.Εξαλου τι σημασια εχει η εξωτερικη εμφανιση αν ο εσωτερικος κοσμος ειναι ομορφος και πλουσιος;
Για αυτον πρεπει να προσπαθουμε,οσο για την εμφανιση αν επιμενεις υπαρχει και το botox...χεχεχε!



Την καλημερα μου

10:11 π.μ.  

:P Τελικά όχι σου είπε ε??? Ξέρεις και εγώ το σκεφτεί αυτό, ειδικά βλέποντας κάποιες ταινίες που
μαυρίζει η εικόνα και γράφει με ωραία μεγάλα γράμματα "TWO YEARS LATER" και να σου που έχει ξεπεράσει τον χωρισμό η πρωταγωνίστρια και ούτε γάτα ούτε ζημία ούτε ατελείωτες ώρες να με φίλους η μοναξιάς να κλαις τη μοίρα σου... και όχι μόνο ρυτίδες δεν έχει αλλά είναι και πιο φρέσκια από την αρχή του έργου...Γιατί θεέ μου να μην γεννηθώ πρωταγωνίστρια...!

11:19 π.μ.  

Ζητάς το σχεδόν αδύνατο και κάνεις καλά!!

11:25 π.μ.  

να παγώνει ναι, να τρέχει λίγο ναι, αλλά σαν ντοπαρισμένος όχι....!

3:32 μ.μ.  

Eίπαμε! Σε δέκα χρόνια θα πάμε για botox! Τι σκας? Θα μπεις στον πλαστικό σαν την σταφίδα και θα βγείς νεογνο! χα χα χα χα !!

6:18 μ.μ.  

..δε ζηταμε πολλα αλλα ποιος μας τα δινει??καληνυχτα!!

1:38 π.μ.  

Αν εσύ θεωρείς πως δεν ζητάς πολλά τότε δεν ζητάς πολλά και αυτό μετράει..Τώρα απλά περιμένεις την απάντηση του..

8:43 π.μ.  

Ο χρόνος δεν πρέπει απλά να γίνει φίλος μας... Είναι φίλος μας!
Εμένα ποτέ δεν μου άρεσαν οι "ατσαλάκωτες" γυναίκες!

9:05 μ.μ.  

Ο χρόνος είναι το μόνο πράγμα που δεν μπορείς να σταματήσεις ούτε στιγμή...
μπορείς να τον κάνεις φίλο σου αν δεν τον φοβηθείς...
και όχι δεν ζητάς πολλά,αυτά που σου αξίζουν ζητάς και μην συμβιβαστείς με τίποτα λιγότερο...

5:17 μ.μ.  

Να τρέχει;
Ανάποδα θέλουμε να πηγαίνει!

1:28 π.μ.  

Φιλοι μου
ο χρονος να σταματα οταν ζουμε την ευτυχια.
Ο χρονος να τρεχει οταν θελουμε να ξεχασουμε, να ξεπερασουμε....

4:30 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home