annamaria

Τρίτη, Οκτωβρίου 03, 2006

O καθρεφτης λεει παντα την αληθεια.....

Σήμερα ήταν παράξενη μέρα για μένα!!
Από το πρωί,

(πρωί…τέλος πάντων…με το πρωινό ξύπνημα δεν τα πάω και πολύ καλά….)
από την ώρα λοιπόν που ξύπνησα και μετά από έναν βαρύ σκέτο καφέ, (γιατί χωρίς αυτόν το μάτι δεν ανοίγει…) ηρθε η ώρα ,που σαν όλες τις γυναίκες που σέβονται τον εαυτό τους, επισκέφτηκα τον καθρέφτη μου……
Δε ξέρω γιατί, αλλά σήμερα είδα με πιο καθαρή μάτια, είδα τα καταστροφικά αποτελέσματα που μπορεί να έχει η θλίψη, ο πόνος, η απουσία ………...........

Στο μυαλό μου γύριζαν πολλά , μπερδεμένα όλα!
Έκανα μια αναδρομή στους τελευταίους μήνες
(
τους τελευταίους , το τονίζω αυτό, γιατί αν πήγαινα πάρα πέρα θα σκεφτόμουν πόσο γεμάτη από όλα ήμουν, πόσο χαρούμενη και θα υπέφερα περισσότερο…..εδώ πρέπει να κλείσει αυτή η παρένθεση γιατί πονάει πολύ!!!!!! )
σκέφτηκα την αιτία αυτής της...... "κατάντιας" ??

ποια είναι τα λάθη μου?
(αλήθεια ποιος μπορεί να μιλήσει εδώ για λάθος??? Τα λάθη της καρδιάς είναι πάντα υπέροχα, υπέροχα ναι, δε βρίσκω άλλη λέξη γι¨ αυτά!!!!)
Ποιες επιλογές είχα?
Πως θα ήταν αν …. ?
Σκεφτηκα ομως και τις υποχρεώσεις μου !!!
Εδώ στάθηκα περισσότερο , οι υποχρεώσεις μου !!
Σε αυτές πρέπει , ΘΕΛΩ , να δώσω προτεραιότητα!

......................................................................

Αποφάσισα πως πρέπει να σταματήσω να με λυπάμαι, να μη ντρέπομαι για μένα και τα υποτιθέμενα λάθη μου,

να μακαρίζω την τύχη μου που έζησα αυτό που έζησα τόσο έντονα και δε θα μετανιώσω ποτε γι΄αυτα !!

Δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω αλλά σήμερα νιώθω πως έκανα ένα μικρό βήμα.



..και να καθρέφτη μου
που μάθαμε να κουβεντιάζουμε
ήσυχα , ήσυχα και απλά...........




έγραψε η annamaria at 6:47 μ.μ.

11 Comments:

Χαίρομαι για τα λάθη μου και τα αγαπάω.....

ίσως γιατί μου αρέσει να κάνω '' του κεφαλιού μου ''

3:27 μ.μ.  

Ο χρόνος μας αλάζει όσο του επιτρέπουμε να μας αλάζει. Αλλά αν αυτά τα υπέροχα μάτια είνα δικά σου μάλλον έχει κάνει καλή δουλειά για σένα ο χρόνος!

8:27 μ.μ.  

Ο χρόνος μπορεί να δώσει ιδιαίτερη γοητεία σε πολλά.
Αλλά, όπως και να 'χει, το θέμα είναι σίγουρα να αισθάνεσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου.

10:31 μ.μ.  

μεθυσμενα χρωματα,

και εγώ τα αγαπώ αλλά δεν ξέρω αν έχω την δύναμη να τα επαναλάβω!
-------------------

epicuros,

Του το επιτρέψουμε ή όχι αυτός στο πέρασμα του σαρώνει !
Σε ευχαριστώ πολύ!!

-----------------------

jason,

Ναι, δίνει γοητεία και το να αισθάνεσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου είναι ενα θέμα , όμως άλλο ένα θέμα είναι το πώς θα αισθάνονται και οι γύρω σου με σένα!!

12:33 π.μ.  

Θα σας πω κάτι κι αν θέλετε το πιστεύετε...
Είμαι 37 χρονών και τον καθρέφτη τον χρησιμοποιώ μόνο για να ξυρίζομαι
Δεν έχω προσέξει ποτέ πώς είναι το πρόσωπό μου... Δεν ξέρω τι χρώμα έχουν τα μάτια μου...
Τις προάλλες κάποιος μου έδειξε μια φωτογραφία που ήμουν κι εγώ μέσα και δεν αναγνώρισα τον εαυτό μου...

6:07 μ.μ.  

Ασκαρδαμυκτι,
Την επομενη φορα να μην ξεχασεις να βαλεις ενα post it,
(ξερεις, αυτά τα μικρά κίτρινα χαρτάκια που τα κολλάς για να σου υπενθυμίζουν τη ζωή σου)
για να θυμηθεις να δεις το προσωπο σου!!
ΥΓ
Εχεις ενα απο τα καλυτερα blogs που εχω επισκεφτει!!
Kαλως ηρθες!!

3:28 π.μ.  

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Άννα-Μαρία...
Όσο για τη συβουλή σου... δύο σκασίλες είχα στη ζωή μου... η μία είναι να δω τη φάτσα μου στον καθρέφτη....

5:24 μ.μ.  

Την μια μας την ειπες.
Η αλλη ???

12:25 π.μ.  

κι οπως ο χρονος θα κυλα, σοφα θα ανοιγονται σε σενα, εκεινα που εζησες κι οσα ετσι απλως περασαν

κι οπως σοφα θ' ανοιγονται σε σενα εκεινα που εζησες, ωριμα θα αποκτουν προσωπο στον καθρεφτη σου κι οι συνευθυνες περα απο τις ευθυνες...

γιατι, "οταν σε μια σχεση μονος αισθανεσαι, κι ο αλλος μονος στην ιδια σχεση ειναι..", ειπε μια τετοια στιγμη η τσιγγανα και προχωρησε...

:))

11:05 π.μ.  

H τσιγγανα ειπε ακομα...
"Δεν γεννήθηκα μα, φιαχτηκα τσιγγανα !
παει να πει: δυσπιστω και συναμα ζητιανευω...
Δυσπιστω, απεναντι σ' αισθηματα..., προθεσεις...
Ζητιανευω, αγαπη, φιλία, διαθεσεις"
Αγαπησα αυτη την τσιγγανα, μιλα στην καρδια μου !!!
Συνεχισε ετσι !!

5:06 μ.μ.  

θα προσπαθησω! :)
καλη σου ημερα!

10:02 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home