annamaria

Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006

Φθινοπωρο

"Νόστιμο φθινόπωρο! Η αληθινή ψυχή μου είναι παντρεμένη μ'αυτό, και αν ήμουν ένα πουλί θα πετούσα γύρω από τη γή αναζητώντας τα διαδοχικά φθινόπωρα."

Τζωρτζ Ελιοτ


Στα φθινοπωρινά ξέφωτα, φθίνω στους κήπους με τις γαζίες, σιωπηλός ανοίγω τα χέρια μου στη βροχή και βλέπω σκέψεις να ιριδίζουν σ' έναν χλωμό ήλιο.

Σκαρφίζομαι παραμύθια και ανακαλύπτω μαγικά κουτιά στα δωμάτια που στάζουν όνειρα.Γλιστρώ ντυμένος στον απόηχο μιας αγκαλιάς σε νωπές ερημιές, ερειπωμένος.

Με χέρια αδειανά ακολουθώ χάρτινες βάρκες στα ρυάκια της βροχής, επιστρέφω στην απορία μιας σελήνης, στο ξύλινο σπίτι με τις ακακίες και την αρμονία των αισθήσεων.

Γνωρίζω τον απώτατο έρωτα και περισυλλέγω τα θραύσματα της σιωπής μου.

Όλα θα πάνε καλά όταν πέσει το τελευταίο καφεκίτρινο φύλλο και το χώμα υγρανθεί αρκετά ,όταν τα χρυσάνθεμα γεμίσουν τα μαλλιά μου, τότε οι αισθήσεις θα ταριχευτούν σε λέξεις, το φως θα βρει την υπερβατική του αξία και το μακρινό ταξίδι στ αμφίβολο φως του δειλινού θ΄αρχίσει.

Κάτω από τα βλέφαρά μου θα σβήσουν τ΄αστέρια ένα - ένα, έτσι όπως έσβησε το φθινόπωρο σε μια βιολετιά διάθεση, σ΄ένα άγγιγμα βουρκωμένων ματιών

Μανώλης Ηλιάκης

Ξαφνικά, είναι σα να ξυπνά η φύση, οι πρώτες βροχές δεν είναι σαν να ξεπλένουν τα πάντα?
Εδώ δε θα μιλήσω για την μυρωδιά που έχει το χώμα……τόσο γνώριμη και ερωτική σε όλους μας !

Οι μέρες είναι μικρότερες και αυτό με γεμίζει ελπίδα… θα έχω περισσότερες ώρες την νύχτα για όνειρα...........και άλλοι, περισσότερο τυχεροί , θα έχουν μια αγκαλιά να χωθούν...........

Το φθινόπωρο ειναι η πιο ερωτική εποχή και ας λένε οι άλλοι για την Ανοιξη..................

Malamas - As itan na pnigo - Thivaios
Malamas - As itan ...
Hosted by eSnips

8 Comments:

Αχ αυτή η μυρωδιά που έχει το χώμα, που λες...
Οι πιο έντονες αναμνήσεις ξυπνάνε μέσα από μυρωδιές.
Και επιπλέον, αυτές οι μυρωδιές είναι η πιο ισχυρή σχέση με τη ζωή και με τη φύση, καθώς οι υπόλοιπες 4 αισθήσεις έχουν μάλλον αλλοιωθεί με όλα αυτά που ζουν καθημερινώς...

4:35 μ.μ.  

Μυρωδια απο ενα σωμα που θα με ακολουθει παντα για να μου θυμιζει...

2:18 π.μ.  

το φθινόπωρο είναι για μένα η πιο ωραία εποχή.

αχ αυτά τα χρώματα και οι μυρωδιά του βρεγμένου χώματος...

την καλησπέρα μου!

6:10 μ.μ.  

jqson,
oι αισθήσεις είναι αυτές που μας επιτρεπουν να ερμηνευσουμε τα πάντα και τίποτα δε θα μπορέσει ποτέ να τις αλλοιωσει, αρκει να βλεπουμε, ακουμε, αγγιζουμε,μυριζουμε,γευομαστε με την καρδια.
=========
Mεθυσμενα χρωματα,
το αγαπω πολυ και εγω το φθινοπωρο, καμια αλλη εποχη δε μας χαριζει τετοιες εικονες.

3:17 π.μ.  

anonymous,
αυτο που γραφεις ειναι ενα αλλο πολυ μεγαλο θεμα..........

3:19 π.μ.  

Το μελαγχολικό καλοκαίρι του φθινοπώρου.........η αγαπημένη μου εποχή! Μου αρέσει η φωτογραφία που έβαλες στο post

9:53 μ.μ.  

Ηλιογράφος

Σε ευχαριστω πολυ καλως ηρθες!

12:35 μ.μ.  

Στέκομαι στη φωτογραφία: Γοητευτική!

6:40 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home