annamaria

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 18, 2006

Σ¨αγαπω...

Σ΄αγαπώ !
Θα σ΄αγαπώ για πάντα !
Είσαι η ζωή μου !
Δε μπορώ να σκεφτώ τη ζωή μου χωρίς εσένα………..

Πόσες φορές αλήθεια έχεις πει αυτά τα λόγια??
Πόσες φορές τα εννοούσες ??

Τι θα κάνεις όμως όταν θα έρθει η στιγμή που θα πρέπει να μου αποδείξεις την αγάπη σου ??
Θα μπορέσεις να βάλεις τον εαυτό σου στο περιθώριο ??
Θα είσαι αυτός που θα με βοηθήσει να ξεπεράσω τους φόβους μου, να διορθώσω τα λάθη μου , να αντέξω την μοναξιά μου ??

Θα με βοηθήσεις να βρω την ψυχική γαλήνη μου??
Θα μπορέσεις να με κάνεις να ξεχάσω ??
Θα προσπαθήσεις και εσύ με τον τρόπο σου, να κάνω αυτό που πρέπει ??

Στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή που γράφω γυρίζουν τόσα, μα τόσα πολλά που πρέπει να κάνεις για μένα…………..
Θα μπορούσες ???????
Φοβάμαι την απάντηση σου, όσο φοβάμαι και το μέλλον μου ……….

Απόδειξέ το αν μ' αγαπάς, απόδειξέ το

γιατί δε θέλω εγώ να ζω μ' αμφιβολίες
Απόδειξέ το αν μ' αγαπάς, απόδειξέ το
μπροστά μου τώρα πια με πράξεις και θυσίες........
έγραψε η annamaria at 6:08 μ.μ.

3 Comments:

Η αγαπη δεν θελει αποδειξεις εδω και τωρα. Θελει χρονο.Θελει μια ματια!

1:06 π.μ.  

Η αγάπη που αποδεικνύεται ξεθωριάζει μαζί με τις άλλες αποδείξεις στο ντουλάπιτης κουζίνας.

Η αναπόδεικτη αγάπη είναι αυτή που μας τραβά σαν τις νυχτοπεταλούδες στο φως. Γι’ αυτό αποζητούμε τις αποδείξεις τις, για να υπάρχουμε πριν η λάμπα σβήσει για πάντα…

7:41 μ.μ.  

Θα καούμε λοιπον σαν τις νυχτοπεταλουδες στη φωτιά της αναζήτησης.

1:28 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home