annamaria

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 25, 2006

Dr. Blogοπουλος



Τόσα πολλά ανακατεμένα στο μυαλό μου, πουθενά ισορροπία, πουθενά δείγματα δύναμης, κανένα θέλω… αλλά όχι, ψέματα λέω, ίσως να θέλω τελικά κάτι.
Ένα ταξίδι, ένα ταξίδι του μυαλού !
Το πρώτο που σκέφτομαι είναι πως αυτού του είδους τα φανταστικά ταξίδια, τα κάνουμε όταν η μοναξιά μας κυριεύει.
Μοναξιά……..Ένα συναίσθημα θηλυκου γένους, θηλυκου γένους και η εκτόνωση, αλήθεια, τι λέξη και αυτή……..
Λοιπόν, το βρήκα, αυτό θα κάνω , θα εκτονωθώ γράφοντας στο bog μου, γι αυτό δεν το έφτιαξα άλλωστε ???
Πλάκα έχει………σαν επίσκεψη σε ψυχολόγο.
Πάμε λοιπόν.....
Το κουδούνι γράφει Dr.Blogοπουλος ψυχοθεραπευτής (συμβουλευτικός ψυχολόγος)
......................
Ξαπλώνω λοιπόν στον δερμάτινο καναπέ του, αυτός με κοιτά, με ακούει,σημειώνει στο λευκό μπλοκακι του και κάποιες φορές μου κάνει ενοχλητικές ερωτήσεις με την βαριά φωνή του.
- Τι είναι μοναξιά για σένα??
- Μα φυσικά η απουσία!!
- Η απουσία ενός συγκεκριμένου ανθρώπου??
- Θέλει και ρώτημα?? Φυσικά!!
- Υπήρχαν φορές που δεν ένοιωθες μόνη??
- Φυσικά και υπήρχαν !!!
(Θεέ μου τι ανόητος, κακώς ηρθα σε αυτόν, μόνο η χρειά της φωνής του τελικά αξίζει, αλήθεια δίνω μεγάλη σημασία στη φωνή, οσοι με γνωρίζουν εδω χαμογελούν γιατί το ξέρουν πολύ καλά)
- Μίλησε μου γι αυτές, τι σου λείπει περισσότερο??
(α…δε θα τα πάω καλά με αυτόν, περίεργος είναι, όλα θέλει να τα μάθει… ελπίζω να μη μου ζητήσει να του τα πω με λεπτομέρειες......αλλά αν επιμένει...
έγραψε η annamaria at 4:25 μ.μ.

1 Comments:

Λυπάμαι, αλλά ο χρόνος σας τέλειωσε για σήεμρα.
Θα τα πούμε αύριο την ίδια ώρα.
Θα σας ζητήσω να μου μιλήσετε για τα παιδικά σας χρόνια.

Στο καλό.

2:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home