annamaria

Παρασκευή, Νοεμβρίου 10, 2006




Έχουν περάσει αρκετές μέρες , το ξέρω , αλλά ο ντόρος που γίνεται, με έχει προβληματίσει.
Την Τρίτη ακόμα και ο Λαζόπουλος

(θα μου πείτε ποιος είναι ο Λαζόπουλος, εντάξει υπερβολικός σε πολλά , δε λέω….αλλά κάποια θέματα τα λέει "τσεκουράτα" , αλήθεια ποιος το έλεγε αυτό???)
Τέλος πάντων συνεχίζω…
Διάβαζε που λέτε, φανερά συγκινημενος, την επιστολή του 13χρονου.
Και εδώ έρχομαι εγώ σαν μάνα 16χρονης , μαθήτριας του 19 , να γράψω το παράπονο μου.
Βρε παιδιά …τι να πω…. Τέτοιες εκθέσεις, η χαιδεμένη μου δε γράφει.

Ξέρω…. Η ζήλια μου είναι η αιτία και κάνω άσχημες σκέψεις…..
για την δημοσιογραφία.
έγραψε η annamaria at 10:34 π.μ.

19 Comments:

Ηταν πραγματικα αξιο για ζηλεια..

Καλημερα:)

1:18 μ.μ.  

κιεμενα κατι δεν μου παει σε ολη την ιστορι!α!!!
@@
Ο

4:42 μ.μ.  

καλημέρα ανναμαρία

τι; δεν διάβαζες στην κόρη σου όταν την είχες στα εσώτερά σου Arthur Schopenhauer, Friedrich Engels, Friedrich Nietzsche;

δεν της έβαζες να ακούει τα πρωινά Mozart, τα μεσημέρια Bach και τα βράδυα Chopin;
τς, τς, τς, τς!
τώρα πως περιμένεις στα 16 της να γράψει βαρύγδουπες εκθέσεις;

δυστυχώς ούτε ο γυιός μου έγραφε έτσι στα 13 του ούτε και στα 16 του, ούτε στα 18 του γιατί διάβαζε Stefan Wolf ( TKKG ), Ulf Blanck ( τα τρία ??? )Jostein Gaarder και Harry Potter ...και το αποτέλεσμα του άχρηστου είναι να σπουδάζει φυσικός.
( οι Ace Of Base και ο Dr. Alban φταίνε )
.......................

η Orelia μου έγραψε στα σχόλεια << να πω στην Ανναμαρια πως το δικο της, εγω το βλεπω κλειστο πολλες μερες τωρα
ειναι ετσι ή ο μπλογκερ μου δινει -παλι- λαθος πληροφοριες; >>

5:54 μ.μ.  

άνναμαρία κι εγώ ζηλιάρα μαμά είμαι,αλλά όταν πρόκειται για αληθινά αξιοζήλευτα παιδιά.Εδώ κάτι είναι ψεύτικο.

10:47 μ.μ.  

..δεν το διαβασα προσωπικα αλλα απο οτι ακουω!!..κατι τρεχει!!

1:21 π.μ.  

Ναι,ναι ολα τα σχολια σας με βρησκουν συμφωνο. Και εγω αν και δεν εδωσα και πολυ σημασια ουτε και διαβασα ολοκληρο το κειμενακι,ή το παιδι ειναι 105% αστερι ή καποια φαβα εχει ο λακος... :):)

Και δεν χρειαζεται να ζηλευετε,τα δικα σας παιδια ειναι εξισου εξυπνα ισος οχι στον ιδιο "κλαδο" με τον πιτσιρικα αλλα σε κατι αλλο.


καλημερουδια, και βαλτε και κανα σκουφι οταν βγειτε απο το σπιτι...ΚΡΥΥΥΟΟ!!!

8:02 π.μ.  

Καλό είναι να μην βλέπουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.
Το κείμενο είτε το έγραψε ο μικρός (υιός συγγραφέα) είτε όχι δεν έχει μεγάλη σημασία, αυτό που αξίζει να κρατήσουμε είναι ότι λέει την αλήθεια.
Καθημερινά βλέπουμε γύρω μας αυτά που μας λέει το κείμενο, αλλά όταν τα βλέπουμε στη τηλεόραση με την κατάλληλη δημοσιογραφική σάλτσα, κάνουμε πως ανακαλύψαμε την Αμερική χτες.
Όταν βεβαία τα κανάλια δεν έχουν προϊόν φτιάχνουν ένα, γι’ αυτούς είναι εύκολο…

ΥΓ. έχεις μπει στο beta βλέπω, έμπλεξες, αν χρειαστείς βοήθεια στείλε ΠΜ.

1:21 μ.μ.  

Τώρα που είδα το σχόλιο για το beta και είμαι κι εγώ σ'αυτό, θα ήθελα να μάθω ποια είναι τα αρνητικά. Ε'ιμαι άσχετη και καινούρια στο είδος.
Ευχαριστώ και συγγνώμη άνναμαρία που καταλαμβάνω το χώρο σου με εκτός θέματος ερώτηση.

6:18 μ.μ.  

έτσι άκουσα κί' εγώ μαμά...
μη ζηλεύεις!!!
:)
Καλησπέρα!
(να τον βάζεις να κοιτάζει τη θέα σας και να διαβάζει τον μικρό πρίγκιπα...αρκεί)

6:32 μ.μ.  

Και δεν χαίρεσαι που δεν γραφει τέτοιες εκθέσεις;
Είναι φυσιολογικό το παιδί!
Αλλά τι να περιμένει από μια μάνα που ασχολέιται με τα μπλογκ αντι να κάθεται να του γράψει καμιά έκθεση!

1:44 π.μ.  

Παιδιά, μου επιτρέπετε να δώσω μιαν κάποιαν λύσην;
Υπάρχει ένας επιστημονικός κλάδος που λέγεται "κριτική κειμένου". Σύμφωνα με αυτόν, βάζουμε κάτω ένα κείμενο, "του δίνουμε και καταλαβαίνει" (κοινώς, το ξετινάζουμε) προκειμένου να΄βρούμε ποιος και πότε ήταν ο συγγραφές κλπ. Στο συγκεκριμένο κείμενο εφάρμοσα όλες τις επιστημονικές μεθόδους και κατέληξα στο εξής συμπέρασμα: το αρχικό κείμενο- πυρήνας πρέπει πράγματι να γράφηκε από ένα παιδάκι με ικανότητα στο γράψιμο. Από κει κι ύστερα το αρχικό κειμενάκι υπέστη μια διπλή επεξεργασία. Αρχικά, ενδεχομένως, απ' τους γονείς του και σε τελική φάση από κάποιους δημοσιογράφους της εφημερίδας. Υπάρχουν στο κείμενο στοιχεία και των τριών αυτών φάσεων. Πάντως το κείμενο δεν είναι 100% νόθο...

9:49 π.μ.  

Το θέμα για μένα δεν είναι αν το έγραψε η δεν το έγραψε.
Είναι η εκμετάλλευση του θέματος από μία σοβαρή, υποτίθεται, εφημερίδα, και η δήθεν ξαφνική αφύπνιση-ευαισθητοποίηση κάποιων.

6:23 μ.μ.  

candy
Μπα, δεν ήταν καλή μου Candy.

sevarose
εμ, τι να σου πάει καλά μωρέ.

μεθυσμένα χρώματα
Δίκιο έχεις, σαν μάνα είμαι ένα μηδέν, ναι, τίποτε από όλα αυτά δεν έκανα.
(εδώ, σκύβω το κεφάλι, χαμηλώνω τα μάτια και παίζω νευρικά με τα δάχτυλα μου)
Φυσικός ο υιός ε???
Τς τς τς τι ντροπή,
(εδώ σε κοιτώ υποτιμητικά και κουνώ δεξιά , αριστερά το κεφάλι μου)
άχρηστα παιδί μου τα βλαστάρια μας, άχρηστα…..
Εντάξει με την Orelia, τώρα με βλεπει,σε ευχαριστώ πολύ!!

amo
Δε ζηλεύουμε καθόλου, ίσα ίσα όταν ένα παιδί είναι ικανό και ξεχωρίζει χαιρόμαστε και εμείς μαζί.

με το φεγγάρι αγκαλιά
Μόνο κάτι τρέχει???
Πολλά τρέχουν, παρα Πολλά.

Ηλία
Με τους δημοσιογράφους κάτι τρέχει όχι με το παιδί.
Μια χαρά είναι το κρύο, σε ένα μήνα Χριστούγεννα έχουμε, χιόνια θελουμε.

1:34 π.μ.  

shades_in_the_dark
Συμφωνώ απόλυτα ότι φτιάχνουν κάτι και το πασάρουν, αλλά εδώ είναι και το θέμα μας, δε θέλουμε να δεχτούμε τα πάντα από τον καθένα, δε θέλω να σκέφτονται πάντα ότι απευθύνονται σε ανεγκέφαλους.
Ναι, έκανα το λάθος και μπήκα στο beta, μου στέλνουν μηνύματα ότι δε βλέπουν το blog μου όταν πατούν το όνομα μου.
Αλήθεια μπορεί κανείς να βγει από το beta??

amo
O χώρος αυτός είναι για να γράφουμε, ότι θέλουμε, δε θα ξαναζητήσεις λοιπόν συγνώμη έτσι?? Γράφε ότι θέλεις οπότε θέλεις.
Όσο για το beta, δε γνωρίζω και πολλά, το μόνο που μου είπαν είναι πως αν δεν είναι κάποιος συνδεδεμένος δε βλέπει το blog αυτού που είναι στο beta.


Allmylife
Πίστεψε με δε ζηλεύω καθόλου, έγραψα και πιο πάνω ότι χαίρομαι πολύ να βλέπω παιδάκια να προοδεύουν.
Όσο για την θέα , το γραφείο της (κόρη έχω) είναι μπροστά σε ένα παράθυρο που την χαίρεται.
Τον μικρό πρίγκιπα την έβαλα να τον διαβάσει όταν ήταν ακόμα στο δημοτικό και η αλήθεια είναι πως δεν το πολυκαταλαβε, αργότερα τον είδε στην τηλεόραση και εκεί πραγματικά ένοιωσε ότι έπρεπε να νοιώσει.

1:55 π.μ.  

Αθεόφοβε
Τώρα που διαβάζω αυτά που γράφεις, σφίγγω τα χείλια, κοκκινίζει όλο το πρόσωπο μου από τα νεύρα και σκέφτομαι
"Βρε τον αθεόφοβο πως με κατάλαβε….αχ….."
Φυσιολογικό μωρέ είναι το βλαστάρι μου (μάνα είμαι τι να πω….)


Ασκαρδαμυκτί
το κείμενο δεν είναι 100% νόθο...
το κείμενο δεν είναι 100% γνήσιο…
οι αναγνώστες δεν είναι 100% πρόβατα
να μασάνε ο,τι τους ταΐζουν.

Jason
Aχ καλέ μου Jason και οι σοβαρές εφημερίδες γνωρίζουν καλά τον τρόπο να εκμεταλλευτούν τον οτιδήποτε.

2:08 π.μ.  

Και πολύ καλά κάνεις που είσαι επιφυλακτική…
Πολύ πιθανό το παιδί να μην ήταν τίποτα άλλο από ένα Έξυπνο Μέσο για να πει η μητέρα τα δικά της…

11:31 π.μ.  

Ούτε καν να το συζητάμε δεν χρειάζεται...το γεγονός μιλάει από μόνο του...εκτός και να κρατήσουμε μια επιφύλαξη, ότι πρόκειται για το παιδί "θαύμα".

12:44 μ.μ.  

Ίσως την επιστολή αυτή να μην την έγραψε το παιδάκι αυτό. Ίσως πάλι και να την έγραψε, δεν μπορούμε να ξέρουμε με 100% σιγουριά.
Αυτό μου ενόχλησε κι εμένα καλή μου annamaria είναι το γεγονός της εκμετάλευσης απο την καθ'όλα σοβαρή εφημερίδα.
Και πάντα θα υπάρχει εκμετάλευση και πάντα θα μας αντιμετωπίζουν σαν πρόβατα...Όλα στον βωμό του χρήματος...!

2:31 μ.μ.  

Καλή μου annamaria όχι δεν μπορείς να βγεις από το beta, το γράφει και στις οδηγίες που δεν πρόσεξα κι εγώ.
Εγώ λοιπόν έκανα νέο μπλογκ από την αρχή, δεν ξερώ αν είναι η καλύτερη λύση αλλά ήμουν στην αρχή και δεν με πείραξε τόσο.
Τώρα το πώς θα μεταφέρεις τα κείμενα σε νέο μπλογκ; Μάλλον μονό με κόπι πέιστ… μπορεί να γίνεται και αλλιώς αλλά εγώ αυτό έκανα.
Δεν ξερώ αν σε βοήθησα… Καλό σου βράδυ.

10:27 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home