annamaria

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 13, 2006

Γερναω , το λενε και στην τηλεοραση!!

Σήμερα η διάθεση μου δεν ήταν και η καλύτερη αλλά εντάξει,
μήπως είναι η πρώτη ή η τελευταία φορά που συμβαίνει αυτό??

Όταν άνοιξα τον υπολογιστή μου είδα πως το πρόβλημα των τελευταίων ημερών συνεχιζόταν.
Δε μπορούσα να μπω στα περισσότερα blogs.
Μα καλά και αυτό εναντίον μου??
Κάτι τέτοιες στιγμές που μου πάνε όλα ανάποδα τα βάζω με την μητέρα μου ,
ξέρετε τα γνωστά, μάνα γιατί με γέννησες …….και άλλα τέτοια.

Α , σκέφτομαι, δε θα με κάνεις χειροτέρα εσύ,
έτσι παίρνω την μεγάλη απόφαση να κλείσω τον υπολογιστή μου.
Ναι , τον έκλεισα αλλά κάτι έπρεπε να ανοίξω, όμως τι ??
Όποιος σκέφτηκε την τηλεόραση, σκέφτηκε σωστά!!!
Την άνοιξα !!!!

Σαν Ξανθιά που σέβεται τον εαυτό της, δεν κοιτώ πότε τα πρωινάδικα,
έτσι σκέφτηκα να χαζέψω το MAD, αγαπημένο κανάλι της κόρης μου βλέπετε .
Για κάτσε να δούμε τι είναι αυτό που βλέπει και της αρέσει , μονολόγησα.
Εκείνη την ώρα η Αθηνά (το σκυλάκι μας) με κοίταξε παράξενα και έτρεξε γρήγορα κάτω από τον καναπέ.

Ένας νεαρός λοιπόν και μια κοπέλα γέμισαν την οθόνη μου, διάβαζαν μηνύματα που τους έστελναν πιθανόν συνομήλικοι τους, ίσως και μικρότεροι.
(πόσοι γονείς αυτή την ώρα είναι σίγουροι πως τα βλαστάρια τους διαβάζουν στο δωμάτιο τους…..αχ, δε μπορώ να βγάλω, όπως πολύ σωστά σκέφτεστε, την μαμά από μέσα μου….)

Ο νεαρός κάποια στιγμή λέει πως ο νικητής
(κάποιος διαγωνισμός θα γινόταν αλλά δεν τον κατάλαβα)
θα πάρει για δώρο ένα παντελόνι σαν αυτό που φορούσε.

Τόνισε ότι δεν θα είναι αυτό που φοράει,
ε, δε θα σας δώσουμε μεταχειρισμένο παντελόνι και δωστου γέλια η νεαρά διπλά του.
Έλεγε συνέχεια πόσο όμορφο είναι αλλά και πόσο άνετο .
Εντάξει εδώ δεν σκέφτηκα τίποτα κακό, την πραμάτεια του διαλαλεί…. καλά κάνει!!

Έλα όμως που κάποια στιγμή τον άκουσα να λέει πως το να είναι άνετο ένα παντελόνι δεν είναι καλό γιατί έτσι δεν θέλεις να το βγάλεις.

Εδώ σταθηκα λίγο και είπα πως είναι ντροπή μου να σκέφτομαι πονηρά,
το παιδί τους παρακινεί να είναι καθαροί……. να το βγάζουν για να πλυθεί ………

Κάποια στιγμή, (ο νεαρός πάντα ) λέει στην κοπέλα
Για πες μου αν ξυπνούσες ένα πρωί και ήσουν μεγαλύτερη ποια ηλικία θα ήταν αυτή που θα πάθαινες φρίκη??

Εκείνη την ώρα θαύμασα τα Ελληνικά του, αλλά δεν ήταν ώρα για παραπάνω σκέψεις, έπρεπε να ακούσω την απάντηση της.

Τι να σου πω του λέει με ένα βλέμμα απορίας,
αν ξυπνούσα τριάντα, ε, δεν είναι τόσο κακό γιατί είναι τα new twenty,
δε μου φαίνονται τόσο μακρινά !!!
Χαμογέλασα, χαριτωμένη έκφραση της νεολαίας σκέφτηκα!!!
Όμως η απάντηση της κοπελιάς δεν είχε ολοκληρωθεί.
Φρίκη θα πάθαινα αν ξυπνούσα σαράντα λέει ατάραχα !!!!!!!!

Τι να πω….. η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται!!
Α να μην ξεχάσω να πω και ενα μπράβο στην χαιδεμένη μου για τις επιλογές της!!













έγραψε η annamaria at 6:13 μ.μ.

30 Comments:

Χιχιχιχι!!!!!
Πολύ αστεία γραμμένο το κειμενάκι σου annamaraki μου!Και κοίτα να ανέβεις λιγουλάκι...άντε...
Για να μην σου πω τι λένε για τις σαραντάρες!!!!!
Φιλάκια κουκλίτσα!!!
(ελπίζω αυτή τη φορά να το πάρει το μύνημά μου...κλαψ!)

9:01 μ.μ.  

Μήπως ξέχασα να γράψω το ονοματάκι μου???χιχι!Αsimenia...

9:02 μ.μ.  

Είχα τη τύχη (ή την ατυχία) να γνωρίσω αρκετές γυναίκες. Έτσι, μετά λόγου γνώσεως, δηλώνω ότι η καλύτερη ηλικία για μια γυναίκα είναι μεταξύ 40 και 45!

10:00 μ.μ.  

feggarenia

10:25 μ.μ.  

δε μπορω να στειλω σχολιο κι εκανα δοκιμη με ανωνυμο..
εγω νοιωθω μια χαρα με την ηλικια μου..τηλεοραση δε βλεπω πια..αλλα μ ενοχλουν που δε μπορω να αλλαξω..αλλα μηπως μπορω??φιλι..!!

me to feggari agalia

10:28 μ.μ.  

Ήθελα από χθες να σχολιάσω, αλλά δεν μπορούσα.
Η αλήθεια είναι ότι κι εμείς όταν ήμασταν σ' αυτή την ηλικία, θεωρούσαμε ότι δεν θα μεγαλώσουμε ποτέ ή ότι ήταν πολύ μακριά τα 40.
Αν και προσωπικά περίμενα τα 30 και άνω με ανυπομονησία μπορώ να πω.
Κι αυτό γιατί είχα μια μητέρα που αποδεχόταν τον ευατό της και την ηλικία της, μιλώντας μου για τα θετικά των 30 και των 40 για μια γυναίκα.
Αυτό το κοριτσάκι, έτσι έμαθε, έτσι το αντιμετωπίζει.
Αλλά ότι κι αν κάνει θα φτάσει και στα 40...
Κι αν μιλάει τώρα έτσι, φαντάσου τότε.
Θα είναι μια δυστιχισμένη 40άρα.

10:38 π.μ.  

xaxaxaxaxaxa!!!
mou arese polu to post sou...
eixe xioumor kai polu alh8eia...
"ekei pou eisai hmouna kai ekei pou eimai 8a r8eis....", etsi den to leei o laos mas???? ka8e hlikia exei ta kala ths!!!
emena pantws kataferes na mou ftiaxeis thn mera mou!!! ;)
sou stelnw mia paleta me xrwmata zwhra kai entona gia na zwgrafiseis na ftiaxei kai h dikh sou mera...
filia

11:25 π.μ.  

Ο μπλόγκερ δυστυχώς το κάνει σε όλους αυτό. Κακή διάθεση? Τι είναι αυτό? Δεν το ξέρω.
Όσο για το σχόλιο σου καλά να πάθεις που πάτησες το κουμπί της τηλεόρασης. Χάθηκε να πατήσεις το κουμπί του ραδιοφώνου?
Σαράντα τι ωραία ηλικία, ακούς εκεί είναι μεγάλοι οι έχοντες ηλικία σαράντα χρόνων.
Παναγιά μου την είναι αυτά που γράφω? Σαράντα? Γιατί μου το θυμίσατε? Σε λίγο διάστημα πλησιάζουν να τα πατήσω και.....
Νιώθω το φάντασμα να πλησιάζει. Το αισθάνομαι να είναι τρία μέτρα (καθώς εγώ είμαι 2 μέτρα για να είναι ψηλότερο απο μένα) με ανοικτά τα χέρια του τοποθετημένα πάνω απο το κεφάλι του σε στυλ φαντάσματος, με τεράστια στόμα και δόντια έτοιμο να με κατασπαράξει, ενώ ήδη απο το στόμα τους τρέχουν τα σάλια του καθώς έχω γίνει το επόμενο ορεκτικό του.
Καλημέρα.

12:51 μ.μ.  

42!
Εντάξει;
Ποτέ δεν θα δω mad!!!
Ποτέ.
Με τον μπέτα τα κατάφερα.
Με τον καθρέφτη...μπαααά.
Φιλιά μαμά :)

6:02 μ.μ.  

Asimenia μου
Θα ανεβω μωρε που θα παει... χριστουγεννα ερχονται.
Τα φιλια μου!

Aσκαρδαμυκτι,
Ενας χρονος μου εμεινε δηλαδη ετσι??



Φεγγαρενια μου,
η τηλεοραση τελικα μου τα χαλασε και μενα!!
Παντα ετσι να νοιωθεις!!
Μπορεις μπορεις... για ψαξε το λιγακι!!
Φιλακια !!

11:48 μ.μ.  

Amo μου,
Οταν διαβασα την απαντηση σου το μονο που σκεφτηκα ηταν ποσο δικιο εχεις!
Τα φιλια μου!


Soulmates μου,
σου εχω πει οτι μου ματαδιδεις την χαρα σου με τα σχολια που γραφεις??

11:52 μ.μ.  

george,
Χαμηλωνω το κεφαλι,παιζω αμηχανα τα χερια μου και δειλα δειλα ομολογω πως εσφαλα!!
Ολα τα κακα η τηλεοραση!!
Κακως την ανοιξα.....
Πω, πω τι να πω...σε λυπαμαι και σενα....εχει και σαλια ε??
Αστα να πανε...δε θα καταφερεις να του ξεφυγεις !!!
Καλως μας ηρθες!!!!


allmylifelila μου,
Χαιρομαι που τα καταφερες με το betta, σειρα του καθρεφτη τωρα, εκει να δεις νικη!!!

Εγω στα 44 καταλαβα οτι δε θα ξαναπατησω αυτο το παλιοκαναλο που με ταραξε!!
Φιλακια πολλα !!

12:00 π.μ.  

epeidh de mporesa na valw ena comment sto thema sou gia to AIDS..
To vazw edw..

O pio vasikos paragontas gia thn eksaplwsh tou iou tou aids einai h eleipsh enhmerwshs....
Akomh kai gia to emvolio pou sou eipa(to opoio 100% yparxei) ligoi anthrwpoi to kseroun.....!!!!
Oute gw de to ksera....
Ligo pio palia sth kina logw eleipshs enhmerwshs(ypourgiko diaggelma) 3 stous 10 polites den gnwrizan thn yparksi tou HIV!
Gia otidipote aporia exeis esy h' opoiosdipote allws,eyxaristws tha dexomoun email!!
Kalhnyxta,filia polla :)

2:26 π.μ.  

Ούτε εγώ μπορώ να στείλω σχόλιο...
Το MAD είναι η πιο αυθόρμητη έκφραση μιας ψιλοκατεστραμμένης γενιάς ή το εργαλείο που την καταστρέφει...;

Jason

3:34 π.μ.  

τι 30, τι 40, τι 50...
όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε...!
στα 14 μου τους 30άρηδες τους έλεγα κ...γερους και για τους 40άρηδες έλεγα ό,τι πρέπει να τους εκτοξεύσουν στο νεκρό φεγγάρι.

nyctolouloudo

4:38 π.μ.  

Είμαι πολύ κοντά.. αρχίζω να το βλέπω στη γωνία.. κοιτάζω πίσω κι όμως σαν χτες ήταν που ήμουν κι εγώ 20.
Καλημέρα.

shades in the dark

9:30 π.μ.  

Ασκαρδαμυκτί...
Σε άλλο ποστ λέτε για τα 30...
Αποφασίστε...

Ανναμαρία.. επιβάλλετε τη τάξη σας παρακαλώ...!!

11:02 π.μ.  

Δεν σας φταίει η τηλεόραση! Απλώς, την ανοίξατε σε λάθος κανάλι...
Έπρεπε να την ανοίξετε στον ΑΝΤ1 ή στο Mega, που την ίδια ώρα έπαιζαν Βλαχοπούλου Η οποία Βλαχοπούλου ως αιωνία 40άρα το έχει τεκμηριώσει ότι η ηλικία αυτή έχει κατοχυρωμένο μονοπώλιο στο μπρίο, στην φρεσκάδα, στα νιάτα!!! Μνημονεύετε Βλαχοπούλου - θα σας κάνει καλό!...
Και ομιλώ μετά λόγου γνώσεως, καθ' όσον εγώ, με θαυμαστά ομολογουμένως αποτελέσματα για το ηθικό μου,μνημονεύω αδειαλείπτως Κωνσταντάρα... Ο οποίος Κωνσταντάρας το έχει ξεκαθαρίσει οριστικά και αμετάκλητα ήδη από (σχεδόν) αμνημονεύτων χρόνων : "Ο πενηντάρης είναι ο νέος της εποχής, κυκλοφοράει σαν εικοσάρης κι είναι ωραίος σαν εραστής"! (Κυκλοφορεί και σε τραγούδι με μουσική Ζαμπέτα, για να το εντυπώνονται οι απανταχού ενδιαφερόμενοι καλύτερα!!!).

aster-oid.blogspot.com

12:57 μ.μ.  

xairomai-xairomai-xairomai...!!!
an mporw estw kai mia stalitsa na se kanw xaroumenh!!!
makia!!!

3:09 μ.μ.  

αμα δε θες...
δε γερνας ποτε ..
αυτο ξερω ναπωωωωωω

παω να πιω το μιλκο
μου
μπαι
σεβα ροοζ

5:01 μ.μ.  

Η ώρα έφτασε.
Εμπρός για τα παραμύθια μας.

10:06 μ.μ.  

Φαίνεται ότι ξέχασες πως βλέπαμε τους 45 ρηδες στα 20!

1:28 π.μ.  

Jason,
σκληρή η προσέγγιση σου και την βρίσκω πολύ σωστη!!


nyctolouloudo μου,
ετσι….τα ίδια λέγαμε…..τώρα τι γίνεται???


Shades μου,
αυτό είναι το πρόβλημα, ξέρεις….. σαν χθες !!!!


παιδίσκη μου,
δίκιο έχεις, θα του τραβήξουμε το αυτάκι για να μάθει…..


aster-oid,
με βάλατε σε σκέψεις τώρα……..
Παλιός καλός ελληνικός κινηματογράφος και το μυαλό μου
είναι στον αγαπημένο μου Χορν.
Θυμάστε την ταινία??
Φυσικά και θυμάστε την "ελληνική έκδοση" του Φαουστ??



soulmates μου,
Φιλάκια πολλά πολλά!!


Ροουζ μου,
H καρδιά ναι δεν γερνά πότε.
Το σώμα όμως????


Sigmataf,
Σου υπόσχομαι αύριο να το διαβάσω!


Aθεόφοβε μου,
Θυμάμαι….. καλά να πάθω !!!

2:56 π.μ.  

Nte_kai_kala_foititis
Ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σου και σε ευχαριστούμε πολύ !!
Θα αντιγράψω την απάντηση σου και στο θέμα του AIDS !
Η άγνοια σκοτώνει...δυστυχως !

3:01 π.μ.  

τώρα λέμε τι ωραίες που είμαστε και τι γέροι που είναι οι 60άρηδες.
και πάει λέγοντας.

5:39 π.μ.  

Την θυμάμαι, Αννα Μαρία, την ταινία... αλλά είπαμε, μεγαλώσαμε μεν, αλλά όχι και τόσο. Μέχρι το στάδιο "Αλλοίμονο στους νέους" έχουμε (λίγο) καιρό ακόμη!..
Στο μεταξύ, σιγοτραγουδάμε : "Πέσμου μια λέξη, αυτή τη λέξη μόνο, πούχει στα χείλη μπλέξει και δεν τολμάει να βγει...".
(Ποιός κι αν μας ακούει κανείς άλλο ζήτημα, βέβαια, αλλά φταίει το ότι είμαστε παράφωνοι, βρε παιδί μου, όχι η ηλικία μας!!!)

;-)

1:40 μ.μ.  

aster-oid,
Πολύ σωστά !!
.....
Μα εκεί ψηλά
Κοίτα ένα άστρο που δειλά
Μοναχό φεγγοβολά και μας χαμογελά.

12:32 μ.μ.  

Καλημέρα και καλή εβδομάδα.. ναι αυτός που φαντάζεσαι είμαι.. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..
Τα σέβη μου όμορφη κυρά..

4:03 μ.μ.  

menio μας,
τι ευχαριστη εκπληξη ειναι αυτη??
Καλως ηρθες στην blogoπαρεα μας!!

11:41 μ.μ.  

μεθυσμενα χρωματα,
πραγματικα το σκεφτηκα ετσι και εγω,ασε που το βλεπω πολυ μακρινο το 60!!

12:03 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home