annamaria

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 01, 2006

Σκεψεις

Όταν πρωτομπήκα στα blogs σκεφτόμουν πως θα περνώ την ώρα μου ευχάριστα χαζεύοντας πότε το ένα και πότε το άλλο.

Όμως όσο περνά ο καιρός διαπιστώνω πως με κάποια δένομαι πολύ.
Τα σκέφτομαι και όταν δεν είμαι στον υπολογιστή μου,
τα συζητώ με δικούς μου ανθρώπους,
πολλές φορές βάζω την κόρη μου να τα διαβάσει για να δει πως η ευαισθησία δεν έχει ηλικία και να καταλάβει επιτέλους
πως το ομορφότερο πράγμα στον κόσμο
είναι να μη ντρέπεσαι για όσα νοιώθεις.

Το να γράφεις όμορφα είναι μια τέχνη που δε θα αποκτήσω ποτέ,
όμως δε ζηλεύω,
αντιθέτως θα έλεγα πως με γοητεύουν όσοι το κάνουν , όσοι το κάνουν γλυκά, απλά,
οσοι δεν ψάχνουν βαρύγδουπες λέξεις
να στολίσουν τα συναισθήματα τους.

Θα μπορούσα να γράψω πολλά γι αυτό αλλά δε θα ήθελα να κουράσω
όλους όσους θα μπουν στον κόπο να διαβάσουν.

Γι αυτό λοιπον,
κλείνω με την ευχή κάποιοι blogοφιλοι να ξεπεράσουν ίσως κάποια αρρώστια ,
την μοναξιά, την απωλεια...... την απουσία αγαπημένων τους ανθρώπων .

Εύχομαι και ελπίζω να ηρεμίσουν γιατί τα καλύτερα έρχονται.
Είμαι σίγουρη γι αυτό που γράφω.

.......και αυτοι που ετοιμάζονται να παντρευτούν,
σύντομα θα γίνουν μανούλες και πρέπει να είναι γεμάτες από ευτυχία!!
έγραψε η annamaria at 7:11 μ.μ.

37 Comments:

"Γι αυτό λοιπον,
κλείνω με την ευχή κάποιοι blogοφιλοι να ξεπεράσουν ίσως κάποια αρρώστια ,
την μοναξιά,
άλλοι πάλι την απουσία αγαπημένων τους ανθρώπων"
προσωπικά, το Μέσο με βοηθά. Πιστεύω ότι βοηθά κι άλλους. Φιλιά κι ευχές σ΄εσένα

7:32 μ.μ.  

Ανναμαρια μου εγω σε γνωριζω λιγο καιρο ομως σε διαβεβαιω οτι οταν καποιος επισκεπτεται ενα blog δεν ειναι κοπος να διαβασεις τι λεει...και ποσο μαλιστα τα δικα σου ποστ που ειναι ολα ενδιαφεροντα...ισως να μην εχεις την λογοτεχνικη γραφη,γραφεις ομως ομορφα ολα αυτα που σε απασχολουν.

Ολοι μας εχουμε και κατι να πουμε και ειναι τιμη μας να σε απασχολει και στην προσωπικη σου ζωη το οτι διαβαζεις εδω μεσα!

Φιλια πολλα:)

7:47 μ.μ.  

Δεν ειναι το καταληλοτερο μερος...Αλλα να ρωτησω κατι...εσυ τα εχεις ζωγραφισει αυτα που ειδα στην web page???

Για καποιο λογο δεν μου αναγνωριζει την γραμματοσειρα...!Τα εργα τεχνης παντως τα ειδα...!Ολα!!:)

8:16 μ.μ.  

Ευχαριστώ την Ανατολή που μέσα από την απάντηση της.. ανακάλυψα τόσα πράγματα για σένα.
Πολύ όμορφα έργα με φωτεινέ χρώματα και η ευαισθησία να ξεχειλίζει θα έλεγα.
Όσο γι’ αυτά που αναφέρεις στο σημερινό ποστ είναι πολύ γλυκά.. ευχαριστώ.. και έχω λόγο για να το λέω.
Καλό μήνα και καλό βράδυ.

10:19 μ.μ.  

εσύ δεν μπορείς να γράψεις όμορφα; δεν έχεις τέχνη;

πάω να χτυπήσω το κεφάλι μου στον τοίχο 39,9 φορές και εάν σπάσει θα φταίς εσύ...εάν όχι τότε θα είμαι πολύ χοντροκέφαλη!

φιλιά και ευχές και για σένα!

2:02 π.μ.  

Πολύ γλυκό, αυθόρμητο και όμορφο το κείμενό σου annamaria μου...Μέσα σ'αυτούς για τους οποίους προορίζονται οι ευχές σου βρίσκομαι κι εγώ...και σε ευχαριστώ...
Εύχομαι και για σένα να είναι όλα όμορφα στην ζωή σου και όλα τα προβλήματα που τυχόν σε απασχολούν, να φύγουν όσο πιο μακριά γίνεται!
Καλή σου μέρα γλυκιά μου!

10:11 π.μ.  

ΑνναΜαρία, κι εγώ είμαι ενθουσιασμένος με τα παιδιά του μπλογκοχώρου! (Για σένα, βέβαια, δεν το συζητάω).
Κάνω κι εγώ τα ίδια με σένα, μόνο που δεν έχω 16χρονη κόρη να της δείχνω τα ... ωραιότερα!
Οι πίνακές σου είναι υπέροχοι (έχουν ψυχή), με μόνη την ένσταση που επισημάναμε...

11:00 π.μ.  

Στην απλότητα βρίσκεται η ομορφιά.
Δεν χρειάζονται μεγάλα λόγια.

11:33 π.μ.  

Αλήθεια που μπορώ να δω τα έργα σου που πήραν τόσο καλές κριτικες;

11:44 π.μ.  

polu gluko to post sou..
8a sumfwnhsw me tous prolalistates..
grafeis para ma para polu wraia..
kai nai!!! exw pa8ei kai egw e8ismo me orismena blogs.. ena apo afta einai kai to diko sou...
aaaaa!!! kai zwgrafizeis uperoxa... se zhlevw... egw oute mia eu8eia grammh den mporw na travhxw...:(
filia

3:47 μ.μ.  

..μακάρι να πιάσουν οι ευχές σου!!!
Και σε σένα λοιπόν όλα τα καλά!!!
...και αν κάποιος σου είπε πως δε γράφεις ωραία είναι πολύ μπούφος!
καλό μήνα!!

12:45 π.μ.  

Το ότι σε διαβάζουμε τα λέει όλα.
Προτιμώ ένα ζεστό,αμεσο, ανθρώπινο κείμενο σαν κι'αυτό το οποίο τελικά είναι στην ουσία και λογοτεχνικό.

11:29 π.μ.  

..Τι καλύτερο από την απλότητα και την αμεσότητα ,,μια μικρή ''κοινωνία'' είμαστε άλλωστε με τους διανοουμενους της ,τους ζωγραφους της τους καλιτεχνες καθε ειδους ,,.κλπ κλπ κλπ .και περνάμε όλοι καλά..

Ούτε διαγωνισμό μπλογκ κανουμε ουτε τίποτα...ότι πάρει ο καθένας από τον .αλλον ...όφελος του ειναι ..
καλο μας μηνα ..γεμάτο ευχές!!!
@@
<
%%

1:05 μ.μ.  

Μια χαρά γράφεις, εμένα μου αρέσει να σε διαβάζω. Και είναι και επικοινωνιακό, τόσο το καλύτερο δηλαδή

Καλό μήνα

2:01 μ.μ.  

Καλησπέρα και καλό μήνα...


Βολκώφ

9:34 μ.μ.  

..annamaria..μου..εχω χωρισει τα προβληματα σε δυο κατηγοριες..σ αυτα που μαζι τους μπορεις να ζεις εστω και δυσκολα..και τα αλλα που προκαλουν το θανατο..
λοιπον αυτα τα δυσκολα που μπορεις να ζησεις μαζι τους..οταν ερχονται..λιγο δε θελεις να το πιστεψεις..λιγο θυμωνεις..βουρκωνεις..κλαις..
μετα ηρεμεις..το βλεπεις απο αλλη σκοπια..δεν βγαινει τιποτα με τα δακρυα..αλλωστε πρεπει να κανουμε τον καραγκιοζη και στους αλλους..αλλα και στον εαυτο μας..
δεχεσαι απλα πως αυτη ειναι η ζωη κι αναλογα πορευεσαι..
και παντα κρατας μια ελπιδα μεσα σου πως κατι μπορει να αλλαξει..
την καληνυχτα μου..φιλια..!!

10:00 μ.μ.  

Lost μου,
ειμαι συμφωνη και εγω σε αυτο, σιγουρα βοηθα, ευχομαι να βοηθα!!
Σε ευχαριστω πολυ και για τα φιλια και για τις ευχες σου, τις εχω αναγκη!

Ανατολη μου,
φανταζομαι και εσυ θα κανεις το ιδιο ετσι??
Κακα τα ψεματα... εχουμε δεθει με καποιους blogoφιλους και ειναι πολυ ομορφο!
Ναι εγω τα εχω ζωγραφισει αν και τα περισσοτερα ειναι ατελειωτα!
Τωρα οσο για την γραμματοσειρα... φοβαμαι πως δεν ξερω να σου πω κατι!
Φιλια πολλα!!

Shades μου,
σε ευχαριστω πολυ για τα τοσο γλυκα σου λογια!!
Μην ευχαριστεις....τους φιλους σου!

Μεθυσμενακι μου,
τι γλυκο !!
Φιλακια πολλα πολλα!!

Αsimenia μου,
Μακαρι να φυγουν μακρια απο ολους μας !!
Ευχη απο καρδια ειναι!!
Φιλακια πολλα!!

12:58 π.μ.  

Ασκαρδαμυκτι μου,
To ξερω πως και εσυ εισαι ενθουσιασμενος.
Οσο για τους πινακες θα το φτιαξω καποια στιγμη.
Το χρωστω και αλλου αυτο...

Amo μου,
Ειναι κατι που το ζητω σε ολα και σε ολους, απλοτητα τι ομορφη λεξη, οταν συνοδευει ανθρωπους και λογια!!
Τα εργα τα βρηκες μονη σου ετσι??
Φιλια !!

Soulmates μου,
Ο πιο ομορφος εθισμος !!
Σε ευχαριστω πολυ πολυ!!
Αλλα θελω να σου πω πως δεν υπαρχει ανθρωπος που να μην μπορει να ζωγραφισει, πιστεψε με!!
Φιλια πολλα και απο εμενα!!

Maika μου
ειμαι σιγουρη πως οι ευχες μας θα πιασουν γιατι ειναι βγαλμενες απο την καρδια μας!!
Φιλια πολλα !!

1:10 π.μ.  

Αθεοφοβε
Μονο με την απλοτητα μπορουμε να βγαλουμε την ψυχη μας!!
Σε ευχαριστω πολυ!!

Sevarose μου,
Μου αρεσε πολυ οπως το εθεσες, μια μικρη κοινωνια ειμαστε και αυτο που παιρνουμε μονο καλο ειναι!!
Πολλα φιλια, απειρες ευχες!!

Aλκιμηδη μου,
Να εισαι καλα, σε ευχαριστω παρα πολυ!!
Καλο μηνα, φιλια!

Θεοδοση
Σε ευχαριστω που περνας!
Καλο σου μηνα!

Φεγγαρακι μου,
Σωστα τα λες αλλα θελει πολυ δυναμη να σκεφτεις ετσι και δεν την εχουν πολλοι, μαζι και εγω!
Ξερω βεβαια πως ο χρονος ειναι ο καλυτερος γιατρος αλλα μεχρι να περασει τι κανουμε??
Φιλακια !

1:26 π.μ.  

Γλυκιά μου Ανναμαρία τότε μην κανείς το ίδιο.. αμοιβαία είναι.. και είμαι περήφανος να γνωρίζω ανθρώπους με χαμηλούς τόνους και τέτοια ευαισθησία..
Καλό βράδυ νέα μου φίλη***

1:34 π.μ.  

Χαίρομαι που σε έχω στα bookmarks μου!
Να `σαι καλά ρε Ανναμαρία!

2:00 μ.μ.  

ενα χαμογελο για τις σκεψεις τις γλυκες σου

καλη συνεχεια στην ημερα σου να εχεις ανναμαρια

2:34 μ.μ.  

Shades,
τετοιους ανθρωπους θελω και εγω να γνωριζω, αυτοι με γεμιζουν απο συναισθηματα.

Φιλαληθη,
Χαιρομαι που σε ξαναβλεπω στο blogοχωρο φιλε.

Orelia
...αν συλλογάσαι όμορφα ειναι χρυσές οι λέξεις...

5:07 μ.μ.  

Γεια σου Annamaria με την ειλικρίνειά σου!
Ωραία μας τα πες, αυθεντικά…

5:27 μ.μ.  

Τελικά δεν έχει σημασία αν γράφεις καλά, αλλά τι γράφεις. Εγώ είμαι -επαγγελματικά- ένας φιλόλογος, δηλαδή ένας άχρηστος να γράψει και μόνο μπορεί να κρίνει (όπως δήλωσε κάποτε ένας κριτικός). Εγώ όχι μόνο κρίνει, αλλά γράφω και κριτικές. Μέχρι εκεί με οδήγησε η γραφή μου (άντε και κάποια σχόλια ή μελέτες, αλλά ως εκεί). Αποδεχόμαστε την ανικανότητά μας και προχωράμε.
Γράφουμε ό,τι μας ενοχλεί, ό,τι μας χαροποιεί, ό,τι μας απασχολεί. Αυτό είναι το ιστολόγιο. Ένα μέσο επικοινωνίας.

6:12 μ.μ.  

Vita mi
Oμορφη λεξη εγραψες φιλε μου, αλλα και δυσκολη !!

Δειμο του πολιτη
Nαι ενα μεσο επικοινωνιας ειναι και καλο θα ηταν να το χρησιμοποιουμε οσο μπορουμε πιο σωστα.
Η κορη μου θελει να γινει φιλολογος, ελπιζω να τα καταφερει!!

12:54 π.μ.  

Σε πληροφορώ ότι αυτό είναι ένα από τα πιο γλυκά post που έχω διαβάσει. Ούτε εγώ ξέρω να γράφω σαν συγγραφέας, κι ούτε ποτέ θα μάθω. Κι όμως, ακόμη και σε απλή γλώσσα μπορείς να κάνεις τους άλλους να νιώσουν όπως εσύ. Σ'ευχαριστώ που με συγκίνησες και να ξέρεις πως κι ας μη γνωριζόμαστε είμαστε ήδη φίλες. Και για άλλη μια φορά να πω ότι η γνωριμία μας είναι μεγάλη σύμπτωση!!! φιλιά πολλά γλυκιά Άννα-Μαρία.

10:11 π.μ.  

Tί να την κάνεις την ωραία-στολισμένη γραφή όταν από τα γραφόμενα λείπει η ανθρωπιά, η ευαισθησία, η καλοσύνη;;; Εσύ δεν έχεις να φοβηθείς καμμιά κριτική γιατί είσαι πλημμυρισμένη απ΄αυτά!
Μακάρι & οι δικές μου ευχές να ενωθούν με τις δικές σου & όλων των υπολοίπων & να μπορέσουμε να αγγίξουμε όμορφα την ψυχή όσων πονάνε!
Την Καλημέρα μου καλή μου

2:30 μ.μ.  

Χμ...
Αλλιώς ξεκίνησε κι αλλιώς κατέληξε!
Τι γλυκές σκέψεις, τι γλυκό post, τι γλυκός άνθρωπος...
Φιλιά πολλά.

6:20 μ.μ.  

"Γι αυτό λοιπον,
κλείνω με την ευχή κάποιοι blogοφιλοι να ξεπεράσουν την απωλεια...... την απουσία αγαπημένων τους ανθρώπων .

Εύχομαι και ελπίζω να ηρεμίσουν γιατί τα καλύτερα έρχονται.
Είμαι σίγουρη γι αυτό που γράφω....
Το παίρνω σαν προσωπική σου ευχή για μένα και σ ευχαριστώ....
Φιλί

4:59 μ.μ.  

Βατραχακι μου,
μη μιλας εσυ για συγκινηση γιατι ξερεις πολυ καλα πως καθε φορα που σε διαβαζω.....
Φιλια πολλα πολλα!!

Ηλιαχτιδα μου,
μακαρι οι ευχες μας να πιασουν...
Τα φιλια μου!!

Jason
καλε μου jason να εισαι καλα , σε ευχαριστω πολυ!!

Alkyoni μου
μεσα απο την καρδια μου απειρες για ο,τι καλυτερο !!

1:21 π.μ.  

Πολύ ωραία σκέφτεσαι και γράφεις annamaria!Μαζί σου!

2:09 π.μ.  

Elpida μου,
να εισαι καλα σε ευχαριστω πολυ!!
Οσοι περισσοτεροι τοσο το καλυτερο!!
Καλως ηρθες!

3:51 π.μ.  

Μόλις τώρα σε βρίσκω...
Ποιός σου είπε πως πρέπει να γράφουμε καλά στα ιστολόγια; Δεν πρόκειται για άσκηση γραφής ούτε για επίδειξη ικανοτήτων. Πρωτίστως, στον εαυτό μας μιλάμε, σκέψεις, συναισθήματα κι ιδέες καταγράφουμε και, δευτερευόντως, όλα αυτά τα μοιραζόμαστε, τα εκθέτουμε στην κριτική και στην βάσανο των άλλων.
Αντίστοιχα, αυτή η κριτική και η βάσανος αφορά κυρίως στην "αξία" τους καθ' εαυτήν και, δευτερευόντως πάλι, στο πώς τα διατυπώνουμε, στον τρόπο γραφής.
Εν ολίγοις, σημασία έχει να μιλάμε - τόσο σε μας τους ίδιους όσο και μεταξύ μας!.. (Άσε που μια χαρά γράφεις...)

5:29 μ.μ.  

aster-oid,
Nαι, σιγουρα δε θελουμε να κανουμε επιδειξη αλλα ποσο ομορφο ειναι να μπορεις να διατυπωνεις ομορφα οσα σκαφτεσαι!!
Δε βαριεσαι...οπως το ειπες, γραφουμε για μας αλλα και να μοιραστουμε σκεψεις.
Καλωσορισες και σε ευχαριστω πολυ!!

12:57 π.μ.  

Ασφαλώς, είναι ωραίο να διατυπώνουμε ελκυστικά τις σκέψεις μας - καμμιά αντίρρηση! Πρώτιστο, όμως, είναι να έχουν οι σκέψεις μας ενδιαφέρον τόσο για μας όσο και για τους άλλους. Αν ισχύει αυτό, θα περάσουν τελικά κι από μόνες τους στους άλλους, με τους οποίους τις μοιραζόμαστε στα ιστολόγια και θα βρουν τον δρόμο προς την προέκταση, η οποία είναι κι ο κύριος σκοπός αυτού του μοιράσματος - να είσαι σίγουρη!
Καλημέρα κι από δω...

8:56 π.μ.  

Θα προσπαθησω να ακολουθησω αυτο που εγραψες στο blog σου!!

..στον κόσμο αυτό, κάθε μέρα να γράφεις έστω κι έναν μονάχα στίχο, να ξεγυμνώνεις ένα αληθινό σου συναίσθημα, είναι πιθανό να περισωθεί η ψυχή σου... Κι αν βρεις και να το μοιράζεσαι, μπορεί μαζί σου να σωθούνε κι άλλοι...

12:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home