annamaria

Πέμπτη, Ιανουαρίου 11, 2007

Μια μέρα νωρίτερα...

Είσαι τρομαγμένος….. λες….
Φοβάσαι το τέρας των 40……λες...
Αισθάνεσαι αδύναμος να τρέξεις …λες...
Όταν ήσουν παιδί δε συγχωρούσες κανένα λάθος σε σαραντάρη….λες..


Σε καταλαβαίνω…..όμως….

Μην αφήσεις εφηβικά επιχειρήματα να σου χαλάσουν το τώρα.
Η ζωή είναι στο παρόν, το ξέρεις !!
Ζήσε το λοιπόν…
Κάνε το όσο πιο καλύτερο μπορείς
Η δύναμη είναι μέσα μας ..... και αυτό το ξέρεις !!

Πιστεύεις πως θα χαθούν πολλά ??
Όχι……..
Το μόνο που ίσως χαθεί θα είναι ο αυθορμητισμός.
Την θέση του όμως θα πάρει η ωρίμανση,
ναι, η ωρίμανση,
μη σε τρομάζει η λέξη,
είναι υπέροχη γιατί δεν είναι μόνη της,
κουβαλά πολλά μαζί της.


Θα το καταλάβεις από τις αποφάσεις και απαντήσεις σου.
Μα και από τα λάθη σου,
ακόμα και αυτά θα έχουν μια ομορφιά,
θα έχουν κάποιο λόγο ….
Κι έτσι θα είναι υπέροχες επιλογές….οι επιλογές σου!!


Πράγματα που φτιάχτηκαν για να εντυπωσιάσουν,
θα σου είναι αδιάφορα γιατί θα βλέπεις με διαφορετική μάτια
και θα είσαι τυχερός γιατί.... θα το μπορείς !!


Αν όλα αυτά σε κάνουν να νιώθεις μια βαριά ευθύνη…
αυτό είναι η ωρίμανση !!

Πολύχρονος και ευτυχισμένος να είσαι
με όλους όσους αγαπάς και σ΄αγαπούν
!


Αυτοί που σε αγαπούν είναι πιο σημαντικοί από αυτούς που αγαπάς!!
έγραψε η annamaria at 1:05 π.μ.

24 Comments:

kalhmera..
elpizw na eisai kalutera me to kruwma sou...
tis efxes mou kai apo mena ston eortazon... poios einai??? blogfilos??
sumfwnw mazi sou (opws panta), ka8e hlikia exei thn omorfia ths...
filia

12:51 μ.μ.  

o georgakis swsta? kala tou ta les! ti na poume tote emeis oi kopeles?

filakia, htan uperoxo auto pou skefthkes!

2:17 μ.μ.  

καλημέρα.
Πολύ αληθινές οι συμβουλές σου. Θα προσπαθήσω να τις θυμηθώ όταν (μετά από πολλάααααααα πολλάαααα χρόνια - χα χα χα χα) πατήσω τα 40! φιλάκια!

2:23 μ.μ.  

..ωριμες σκεψεις και υπεροχες επιλογες..και οταν κανεις κατι ξερεις το γιατι..
μετα απο πολυ πολυ δουλεια βεβαια..αλλα μετα τα 40 αρχιζουν τα πιο ομορφα..ειναι σα να εξαφανιζεται η επικαλυψη..και να φανερωνεται απο μεσα ατοφιο το πολυτιμο μεταλο που ολοι κρυβουμε..!!

3:37 μ.μ.  

ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ.....
Πολλές πολλές πολλές αγκαλιές.
Το πιό όμορφο δώρο που μου έκαναν ποτέ μια μέρα πρίν κλείσω τα σαράντα μου.
Δεν έχω λόγια, μόνο δάκρυα χαράς. Δεν μπορούσα να φανταστώ.
Η καρδιά μου φτερουγίζει σαν σχολιαρούδι.
Τι λέξεις να πώ. Δεν βρίσκω ... Πρέπει πρώτα να συνέλθω.
Ευχαριστώ

5:08 μ.μ.  

Xρονια πολλα Τερρυ μου!:)

8:48 μ.μ.  

Soulmates μου,
καλυτερα ειμαι ευτυχως, ελπιζω και εσυ ετσι??
Ναι, blogoφιλος ειναι και απο τους καλους, ο George.

Mayamaya,
καλα το καταλαβες για τον Γιωργο ειναι!!
Τι να πω και εγω που ειμαι τεσσερα πιο πανω??

Batraxaki μου,
αχ...θυμαμαι ετσι και εγω, συμβουλες ακουγα.... :(

Φεγγαρακι μου,
ναι,τελικα πιστευω και εγω πως οσο ωριμαζει κανεις, γινεται ολο και καλυτερος, να, κατι σαν το κρασι....

George μου,
η χαρα που εδειξες με εκανε πραγματικα πολυ χαρουμενη.
Να εισαι πολυχρονος καλε μας φιλε και να ζεις την καθε σου στιγμη!!

Candy μου,
χρονια πολλα στον Τερρυ σου !!

12:14 π.μ.  

Να τον χαιρόμαστε...
Άνναμαρία μου.. ο Γιώργος ήταν ο πρώτος blogger που σχολίασε στο
"Για όταν θα γυρίσεις".

Χρειαζόμουν πολύ κάποιον να σχολιάσει τότε..
Μια κουβέντα συμπαράστασης.. κάτι..
Τον έχω αλήθεια μέσα στη καρδιά μου, όχι μόνο για τα παραπάνω..
Αλλά επειδή είναι αγνή ψυχή, ειλικρινής, ντόμπρος, και μελαγχολικός. :)

Σματς..

6:50 π.μ.  

τώρα εγώ γιατί κάπως τρόμαξα;;;
γιατί μου ακούστηκε σαν λόγος "παρηγορητικός";;;;;
έλα πλάκα κάνω πολύχρονος να ναι όποιος κι αν είναι αυτός που του εύχεσαι...
(μας βλέπω αιώνια έφηβους)
σε φιλώ :)

11:28 π.μ.  

Mπράβο annamaria! Με τέτοιο δώρο θα πρέπει να είναι ο πιο χαρούμενος σαραντάρης!

...εγώ πάλι γιατι νιώθω πως δεν έχω αλλάξει καθόλου?
42 Ιουλίων κοριτσάκι...γίνεται?
...και βουνά ανέβηκα και τα κατέβηκα και συνεχίζω να τα ανεβαίνω... αλλά η ψυχή μου σαν να μη θέλει να επηρεαστεί απο τις δυσκολίες... Πετάει με την πρώτη ευκαιρία...
Μήπως να κοιταχτώ καλή μου φίλη?

12:51 μ.μ.  

Γεμίσαμε Αιγόκερους, μου φαίνεται...

2:38 μ.μ.  

χιλιόχρονος να είναι και όμορφος σαν τα τριαντάφυλλά του!

5:07 μ.μ.  

υγ. πάντως εγώ δεν είμαι αιγόκερος αλλά ψάρι...

5:09 μ.μ.  

Πολύ ωραίο κείμενο. Τόσο τρυφερό και τόσο ζωντανό. ΚΙ εγώ φοβάμαι, όχι τον αυθορμητισμό, αλλά τη ζωντάνια, την ειλικρίνεια. Ξέρεις (είμαι 34) η ωρίμανση και η απομάκρυνση του αυθορμητισμού φέρνει εγωπάθεια, εγωισμό και απομακρύνει την ευχέρεια να σκέφτεσαι και να λες την αλήθεια. Αυτό φοβάμαι (και τα λίγα παχάκια που βλέπω να μαζεύονται στην κοιλιά μου -αλλά φευ είναι λίγα ακόμα, στα 40 όμως;)

5:48 μ.μ.  

Χρόνια του πολλά και απο εδώ και εύχομαι όλες οι ευχές να πιάσουν και να είναι πάντα καλά

10:06 μ.μ.  

Χρόνια του πολλά και καλά!
Πολύ όμορφη η σκέψη σου και όλα αυτά που του έγραψες annamaraki μου.
Σαν να βλέπω το χαμόγελο του εορτάζοντα!

1:58 π.μ.  

παιδισκη μου,
εγραψες δυο λεξουλες που χαρακτηριζουν τον Γιωργο,
"αγνη ψυχη"
πραγματι,
αυτο ειναι ο φιλος μας!!

Alkyoni μου,
α, ναι,παρηγορητικός ήταν ο λόγος μου και ίσως να τον μάλωνα και λίγο, φίλος είναι δε θα μου γκρίνιαζε!!

Maika μου,
ο ΠΙΟ χαρουμενος δεν ξερω αν ειναι, αλλα χαρουμενος ειναι σιγουρα τωρα πια ετσι Γιωργο??
Φιλεναδιτσα μου γλυκια τι να πω εγω που ειμαι 44??

3 parties a day,
απο ζωδια δε γνωριζω τιποτα, αλλα αν κρινω απο εσενα και τον Γιωργο θα πρεπει οι Αιγοκεροι να ειναι τα καλυτερα παιδια!!

Νυχτολουλουδο μου,
Χιλιοχρονος να ειναι και λουλουδενια η ζωη του!!
Α, και τα ψαρακια, πολυ καλα παιδια ειναι!!

δειμος του πολιτη,
η ωριμανση πιστευω ειναι αυτη που σε κανει μετα απο σκεψη να μιλας.
Η ευθυτητα του αυθορμητισμου πολλες φορες με τρομαζει!!
Ισως να κανω λαθος .....
Μην ανησυχεις για τα παχακια, γοητεια ειναι!!

Φοινικα μου,
οι ευχες μας να τον συντροφευουν παντα!!

Aσημενια μου,
πραγματι, χαρηκε πολυ και αυτο με εκανε διπλα χαρουμενη!!
Φιλια πολλα!!

8:59 μ.μ.  

xronia toy polla kiapo mena apo ...mia saranta kai 3 mhnon ..mia xaraaaaaaaaaaaaaaa den trexei tipota jexname ta saranta ki arxizoyme apo thn arxh to metrhma xexexexexe

11:11 μ.μ.  

Τώρα μιλάω κι εγώ που βρίσκομαι λίγο πριν τα 40!
Αισθάνομαι πιο καλά από ποτέ!
Και να μου έλεγε κάποιος ότι με ξανακάνει 20χρονο δεν θα δεχόμουν!
Τώρα έχω τη γνώση και την εμπειρία να αξιολογώ σωστά και να απολαμβάνω κάθε κατάσταση στη ζωή μου. Ακόμη και τη στιγμή αυτή που σας γράφω (κάτι που ένας 20χρονος θα το έκανε βαρετά μασώντας τσίχλα) εγώ την απολαμβάνω... απολαμβάνω την παρέα σας και την επικοινωνία!
Θα ήθελα να γράψω κατεβατούρες αλλά ... μην σας κουράζω!
Άμα είμαστε υγιείς, όλες οι ηλικίες είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!

8:30 π.μ.  

Sevarose μου,
να μια καλη ιδεα!!
Αρχιζουμε το μετρημα παλι απο την αρχη!!
Αρα ειμαι τεσσαρων !! ;)

Ασκαρδαμυκτι,
πολυ καλα τα λες!
Να ενα πολυ αισιοδοξο μηνυμα για τον φιλο μας τον Γιωργο!!

6:32 μ.μ.  

Oταν ξερουμε να εκμεταλευτουμε τις εμπειριες μας τοτε ειμαστε καλυτεροι οσο μεγαλωνουμε...γιατι μαθαινουμε να ζουμε...!!!Εγω βεβαια κρατησα και μια λεπτομερια απο το κειμενο...

"Αυτοι που μας αγαπουν ειναι πιο σημαντικοι απο αυτους που αγαπαμε"

Καλη χρονια :)

3:32 μ.μ.  

Ανατολη μου,
καλως ηρθες παλι κοντα μας!!
Χαιρομαι που προσεξες την λεπτομερια αυτη!!
Πιστευω πως εκει κρυβεται ολη η ουσια της ευτυχιας μας!!
Τα φιλια μου!

12:11 π.μ.  

Οι Αιγόκεροι είναι, αν όχι τα καλύτερα, πάντως, τα πιο αξιόπιστα παιδιά!
Σίγουρα!
Αντιρρήσεις και ενστάσεις δεν γίνονται δεκτές!
Χρόνια Πολλά στον Γιώργο, λοιπόν!
Και από κάποιον, που βρίσκεται στ 10 χρόνια μετά, μια απλή αλήθεια : τα 40 μια χαρά είναι βρε... ένα τίποτα είναι... τίποτα μπροστά στα 50!!!

10:14 μ.μ.  

Γιατι??
Τι εχουν τα 50??
Σας παρακαλω...σε λιγα χρονακια τα φτανω και εγω !!
Ειπαμε, δεν ξαχναμε ποτε την υπεροχη Βλαχοπουλου και τον μοναδικο Κωνστανταρα!!

12:52 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home