annamaria

Τετάρτη, Ιανουαρίου 03, 2007

Αργοπεθαινει

Το σωστο θα ηταν να σας γραψω ευχες για την νεα χρονια,
ομως προτιμησα να μοιραστω μαζι σας αυτο .......

Αργοπεθαίνει
όποιος γίνεται σκλάβος της συνήθειας, επαναλαμβάνοντας κάθε μέρα τις ίδιες διαδρομές, όποιος δεν αλλάζει περπατησιά,
όποιος δεν διακινδυνεύει και δεν αλλάζει χρώμα στα ρούχα του,
όποιος δεν μιλεί σε όποιον δεν γνωρίζει.
Αργοπεθαίνει
όποιος αποφεύγει ένα πάθος,
όποιος προτιμά το μαύρο για το άσπρο και τα διαλυτικά σημεία στο “ι” αντί ενός συνόλου συγκινήσεων που κάνουν να λάμπουν τα μάτια, που μετατρέπουν ένα χασμουργητό σε ένα χαμόγελο, που κάνουν την καρδιά να κτυπά στο λάθος και στα συναισθήματα.
Αργοπεθαίνει
όποιος δεν αναποδογυρίζει το τραπέζι,
όποιος δεν είναι ευτυχισμένος στη δουλειά του,
όποιος δεν διακινδυνεύει τη βεβαιότητα για την αβεβαιότητα για να κυνηγήσει ένα όνειρο,
όποιος δεν επιτρέπει στον εαυτό του τουλάχιστον μια φορά στη ζωή του να αποφύγει τις εχέφρονες συμβουλές.
Αργοπεθαίνει
όποιος δεν ταξιδεύει,
όποιος δεν διαβάζει,
όποιος δεν ακούει μουσική,
όποιος δεν βρίσκει σαγήνη στον εαυτό του.
Αργοπεθαίνει
όποιος καταστρέφει τον έρωτά του,
όποιος δεν επιτρέπει να τον βοηθήσουν,
όποιος περνάει τις μέρες του παραπονούμενος για τη τύχη του ή για την ασταμάτητη βροχή.
Αργοπεθαίνει
όποιος εγκαταλείπει μια ιδέα του πριν την αρχίσει,
όποιος δεν ρωτά για πράγματα που δεν γνωρίζει.
Αποφεύγουμε τον θάνατο σε μικρές δόσεις, όταν θυμόμαστε πάντοτε ότι για να είσαι ζωντανός χρειάζεται μια προσπάθεια πολύ μεγαλύτερη από το απλό γεγονός της αναπνοής.
Μόνο η ένθερμη υπομονή θα οδηγήσει στην επίτευξη μιας λαμπρής ευτυχίας.


Pablo Neruda
έγραψε η annamaria at 3:10 π.μ.

26 Comments:

Οποτε διαβάζω κάτι δικό του, βουρκώνω...

Καλή χρονιά σου εύχομαι, με υγεία και αγάπη.

8:59 π.μ.  

Αργοπεθαίνω...

9:20 π.μ.  

kalh xronia, annamaria me ygeia kai agaph..
teleio to keimeno...
8a sumfwnhsw me paidiskh, ligo polu oloi mas argoape8ainoume..
makari ola afta pou anaferei to keimeno na ta kaname...
filia

9:44 π.μ.  

Δεν θα το ήθελα μα είμαι και εγώ αναγκασμένος να συμφωνήσω με τις προηγούμενες κυρίες.
Οι καλύτερες ευχές για το 2007.

12:07 μ.μ.  

Εγώ για να πω την αλήθεια δεν αργοπεθαίνω (ίσως όχι ακόμα; ή ίσως είμαι πολύ αντιδραστικό στοιχείο & γι΄αυτό!) αλλά βρίσκω πάντως το κείμενο σοφό! Θα μπαίνω να το διαβάζω συχνά!
Ευχαριστούμε καλή μου!
Καλό βράδυ

8:50 μ.μ.  

Άνναμαρία πολύ ωραίο το κείμενο σου.
Αλλά ξεχασε να γράψει κάτι ο pablo neruda...
Αργοπεθαίνει και όποιος αγαπά πολύ...

Χρόνια σου πολλά χαρούμενα γεμάτα υγεία και χαμόγελο...

9:44 μ.μ.  

νομιζω πως αυτο πρεπει να το αντιγραψω και να το βαλω ποστ στο ψυγειο μου με λαμπερο μαγνητακι..να το βλεπω καθημερινα..να θυμαμαι..και να συνετιζομαι..!!

10:22 μ.μ.  

Βατραχακι μου,
σε ολους μας ή εστω στους περισσοτερους το ιδιο συμβαινει!!
Ευχες πολλες και σε σενα για ο,τι καλυτερο!!

παιδισκη μου,
εγω να δεις....

Soulmates μου,
ο Καβαφης το ειχε γραψει λιγακι διαφορετικα αλλα το νοημα ιδιο
"...και καταντα το αυριο πια σαν αυριο να μη μοιαζει..."
Ευχες και πολλα φιλακια!!

george μου,
ας μπορουσαμε τουλαχιστον να προσπαθησουμε για κατι καλυτερο αλλα θελουμε να αλλαξουμε??

Hλιαχτιδα μου, μακαρι ποτε να μη βρεθεις σε αυτη τη θεση, μακαρι να μην αιστανθεις ποτε ετσι!!
Στο χερι σου ειναι, μονο σε αυτο!!

Φοινικα μου,
ναι, σωστα,
ομως αργοπεθαινει και οποιος δεν παλευει, δεν ελπιζει, οποιος δεν ονειρευεται!!

Φεγγαρακι μου,
το εκανα σημερα το πρωι αλλα δε βλεπω ....φως !!
Τα φιλια μου!!

12:43 π.μ.  

Χαρουμενη και ευτυχισμενη ολη η χρονια και να κανεις ολα οσα δεν μπορεσες ως σημερα, δασκαλα...γειτονισα!!!

7:29 π.μ.  

Kαλη χρονια!!

φιλιαα!

12:41 μ.μ.  

Δεν το έχω ξαναδιαβάσει.
Μόλις διαπίστωσα ότι έχω πεθάνει πολλές φορές.

1:43 μ.μ.  

Ελπίζω ότι κι ένα-δυο μόνο να κάνουμε απ' αυτά, λειτουργούν ως αντίδοτο για όλα τα υπόλοιπα, που δεν κάνουμε σίγουρα. Αλλιώς, δεν υπάρχει ελπίδα!
Παρ' όλ' αυτά, ας τα διαβάζουμε τακτικά, να τα υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας τουλάχιστον, και λέγε-λέγε... κάτι περισσότερο μπορεί να γίνει!

4:00 μ.μ.  

Καλό απόγευμα

Πολύ σπουδαία λόγια
Πολύ σοφά και απλά
όπως πολύ απλή είναι και η ζωή

Αλλά εμείς δεν το καταλαβαίνουμε
ότι αργοπεθαίνουμε

Αυτή την ευλογία που λέγεται
Ζωή κανείς δεν την καταλαβαίνει

Κανείς δεν βλέπει πιο πέρα
από εκεί που όλοι κοιτάζουν
Όλοι απλώς κοιτάζουν
αντί να βλέπουν

Δεν βλέπουν ότι αργοπεθαίνουν

Καλό βράδυ

5:31 μ.μ.  

Ένα πολύ όμορφο πρωτοχρονιάτικο δώρο για τους ανθρώπους που αναζητούν αλλαγές στη ζωή τους και δεν στέκουν στη ρουτίνα που άλλοι θέλουν να τους κλείσουν, που οι άλλοι προσπαθούν να κλειδώσουν την αισθητική μας. Ένα όμορφο post για εκείνους δεν τολμούν να αγωνιστούν για όσα πιστεύουν.

7:53 μ.μ.  

Αννούλα, πολύ ψηλά ανέβασες τον δείχτη!

9:27 μ.μ.  

Ευχαριστώ Αννα Μαρία
δεν το θυμόμουν...

Καλή Χρονιά!

συνέχισε εσύ, μήπως και ζήσουμε λίγο ε;

1:34 μ.μ.  

΄Ολη η σοφία του "ευ ζην"!
(Υ.Γ. Για να ευθυμήσουμε. Εγώ τώρα, που επιμένω στα διαλυτικά στο "ι" έχω πεθάνει δηλαδή;)
Ευχές σε όλους για Καλή χρονιά!

6:04 μ.μ.  

Αργοπεθαίνει όποιος αγνοεί τον εαυτό του
αργοπεθαίνει όποιος δεν ζεί για τον εαυτό του
αργοπεθαίνει όποιος δεν αγαπάει τον εαυτό του
αργοπεθαίνει όποιος γίνεται εχθρός του εαυτού του
αργοπεθαίνει όποιος δεν πέρνει την ζωή του στα χέρια του.
Ζήστε αγνοώντας του τι θα πούν οι άλλοι!
Ξυπνήστεεεε είναι το έτος 2007!!
Αγάπησα αυτό που ήμουνα κι ας έκανα λάθη,λατρεύω αυτό που είμαι γιατί είμαι ΕΓΩ.
Αυτά απο μια φιλόσοφο στην χώρα των πιθήκων!!!
Φιλάκια πολλά

9:13 μ.μ.  

,,,πάντως εγώ δε δεν θελω με τίποτα να ΄΄αργοζώ΄ ...

11:10 μ.μ.  

Καλή σας χρονιά από την εντατική.

9:14 μ.μ.  

τώρα πάντως εγώ νιώθω τέζα....
μόνο με μαγικό ραβδί μπορώ να μου αλλάξω κάποια πράγματα...αλλιώς δεν το βλέπω... Όλο λέω μωρέ απο αύριο όλα θα μου τα διορθώσω κι όλο τζίφος.... τίποτα δεν αλλάζω...
Λέω να ψηφίσω την pote-xana μου είναι πιο βολικό....

καληνύχτα!

12:00 π.μ.  

Πολύ όμορφο και...πολύ αληθινό.
Ωραία θα ήταν να μπορούμε να τα ακολουθήσουμε όλοι, ώστε να μην "αργοπεθαίνουμε"...
Φιλιά annamaraki μου!

4:14 π.μ.  

Hlia μου,
ευχες πολλες για σενα, την οικογενεια σου και να πω πως εισαι καλος μαθητης,ετσι γειτονα??

Candy μου,
καλη χρονια με αγαπη και ευτυχια!!

Amo μου,
δεν εισαι η μονη....απειρες φορες και εγω!!

Asteroid,
πραγματι, ενα μονο να προσπαθησουμε να κανουμε απο ολα, κερδος θα ειναι!!

Sailor,
κοιταζω αλλα δε βλεπω,
υπαρχω αλλα δε ζω...
απλη η ζωη, απλα πραματακια που θα μπορουσαν να την κανουν υπεροχη, ομως εμεις γιατι δεν τα καταφερνουμε???


Δειμο,
δεν τολμουν, δεν βρησκουν την δυναμη ή εχουν απαναπαυθει ??


Ασκαρδαμυκτι,
χαιρομαι...το αντιθετο θα ηταν προβλημα!


Allmylife,
καλη χρονια, προσπαθω.....


Γλαρε,
να εισαι καλα και εγω επιμενω σε αυτα...καλη χρονια με υγεια και ευτυχια!!


Pote-xana
Mαρακι μου, θα σε ακολουθησουμε ολοι νομιζω, φιλακια πολλα!!

Sevarose μου,
κανενας μας δεν το θελει γι αυτο ας κανουμε κατι!!
(καλα ποσο μου αρεσει να δινω συμβουλες....αχ δασκαλε που διδασκες ειμαι ωρες ωρες...)

Lost μου,
για κοιτα στο διπλανο κρεβατι....
καποια σου στελνει φιλι!!

Maika μου,
με αυτο που γραφεις ελπιζεις ετσι εχεις βαλει στοχο να διορθωσεις καποια, μπραβο σου.
Ολοι pote-xana ψηφιζουμε τελικα!!

Asimenia μου,
αν θελουμε .... μπορουμε !!
Τα φιλια μου!!

2:01 μ.μ.  

Υπέροχο κείμενο,πολύ καλύτερο απο τις τυποποιημένες,στερότυπες ευχές.
Καλή σου χρονιά Ανναμαρία μου.Να την περάσεις γεμάτη απο αγάπη.
Φιλιά!

9:34 μ.μ.  

Πολύ καλό.
Έξυπνο αλλά και συγκινητικό.

Εγώ, όμως, θα πω και ευχές...
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά, αγαπητή μου!

11:19 μ.μ.  

queer_angel,
σε ευχαριστω πολυ και σου ευχομαι ο,τι ποθεις να στο φερει η καινουρια χρονια!!
Τα φιλια μου!!

Jason,
ολοι εχουμε αναγκη τις ευχες καλε μου και σε ευχαριστω πολυ , ανταποδιδω μεσα απο την καρδια μου!!

1:15 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home