annamaria

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 22, 2007

έγραψε η annamaria at 11:13 μ.μ.

14 Comments:

Υπάρχει,υπάρχει.

12:51 π.μ.  

Δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουν πολλοί αυτό.

1:11 π.μ.  

υπάρχει...
αλλά, υπάρχουν και τα χρώματα...
τα πολύχρωμα χρώματα...

την καληνύχτα μου...

2:27 π.μ.  

Οι αυστηροί άνθρωποι είναι πάντα οπαδοί του άσπρου μαύρου.

11:24 π.μ.  

Σαφώς και δεν υπάρχουν μόνο αυτά. Υπάρχουν, όπως λέει και ο γιώργος και τα χρώματα, ακόμη αν θες και η θετική σκέψη να προσπαθούμε να το αλλάζουμε το γκριζόμαυρο...
Φιλιά

12:07 μ.μ.  

Oι περισσοτεροι στο γκρι βουλιαζουμε..
Χμ..δεν ειναι κι ασχημα:)

12:28 μ.μ.  

Τα δικά μου μάτια αδυνατούν να δουν το μαύρο.
Ακόμα κι εκεί στις σκοτάδι που ζω παρέα με τις σκιές μου έχει χρώματα πολλά και διαφορετικά..

1:40 μ.μ.  

Ναι μωρέ υπάρχει και το γκρι, κι όπως λέει και ο γιώργος και όλα τα άλλα χρώματα, αλλά τα ματάκια μας βλέπουν ότι έχουν ανάγκη να δουν
πως να τα μεταπείσεις, δε γίνεται
μόνο αν αλλάξεις τις ανάγκες τους

2:50 μ.μ.  

Ρε παιδιά καλά να ήμασταν σκυλιά, αλλά στο ανθρώπινο μάτι ακόμα το πάσχων από αχρωματοψία, υπάρχουν και χρώματα. Καλό το γριζάκι, αλλά προτιμώ λίγο απαλό λαχανί, λίγο μπλεδάκι -κι ας με μαλώνουν ότι οι μεγαλύτεροι κουράζονται στο μόνιτορ από τα χρώματα.

8:41 μ.μ.  

Amo,
φυσικα και υπαρχει, ομως λιγοι το δεχονται!

Αθεοφοβε,
πολλοι λιγοι...δυστυχως!!

Γιωργο,
υπαρχουν πολλα και υπεροχα χρωματα αλλα πολλοι ειναι αυτοι που δε δεχονται να τα δουν!!

Geirge μου,
ετσι οπως τα λες ειναι, ας ελπισουμε πως καποια μερα κατι θα γινει!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
θετικη σκεψη, ειπες την μαγικη λεξη καλη μου!!

Candy μου,
δεν ειναι ασχημα αρκει να μη βουλιαζουμε και παρα πολυ ετσι???
ή και αυτο μας αρεσει??
Φιλακια!!

Shades μου,
σημασια εχει να υπαρχουν τα χρωματα και να εχουμε τη διαθεση να τα δουμε!!

Αλκιμηδη,
αναγκη δεν ειναι να θελουμε να υπαρχουν και αλλα χρωματα??

Δειμε μου,
χαχαχαχαα καταλαβα τι λες.
Ομως ειπες πως εληφθη το μηνυμα!!
Μια χαρα ειναι οπως τα γραφεις!!
Αλωστε πρεπει παντα να τονιζουμε αυτα που πρεπει να τονιστουν!!

2:19 π.μ.  

Το γκρι υπαρχει αλλα ειναι αχνο...ενω τα αλλα δυο ειναι εντονα...Και στους ανθρωπους αρεσουν τα εντονα;)

11:51 π.μ.  

Ανατολη μου,
δικιο εχεις !!
Πολυ δικιο....

7:33 μ.μ.  

Γιατι ? γιατι οχι.

11:52 μ.μ.  

Λατρεμένο χρώμα..
Όσο και τα άλλα δυό..

5:18 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home