annamaria

Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΨΑΧΝΟΥΝ ΛΥΣΗ

Χωμένοι στη ζεστασιά του σπιτιού μας και στις ανέσεις μας ,
εθελοτυφλούμε μπροστά στα σοβαρά … σοβαρότατα προβλήματα
που βασανίζουν τους συνανθρώπους μας!
Ναι, Κυρία και κύριε που διαβάζεις τώρα αυτές τις γραμμές,
έχεις καθίσει ποτέ να σκεφτείς τη σοβαρότητα του προβλήματος?
Έχεις σκεφτεί πόση δυστυχία υπάρχει, πόσα καθημερινά προβλήματα
ψάχνουν να βρουν τη λύση τους??
Μια βολτουλα στα κανάλια τις μεσημεριανές ώρες
θα σε πείσει πως όσα γράφω τώρα είναι πέρα για πέρα αληθινά.
Διάβασε και θα καταλάβεις ……

Πρόβλημα 1ο
Είμαι 55 ετών και εγκατέλειψα τον άντρα μου και τα επτά παιδιά μου
για έναν 22χρονο αλλοδαπό.
Το πρόβλημα μου είναι πως ο πρώην άντρας μου
δε δέχεται να μου παραχωρήσει το σπίτι του
για να ζήσω ελεύθερη τον έρωτα μου.

Πρόβλημα 2o
Σε δυο μήνες παντρεύομαι έναν πάμπλουτο που θα αναλάβει τα πέντε παιδιά μου
από προηγούμενους γαμους μου.
Το πρόβλημα μου είναι πως δε θέλω στο γάμο μου να έρθει η βλάχα μάνα του.

Πρόβλημα 3o
Ο πεθερός μου από πείσμα ακυρώνει τον γάμο επειδή ζήτησα προστατζα το σπίτι.
Έχω όμως την κορούλα του του χεριού μου.
Το πρόβλημα μου είναι αν θα μου δώσει και τα υπόλοιπα σπίτια του .

Πρόβλημα 4o
Σκέφτομαι να βάλω τα πεθερικά μου και τους γονείς μου σε γηροκομείο,
γιατί τις ημέρες του Πάσχα θέλω να διασκεδάσω .
Το πρόβλημα μου είναι αν θα προλαβω γιατι οι μερες ζυγώνουν.

Πρόβλημα 5o
Είναι κακό που δε θέλω να αναβάλω το ταξίδι των ονείρων μου
με τον νεαρό που έχω παράνομη σχέση,
επειδή ο γιος μου θα κάνει μια σοβαρή εγχείρηση??

πρόβλημα 6o
Ο υπερήλικας άντρας μου ζηλεύει τον παιδαρά αλλοδαπό σοφέρ μας,
επειδή με είδε στο μπάνιο να του τρίβω την πλάτη.
Το πρόβλημα μου είναι πως θα τον πείσω να μην τον απολύσει ??
έγραψε η annamaria at 3:31 μ.μ.

23 Comments:

Εντωμεταξύ σε κάθε κανάλι η φωνή όλων αυτών των δυστυχισμένων υπάρξεων είναι...η ίδια!!!

Κάνει μία φίλη μου αυτή τη δουλειά και πολλές φορές της δίνουμε κι εμείς ιδέες με ηλίθια προβλήματα και όταν τη βγάζουν στον αέρα με το δικό μας σενάριο πεθαίνουμε στο γέλιο!!

Δυστυχώς δέν λένε στον αέρα επίθετο, αλλιώς θα είχαμε εκθέσει ανεπανόρθωτα πολύ αντιπαθητικό κόσμο, φιλιά!

4:44 μ.μ.  

Καλά που το επιβεβαιώσε η/ο patsiouri.
Όσες φορές έτυχε να δω αποσπάσματα μέσω άλλων εκπομπων, γιατί εκείνες τις ώρες είμαι στη δουλειά,κατάλαβα ότι ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να είναι αληθινές ιστορίες.
Πόσο ακόμα θα παίξουν με τη νοημοσύνη μας!
Κι έχω κάτι καημένες θείες που τα πιστεύουν και από τη σύγχυση ανεβαίνει η πίεσή τους :-)
Οι άνθρωποι είναι γελοίοι.

5:10 μ.μ.  

Patsiouri μου,
καλα, το τι γελιο κανω καθε φορα που τυχαινει να το ακουσω , δε μπορω να στο περιγραψω!!

Amo μου,
μα υπαρχουν ανθρωποι που μπορει να τα πιστευουν??

5:44 μ.μ.  

Όλα είναι θέμα ποιότητας ανθρώπων. Είτε αυτοί που μπορεί να συμμετέχουν, είτε είναι βαλτοί. Ακόμα και αυτοί που σχολιάζουν. Μάλιστα πολλές φορές αναρωτιέμαι όταν τυχαίνει να τους παρακολουθώ, με ποιά ιδιότητα σχολιάζουν; Του ειδήμονα στις ανθρώπινες σχέσεις με σπουδές πάνω στο θέμα ή τι ;
Τι προσδοκούν οι συμμετέχοντες; Απαντήσεις και λύσεις;
Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζω.

5:50 μ.μ.  

George μου,
ναι, ολα θεμα ποιοτητος ειναι.
Αλλα τι περιμενει κανεις απο μια ξεπεσμενη ψυχολογο και
καποιους ηθοποιους που μονο
"ηθος δεν ποιουν"!!

6:04 μ.μ.  

Κυρίες και κύριοι, εσείς με τα προβλήματα, του 22χρονου πάμπλουτου παιδαρά αράπη που γνωρίσατε σε ένα ταξίδι των ονείρων σας στα ζουλου βλαχοπεθερικά πεθερικά σας λίγο πριν από το πάσχα-βοηθειά σας-
για όλα υπάρχει μία λύση...
Mitsubishi.


φφφφφσιτ μποινγκ!!!!

και επάνω στα προβλήματα αυτά τα μεγάλα εγώ πήρα Ρeugeot!

6:59 μ.μ.  

Για όοοονομα.. όχι...όχι δεν πρόκειται για μένα στο 2ο πρόβλημα.. όχι...ποτέ...
Για να σοβαρευτώ, καλή μου φίλη, η απορία του Γλάρου είναι γιατί παρακολουθώ (ενίοτε βεβαίως) αυτές τις ανοησίες.
Τις παρακολουθώ, όποτε συμβαίνει αυτό, για ένα και μόνο λόγο.Θέλω να δω μέχρι πού μπορεί να φτάσει η ηθική εξαθλίωση (κατρακύλα), αν μπορεί να θεωρηθεί έτσι, γιατί κι' εγώ πιστεύω πως είναι στημένες οι ιστορίες, δίκην..... τηλεθέασης
Γλαρένιες αγκαλιές

7:15 μ.μ.  

στημενη ..
καθημερινη βλακειααα...και εχει τοσα σοβαρα προβληματα ο κοσμακης αλλα μωρε ξεχασαααααααααα ..για μας διασκεδασουν τα βαζουν απλα πρεπει να αλλαξουν τιτλους
πχ ωρα κωμωδιας ...εδω γελατε και τετοια..

7:28 μ.μ.  

Ανναμαρία αυτό ακούγεται σαν (κους κους) έχω πετύχει διάφορους και διάφορες που παίρνουν και λένε κάτι τραβηγμένα προβλήματα που αναρωτιέμαι.. πιστεύει κανείς ότι αυτά είναι αληθινά άραγε;

8:49 μ.μ.  

Εγω γιατι δεν γελω και τα πιστευω ????
Γιατι η ανθρωπινη παρανοια δεν εχει ορια σε αντιθεση με το αντιθετο της!!!!

9:58 μ.μ.  

Γμτ με αυτή την συνήθεια να κοιμάμαι το μεσημέρι και να χάνω την επιμόρφωση!

11:25 μ.μ.  

Νυχτολουλουδο,
την καλυτερη δουλεια εκανες,
καλοριζικο και καλοταξιδο να ειναι!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
αχ, νασαι καλα, πολυ γελασα με την εισαγωγη σου!!
Τα φιλια μου!

Seva μου,
μια στημενη καθημερινη σαχλαμαρα που παιζει οχι με τη νοημοσυνη μας αλλα με τα νευρα μας!!

12:35 π.μ.  

Shades ,
ποιος να πιστεψει μωρε κατι τετοια?
Να σαν αυτο που ηταν γραμμενο καποτε στους τοιχους...
"σκοτωσα την μανα μου και τον πατερα μου για να παω εκδρομη με το ορφανοτροφειο"!!
Το θυμασαι??

Τρολλ,
λες?????????
Ωχ, με βαζεις σε σκεψεις!!

Aθεοφοβε,
τυχερεεεεεεεε !!!!

12:41 π.μ.  

Εγώ που θέλω όλες τι φίλες μιας φίλης μου μήπως πρέπει να βγω σε κάνα παράθυρο να το συζητήσω??είναι σοβαρό??
Πάντως μας βολεύει να παίζονται τέτοια θέματα γιατί σαυτά βρίσκουμε το χαμένο μας άλλοθι...για όλα εκείνα που θα πρεπε να μας ενοχλούν...
Την καληνύχτα μου Annamaria.

12:52 π.μ.  

oikogeneia kretinon,
για να το ψαξουμε λιγο το θεμα σου...... :)
Καλα εδω που τα λεμε μην αποκλειουμε να εχει ακουστει και κατι τετοιο!!

12:58 π.μ.  

afta einai provlhmata!!!
oxi asteia!!! :P

1:00 μ.μ.  

Αχ, πόσο δίκιο έχεις. Πόσα ψέματα στολίζουν την αλήθεια της ζωής μας και μας κάνουν να νομίζουμε ότι εμείς φυτοζωούμε. Πάντως για την ιστορία ακόμα και ο Θέμος με το Λάκη το καυτηρίασαν το όλο ζήτημα με τις όμοιες φωνές και την εν λόγω απάτη (γιατί περί απάτης πρόκειται)

8:47 μ.μ.  

Τα παρακολουθεί κανένας άραγε;- εκτός από ατυχείς τραυματίες ή ασθενείς, καθηλωμένους στο κρεβάτι, που δεν φθάνουν να πιάσουν το τηλεχειριστήριο από το κομοδίνο...

10:28 μ.μ.  

Soulmates,
σοβαροτατα,
πρεπει ολοι μας να χαμηλωσουμε τα ματια μπροστα τους!!

Δειμε,
απατη σιγουρα ειναι αλλα ποιος μπορει να παραμυθιαστει με τοσο "τραβηγμανα απο τα μαλλια θεματα"???
Σε ποιον απευθυνονται?


Dodos,
τι φρικη να μη μπορει καποιος να αλλαξει ή εστω να κλεισει την τηλεοραση τετοιες στιγμες.

12:39 π.μ.  

Υπάρχει τρομερά ηλίθιος κόσμος...και έχουν θεαματικότητα..άρα δέ φταίει ούτε το κανάλι γιατί τη δουλειά του κάνει, ούτε ο παρουσιαστής γιατί ίσως και αυτός να ήθελε μία σοβαρή εκπομπή, ούτε οι ξεπεσμένοι ηθοποιοί-ψυχολόγοι, γιατί έχουν σουξέ..εγώ δέν τους κατηγορώ, τη δουλειά τους κάνουν, αφού ο κόσμος γυρνάει την πλάτη στην ποιότητα..
σανό θέλετε...σανό θα φάτε..
κι εγώ άν ήμουν καναλάρχης τα ίδια και χειρότερα θα τους έπαιζα..άμα πιά!

12:42 π.μ.  

Είναι καλή παρέα αυτές οι εκπομπές για τη μεσημεριανή μου σιέστα.. Παρακολουθώ λίγο και είναι τόσο ενδιαφέροντα που σε 3 λεπτά έχω αποκοιμηθεί..!

7:46 π.μ.  

Τα προβλήματα είναι υπαρκτά, τα γνωρίζουμε, τα βλέπουμε γύρω μας καθημερινά. To θέμα είναι να βρεθούν οι λύσεις, ανναμαρία μου.

7:58 μ.μ.  

Προβλήματα αλλα ΚΟΥΣ-ΚΟΥΣ

12:09 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home