annamaria

Δευτέρα, Δεκεμβρίου 10, 2007

ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΖΑΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ ??

Τεχνητή πρόκληση ανικανότητας στους παιδεραστές
πρότεινε ο Πλευρης
(βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ)


Νεκροταφείο ζώων έκανε ο Σαββούρας
(και αυτός κάποτε υπήρξε υποψήφιος με το ΛΑ.Ο.Σ)


Και στις δυο περιπτώσεις άκουσα , είδα και διάβασα κάποιους προοδευτικούς
να διαρρηγνύουν τα ιμάτια τους για τις παραπάνω δηλώσεις.

Ρε παιδιά μήπως τελικά αυτοί οι...."γραφικοί"....
είναι περισσότερο προοδευτικοί από καποιους δήθεν ??


Σήμερα η Λιάνα Κανέλλη απείλησε πως θα πετάξει τα μικρόφωνα και θα φύγει
γιατί στην εκπομπή των Καμπουρακη – Οικονομεα
που ήταν φιλοξενούμενη
έδειξαν πως ο Σαββουρας έφτιαξε ένα νεκροταφείο ζώων.
Φώναζε πως είναι φιλόζωη αλλά δεν είναι ζώο……..


έγραψε η annamaria at 12:55 μ.μ.

19 Comments:

Ή περισσοτερο ακροδεξιοι και απο τους παλιους Χουντικους...

2:45 μ.μ.  

τι; να μη μοιάσουμε στους Ιάπωνες και στους Αμερικάνους;

3:33 μ.μ.  

Εγω συμφωνώ και για τις δύο προτάσεις ειδικά για τους παιδεραστές είμαι και υπέρ της θανατικής ποινής ! ΤΕΛΟΣ

Φτάνει πια η ανωμαλία τους !

10:01 π.μ.  

Το πρώτο με βρίσκει σίγουρα σύμφωνη.
Για το δεύτερο, γιατί όχι;

Σημείωση με το ΛΑΟΣ καμμία σχέση δεν έχω :)))

3:45 μ.μ.  

Ούτε το πρώτο με βρίσκει σύμφωνη.
Θαρρείς και το διεστραμμένο μυαλό χωρίς ..όργανο δε θα μπορεί να ποιήσει το "έγκλημα"

Ασυζητητί, ΘΑΝΑΤΟΣ!!!

Να σου πω πως την "πάω" τη Λιάνα ... πως θα την ήθελα στη θέση εκείνης της ... ακατάλληλης με τα γυαλιά αλλά και με μια ενωμένη αριστερά.
Και τότε να έβλεπες πόσο θα έτρεμαν οι δύο μεγάλοι...

Φιλί και Γλαρένιες ακαλιές

5:12 μ.μ.  

Αννα Μαράκι συμφωνώ απόλυτα και το ξέρεις.
Και με την τρελλοφαντασμένη βέβαια.
Κοιτάξτε να δείτε, ο κόσμος έχει χάσει τη μπάλλα. Αν τα έλεγε ο Αλαβάνος αυτά θα του έπαιρναν πίπες οι περισσότεροι αριστεροί.
Αλλά έχουμε μάθει να κοιτάμε ΠΟΙΟΣ το λέει, όχι ΤΙ λέει...
Επίσης έχω να καταγγείλω πως μέσα από εμπειρίες δικές μου και συνομηλίκων μου το συμπέρασμα έχει βγεί.
Οι "και-καλά-μου-αριστεροί-και-προοδευτικοί-ήμουν-κι-ε-γω-πο-λυ-τεχ-νει-ο-κι-ετσι" είναι οι χειρότεροι εργοδότες. Μα οι χειρότεροι. Ρωτήστε όποιον θέλετε.
Αντιθέτως έχω πέσει σε εργοδοτη ακροδεξιό του κερατά που μπορεί να μου γύριζαν τ'άντερα οταν τον έβλεπα αλλά στις υποχρεώσεις του ήταν κύριος και με το παραπ΄νω.
Και το ξέρω κι από πολλούς άλλους, ιδίως στο χώρο των εκδόσεων.

Αυτό δε σημαίνει πως υπάρχει περίπτωση να ψηφίσω ποτέ άκροδεξιά, για ευκολονόητους λόγους. Άν όμως, αν, ακούσω κάτι που μου φαίνεται σωστό, δε θα διστάσω να το παραδεχτώ όπως τόσες κότες. Γιατί κι αυτό ρατσισμός είναι παιδιά.

-Γλαρένια ο Πλεύρης δε μίλησε για ευνουχισμό, αλλά για τεχνητή μείωση των ορμών. Εγώ βολεύομαι και με τα ισόβια, μπουντρούμι for ever και λίγο τους είναι.

6:58 μ.μ.  

Πρεζα,
εχουμε/εχουν χασει τα αυγα και τα καλαθια....

Να σου πως καλο μου νυχτολουλουδο ...δε θα ηταν ασχημο να παιρναμε τα καλα τους...οποια και αν εχουν.

Αχ Trelofantasmeni μου,
ειπες κατι που λιγοι τολμουν να πουν.
Ε ναι λοιπον σε τετοιες περιπτωσεις
ουτε εγω λεω οχι στην θανατικη ποινη.

Αυτο ειναι το προβλημα Amo μου,
πολλοι ειναι αυτοι που δε θελουν να συμφωνησουν με κατι που ειπε ενας απο αυτους , οσο σωστο και να ειναι,γιατι φοβουνται πως θα τους χαρακτηρισουν χουντικους, φασιστες και δεν ξερω εγω τι αλλο...

1:52 π.μ.  

Ετσι Γλαρενια μου,
μονο ετσι δε θα μπορεσουν να αγγιξουν ξανα κορμακι παιδικο.
Oσο για την Κανελλη θα συμφωνησω μαζι σου....ομως εκεινη την ημερα που ωρυοταν για το νεκροταφείο ζωων επεσε σε ατοπημα.
Δε μπορει να λες πως εισαι φιλοζωος
Κυρια μου και οταν ερθει η ωρα που θα φυγει απο τη ζωη αυτο το πλασματακι που σου εδινε μονο αγαπη
παει τελειωσε....
Οποιος αγαπα πραγματικα τα ζωακια και ζει μαζι τους,
ειναι μελη της οικογενειας του.
Τα φιλια μου!

Καλα τωρα patsiouraki μου
τα ειπες ΟΛΑ !!
Απο που να αρχισω...απο το Πολυτεχνειο??
Τελικα μονο εγω δεν ημουν εκει....

Να μιλησουμε για τους εργοδοτες ??
Αυτοι ο,τι και να ψηφιζουν εχουν μονο ενα πιστευω
"στον αγωνα ενωμενοι και στη μασα χωρισμενοι"

Θα σου πω κατι και να μην το παρεις στραβα σε παρακαλω...
Ξερεις γιατι υπαρχει και θα υπαρχει αυτος ο καταραμενος δικομματισμος??
Γι αυτους τους ευκολονοητους λογους που γραφεις.
Οι Δεξιοι εχουν ευκολονοητους λογους που ειναι αμετακινητοι,
το ιδιο και οι Πασοκοι,οι του ΚΚΕ,,,,ολοι τους ευκολονοητους λογους εχουν....
και το αποτελεσμα ειναι να ειμαστε ρατσιστες σε ο,τι δεν ειπαν
"δικα μας στοματα"
σε ο,τι
δεν ακουσαν "δικα μας αυτια"
και παει λεγοντας....!!

Οπως βλεπεις καλο μου patsiouraki, ολα τα ασχημοπαπα δε μπορουν να γινουν ομορφοι κυκνοι ...
αλλα και αν γινουν...εμεις δε θα εχουμε ανοιχτα ματια να τους δουμε...

Φιλακια πολλα!!

2:34 π.μ.  

περασα για μια καληνυχτα απο ενα παλιο ομορφο και ζεστο μερος ( ναι για το μπλογκ σου μιλαω :) ) και σε ειδα να τριγυρνας σε σκιες, εκνευρισμενη και προκλητικα ανεκφραστη...κανω λαθος?την καληνχυτα μου και την Αγαπη μου...

2:05 π.μ.  

Ε, μετά τα τελευταία, η θανατική ποινή είναι λίγη γιατί τελειώνει γρήγορα.
Εχω να προτείνω..."Σταυρώστε τους"
Στην κυριολεξία και στο Σύνταγμα.

4:52 μ.μ.  

Κατ' αρχάς χαίρομαι πυο δε με κατονομάζεις. Έπειτα, λυπάμαι που με είδες μέσα από τη ματιά τους ψευτοπροοδευτικού. Δεν είμαι προοδευτικός, είναι βαρύς για μένα ο λόγος τούτος. Υπερασπίζομται όμως μέχρι θανάτου, τα δικαιώματα κάποιου να ζει. Δέχομαι τις τιμωρίες, όχι όμως στο όνομα των καταπατημένων δικαιωμάτων μας την καταπάτηση αυτών του δράστη -εκεί εστιάζεται η διαφωνία μου. Το θέμα είναι αν θέλουμε να σκεφτόμαστε ή να λειτουργούμε συναισθηματικά.

2:50 μ.μ.  

Θέλουμε να μιλάμε για πολιτισμό και ανθρωπιά. Θέλουμε να λεγόμαστε πολιτισμένοι και άνθρωποι.
Αυτά όμως, τελικά, είναι αξίες που πρέπει να τις κατακτούμε και να τις επιβεβαιώνουμε.
Όσον αφορά την παιδεραστία καταλύονται όλα.
ΘΑΝΑΤΟ ψηφίζω και εγώ!!!

Δεν γράφω τα υπόλοιπα που σκέφτομαι γιατί δεν έχουν καμμία σχέση ούτε με πολιτισμό ούτε με ανθρωπιά.

Έλα λίγο στο μπλογκ μου. Παραπέμπω σε ένα κείμενο σχετικό του Άρη Δαβαράκη.
Αξίζει να τον διαβάσεις.

2:34 μ.μ.  

Δεν κάνεις λάθος καλέ μου
κρετίνε,
όμως μια όμορφη λέξη ,πόσο μπορεί να αλλάξει μια διάθεση να ξερες..…
να είσαι πάντα καλά και να μας θυμάσαι!

Patsiouraki μου,
στην προκειμένη περίπτωση καλά θα κάνουν να αρχίσουν από τη μητέρα…

12:58 π.μ.  

Δειμε,
γνωρίζεις καλά πως δεν είσαι ο μόνος που διαφώνησε με τις δηλώσεις Πλεύρη.

Αν ήθελα να αναφερθώ σε σένα να είσαι σίγουρος πως θα το έκανα χωρίς υπονοούμενα αλλά και με σύνδεσμο που θα παρέπεμπε στο κείμενό σου.

Η ηλικία αλλά και η φιλοσοφία μου, δε θα μου επέτρεπαν ποτέ να παίξω ένα τόσο ανόητο κρυφτούλι.

Αλλωστε γνωρίζεις καλά πως τη δική μου διαφωνία στο θέμα της παιδεραστίας την εξέφρασα καθαρά στο blog σου.

Αν σε θεωρούσα "ψευτοπροοδευτικό" ή "δήθεν" να είσαι σίγουρος πως δε θα σε διάβαζα.

Κατανοώ τις ιδέες σου.
Κατανόησε και εσυ ότι είμαι μητέρα και μόνο ετσι θα κρίνω αυτά τα "θέματα".

1:14 π.μ.  

Mrs Smith
με όλα αυτά που έχουμε ακούσει και κυρίως με τα τελευταία
ένας θάνατος, έτσι απλά….
δε μου αρκεί γι αυτά τα δίποδα κτήνη.

1:16 π.μ.  

ΟΚ, με έστειλες και είμαι υποχρεωμένος να απολογηθώ για την παρεξηγησούλα, ζητώντας ταπεινά συγνώμη. Το να είσαι μητέρα και να φοβάσαι για τα παιδιά σου δε σημαίνει ότι η εκδίκηση θα τα βοηθήσει. Ξέρουμε επίσης ότι υπάρχουν κι άλλοι τρόποι να αποφευχθούν τέτοια προβλήματα και αντικοινωνικές συμπεριφορές.

12:10 μ.μ.  

Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη!!!

3:05 μ.μ.  

Αννα Μαράκι καλές γιορτές! Να περάσετε υπέροχα με την οικογένεια, φιλιά πολλά!

1:00 μ.μ.  

αυτός ο Πλεύρης ο μικρός, δεν υπάρχει εκπομπή που να βγήκε και ναπε μια ολοκληρωμενη πρόταση με κάτι το ουσιώδες...γενικολογίες και παπαρολογίες...απορώ πως την τέλειωσε την νομική!!!

2:40 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home