annamaria

Παρασκευή, Οκτωβρίου 05, 2007

ΕΙΣΑΙ ΓΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ?? ΤΗ ΒΟΛΕΨΕΣ !!

Στο blog του ο πιτσιρίκος εκανε έκκληση στους bloggers
που γνωρίζουν το όνομα του γιου του πολιτικού που συνεληφθη
να μην το γράψουν.
Συμφωνείτε ??
Εγώ διαφωνώ.
Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά.
Καιρός είναι αυτή η προνομιακή μεταχείριση να σταματήσει.
Άλλωστε μια βόλτα στο internet είναι αρκετή για να το διαβάσουν όλοι.

Άκουσα και τη δήλωση του κ Αλαβάνου
Μεταξύ άλλων είπε…
……"
ίσως είναι πιο δύσκολο να είσαι πατέρας από το να είσαι ηγέτης ή ηγετικό στέλεχος ενός κόμματος.
Και από δω και πέρα κανείς πρέπει να σκεφτεί
γιατί μόνον ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω
".

Τι να πω τώρα εγω, πάλι κακία θα γίνω.

Την ημέρα της ορκωμοσίας Ο κ Αλαβάνος και φυσικά όλο το κόμμα του
αρνηθηκε τον θρησκευτικό όρκο, καλα έκανε, αναφαίρετο δικαίωμα του.
Τώρα στα δύσκολα , βολεύει να λέμε τα λόγια Του ……..?????
έγραψε η annamaria at 2:29 π.μ.

20 Comments:

Εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου. Ο πατέρας είναι άμοιρος ευθυνών; Γιατί πρέπει πάντα να βλέπουμε ατομικά τις ευθύνες και όχι στη συλλογικότητα που τους ανήκει;

7:54 π.μ.  

Για τον πιτσιρίκο συμφωνώ, δέν έπρεπε να ανεβάσει εκείνο το πόστ.
Όμως συμφωνώ απόλυτα με τον πρέζα, σε είδα εκεί, γι αυτό το αναφέρω...είμαστε τόσο υποκριτές ρε γαμώτο...αφου ξέρουμε ποιοί είναι οι original ληστές...

1:04 μ.μ.  

Οπ, ξέχασα, να χαιρόμαστε τα κορίτσια μας!

1:08 μ.μ.  

Δειμε μου,
όχι, ο πατέρας φυσικά και δεν είναι άμοιρος ευθυνων,οπως όλοι οι γονείς άλλωστε, δε θέλησα όμως να το γράψω γιατί ίσως θα έμπαινε θέμα κομματικό και δε θα το ηθελα!

Patsiouraki μου,
φυσικά και γνωρίζουμε ποιοι είναι οι ληστές, όμως σε καμιά περίπτωση αυτό δε σημαίνει πως πρέπει να δικαιολογήσουμε το προνομιούχο παιδί του κάθε πολιτικού.

Ναι ρε φιλενάδα, να τα χαιρόμαστε, αν και σήμερα κάποιες σκέψεις με έκαναν να καταλάβω πως δεν την αγαπώ όσο της πρέπει.
Λέω πως τη λατρεύω, τη φροντίζω, την έχω σαν την κόρη μου, όμως της έχω στερήσει τη χαρά της μητρότητας.
Πες μου είναι αγάπη αυτό??

1:42 μ.μ.  

μα το ονομα το δημοσιευσαι πρωτη και καλυτερη η Καθημερινη.....

1:47 μ.μ.  

Πρεζα tv,
ναι, έχεις δίκιο, εκεί το πρωτοδιάβασα και εγώ.
Θέλω όμως να ξεκαθαρίσω τη θέση μου και να πω πως δε με απασχολεί σε ποιο χώρο ανήκει ο πατέρας πολιτικός, με απασχολεί η προνομιακή αντιμετώπιση από τα μέσα, το διαδίκτυο (εκτός φυσικά ορισμένων περιπτώσεων) ακόμα και από την ίδια την αστυνομία.
Εσύ τι πιστεύεις??
Οι αστυνομικοί θα μπορούσαν να τον χαστουκίζουν και να τον βιντεοσκοπούν όπως έκαναν σε άλλες πολύ πρόσφατες περιπτώσεις??
Στο δικό σου και στο δικό μου παιδί πως θα φερόντουσαν ??
Αυτό είναι που με έχει ενοχλήσει!!

3:51 μ.μ.  

Κι εγώ συμφωνώ καλή μου μαζί σου, εφόσον βέβαια είναι ενήλικας ο γιος! Όσο για τον όρκο που έδωσε ο κ. Αλαβάνος, μα είναι πλέον γνωστό πως όλοι τους "το παίζουν" μονάχα θρήσκοι προκειμένου να εισπράττουν περισσότερους ψήφους! Στο ΛΑΟΣ να δεις τί γίνεται που είναι όλοι τους δωδεκαθεϊστές αλλά παριστάνουν τους ορθόδοξους...! Εδώ ο Καρατζαφέρης (γι΄αυτόν αρνούμαι να πω "ο κύριος") το έβαλε & στο όνομα του κόμματός του & όποτε βγαίνει στην TV κάθεται μπροστά από μια εικόνα τεράααστια... Αλλά αφού υπάρχουν ακόμη τόσοι αφελείς στο λαό, καλά μας κάνουν!
Φιλιά

5:10 μ.μ.  

Ηλιαχτιδα μου,
ο Αλαβανος δε δεχτηκε να κανει θρησκευτικο ορκο στη βουλη.
Οσο για τον Καρατζαφερη δεν εχω ακουσει πως ειναι δωδεκαθειστης αλλα οτι ειχε στο ψηφοδελτιο του δωδεκαθειστες.
Τα φιλια μου.

1:10 π.μ.  

Αχ βρε Αννα Μαράκι μου...έτσι έπρεπε. Θα αισθανόσουν καλύτερα άν έπρεπε να τη χωρίσεις με τη βία από τα μικρά της και ύστερα να τα "ξεφορτωθείς"???

Το Χοντρό Όνειρο έμεινε έγκυος 6 μηνών, με την πρώτη της περίοδο. Την πήγαμε στο γιατρό, είχε 9 κουτάβια στην κιλίτσα της. Μας είπε πως άν την αφήσουμε να γεννήσει δέ θα τα βγάλει πέρα, ήταν πολύ μικρή και ήταν εννιά, μάλλον θα πέθαινε στην προσπάθεια...

Δεν το σκεφτήκαμε ούτε λεπτό, μόνο το κορίτσι μας σκεφτήκαμε...
Κάναμε κοκτεηλ, έκτρωση και στείρωση μαζί.

Ξέρεις τί?? Είναι παιδάκι. Έχει πάει 13ων και είναι το παιδάκι. Δέ μπορώ να τη φανταστώ μητέρα. Νομίζω πως θα έκλεβε τα παιχνίδια και τα φαγητά των παιδιών της και θα τα ζήλευε άν τα χάιδευε κάποιος...ίσως και να κάνω λάθος, δέν ξέρω, μήν έχεις τύψεις όμως, της έχεις δώσει τόση μα τόση αγάπη που δέν αντικαθίσταται...

1:54 π.μ.  

Πατσιουρακι μου,
εσεις ειχατε σοβαρο λογο που το κανατε, εμεις ομως??
Λεγαμε κατσε να μεγαλωσει λιγακι να μην ειναι μικρουλα και υποφερει,η γιατρος της μας ειπε πως πρεπει να βρουμε "γαμπρο" μικροτερο σε μεγεθος απο αυτη , το ιδιο χρωμα και ολες αυτες τις αηδιες για να μη χαλασει η ρατσα.
Γιατι της ειχα πει πως οταν γεννησει η Αθηνουλα μου εγω δε θελω να πουλησω, πως ειναι δυνατον να κατι τετοιο, το μονο που ηθελα ηταν να μην πεταχτουν, δε σκεφτηκα να τα χαρισω γιατι φοβηθηκα πως ισως καποιος το βαρεθει και ετρεμα στην ιδεα!!
Να σκεφτεις πως ειχα παει και σε ενα μαγαζι και τους ειπα να τους τα παω, να τους τα χαρισω, να τα πουλησουν αυτοι, αρκει να μην πεταχτουν.
Με ολα αυτα εφτασε στα 7 και τωρα πια πρεπει να της κανουμε στειρωση.
Πιστεψε με πολλες φορες σκεφτομαι ο,τι και εσυ πως θα ζηλευε οταν εβλεπε να δινουμε και αλλου την αγαπη μας και ετσι ειναι μια παρηγορια!
Αχ, δεν ξερω.....
Φιλακια πατσιουρακι μου γλυκο, εισαι απο τους λιγους που μπορουν να με καταλαβουν..........

3:48 π.μ.  

"ίσως είναι πιο δύσκολο να είσαι πατέρας από το να είσαι ηγέτης ή ηγετικό στέλεχος ενός κόμματος.
Και από δω και πέρα κανείς πρέπει να σκεφτεί
γιατί μόνον ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω"

Έχω μια απορία, ο γιος του βολευτή ήταν αναμάρτητος; Γιατί φαίνεται ότι έχει ... βάλλει πολλούς λίθους!

((ψιτ, σου έφερα σουβλάκια στο άλλο σου μπλογκ, για να μη λερώσουμε εδώ))

1:52 μ.μ.  

"Τα καλά και συμφέροντα ...ταις ψυχαίς ημών, τω Κυρίω δεηθώμεν"

ό,που ψυχαίς ...κατά την κρίση σου ...

Γλαρένιες αγκαλιές

8:20 μ.μ.  

Θεωρώ ότι η αλήθεια πρέπει να λέγεται όσο κι αν πονάει.

Ο πατέρας του νεαρού και στέλεχος του Συνασπισμού κος Νίκος Βούτσης είχε την παλικαριά και την αξιοπρέπεια να ζητήσει συγγνώμη εκ μέρος του γιού του με επιστολή στην Κυριακάτικη Αυγή

8:30 μ.μ.  

Καλώς δεν ορκίστηκαν. Πρέπει κάποτε να σταματήσει η υποκρισία των θρησκευτικών τελετών που εξακολουθεί, αφού δεν έγινε ο χωρισμός κράτους-εκκλησίας. 'Οσο για τον νέο που λήστεψε, ο πατέρας μπορεί να έχει ευθύνες αλλά όχι από πρόθεση. Ο κάθε γονιός κάνει ό,τι καλλίτερο μπορεί. Αν αποτύχει είναι δυστυχής αλλά ας μην τον βαράμε κι όλας.

6:25 π.μ.  

Ανδρογεω μου,
χαίρομαι πάρα πολύ που σε βλέπω πάλι μετά από τόσο καιρό!!
Ακόμα τα σουβλάκια με κυνηγούν ε??
Είναι νόστιμα τα άτιμα.....!!
Φίλε μου,
κανείς δεν είναι αναμάρτητος όμως θέλω όλοι να είμαστε ίσοι....
δυστυχώς όμως μερικοί είναι πιο ίσοι.....

Γλαρενια μου,
δυστυχώς αυτά κυβερνούν και θα κυβερνούν!!
Τα φιλια μου !!

Not the boy next door,
κατ αρχην να σε καλωσορίσω και να σου πω πως πραγματικά η αλήθεια πρέπει πάντα να λέγεται!!
Όμως στην κατάθεση ψυχής στην Αυγή, δε διάβασα να ζητά συγνώμη!!
Διάβασα όμως να λέει πως δε θέλει προνομιακή μεταχείριση!!


Epicuros,
Αν είναι καλώς ή κακώς το ότι δεν ορκίστηκαν δε θα το πω εγώ, αυτό όμως που θα επαναλάβω είναι πως αναφαίρετο δικαίωμα τους είναι !!
Σίγουρα εμείς οι γονείς έχουμε ευθύνη,
σίγουρα κάνουμε ο,τι καλύτερο για τα παιδιά μας,
όμως φοβάμαι πως δε θα πρέπει να ήμουν σαφής σε αυτό που έγραψα!!
Δε "βάρεσα" κανέναν πατέρα και πιστεύω πως δε θα τολμήσω να το κάνω ποτέ!!!
Αυτό που κατηγορώ είναι η προνομιακή μεταχείριση!!!

6:37 μ.μ.  

annamaria kala eimai..xairomai poli gia to endiaferon sou pou rothses...apla eixa mia diplh eksetastikh meta mia metakomish k epestrepsa ksana ekei apo opou ksekinhsa...dyskoloi kairoi...

Exo apomakryn8ei apo thn blog koinothta giati kapoia pragmata de me aresan dystyxos...parolayta exo na leo pos synanthsa oraia atoma san k sena...to mail mou prepei na to xeis otidhpote 8es stelneis...

oso gia to sygekrimeno sou post APLA TA SPAS...SE PAO...etsi sketo...se pao...ta xoume kseftylisei ta pragmata giayto anefera parapano pos ahdiasa me kapoiousn apo thn blog koinothta...eleos...ego prosopika k prin akoma bgei to onoma pros ta ekso opou stekomoun to elega epithdes fonaxta gia na akoustei k parapera...na kseroume poioi mas kybernane...ti metra exoun giaytous k ti gia emas...k idios gia kapoious sygekrimenous mesa sthn voulh pou apolambanoun ypervolikh asylia...


sorry gia ta greeklish eimai s linux molis exo setarei to mhxanhma k den exei ellhnika k brhka time na s apanthso...filia polla

9:50 μ.μ.  

Kretine μου,
χάρηκα πάρα πολύ που είσαι πάλι κοντά μας.
Μη μιλάς για δύσκολους καιρούς σε παρακαλώ, τώρα μπορεί να σε δυσκολεύουν όμως αργότερα θα δεις πόσο όμορφα θα είναι όλα!!
Τώρα όσο για την blogoκοινωνια..
είναι όπως η ζωή μας, έχει και σωστούς, έχει όμως και από τους "άλλους" που διαβάζοντας τους κάτι παθαίνουμε.... όμως αυτό δεν είναι η ελευθερία του λόγου (+ του γραπτού φυσικά)???
Αυτό ξέρεις έχει και κάτι καλό...
μας κάνει να σκεφτούμε και την "άλλη" πλευρά!!!
Κρετίνε μου, θεωρώ πως όταν κάποιος αποφασίζει να μπει στα κοινά...πρέπει να γνωρίζει πως είναι εκτεθειμένος !!

Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα λόγια σου!!!

2:31 μ.μ.  

μου επιτρέπετε να πω δύο λογάκια?
εν αρχής η αντίληψη ότι οι γονείς φταίνε δια τα τέκνα τους είναι λίγο .... παλαιά... τα παιδιά τα λαμβάνει η κοινωνία και τα κάνει όπως λάχει...
δεν τρέφω καμία εκτίμηση ούτε στο κόμμα του μπαμπά ούτε στις ιδέες του μικρού (αν και δεν μπορώ να μην τονίσω ότι έχουν οι αναρχικοί συνέπεια στις θέσεις τους και ότι μόνο κότες δεν είναι....) ωστόσο φανταστήτε μια κοινωνία όπου τα παιδιά θα ήταν "φωτοκόπιες" των γονιών... φρίκηηηηηηηηηη.... τίποτα δεν θα μεταβάλονταν... μπρρρρ

11:12 π.μ.  

Δηλαδή annamaria επειδή έφυγε ο συριζα απο την βουλη λογω του θρησκευτικου ορκου δεν πρεπει να χρησιμοποιει και θρησκευτικες εκφράσεις;Λίγο μπερδεμένα νομίζω το έχεις το θέμα..

6:58 μ.μ.  

Όσο για τον γιο του πολιτικού νομίζω οτι δεν αφορά κανέναν μας(παρόλο που το ονομα μαθευτηκε)και νομιζω οτι για κανεναν δεν πρεπει να ανακοινωνεται το ονομα του οταν συλλαμβανεται.Δεν καταλαβαίνω τον λόγο.Αυτο ειναι θεμα αυτουνου και της δικαιοσυνης.

7:02 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home