annamaria

Πέμπτη, Ιουνίου 21, 2007

ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ????

Ποτέ δεν ευχήθηκα τον ερχομό ενός πρίγκιπα στη ζωή μου.
Ποτέ δεν ονειρεύτηκα μια παραμυθένια ζωή.
Όμως, αυτό που πάντα ήθελα, ήταν να ζήσω “το δικό μου παραμύθι”.
Ένα παραμύθι χωρίς πρίγκιπα , αλλά….. με ένα υπέροχο, γλυκό βατραχάκι .
Να μην υπάρχουν κακιές μάγισσες αλλά σωστό timing !
Η πονηρή αλεπού να έδινε τη θέση της σε λογικές πράξεις.
Χωρίς μαγικά ραβδάκια, μα με σωστή κρίση.
Τον κάθε κακό λύκο, να είχα τη δύναμη να τον αγνοήσω.

Μόνο έτσι θα μπορούσα να πω πως…
Ζήσαμε εμείς καλα και εσείς καλύτερα……….
Έλα όμως που η ζωή πάντα έχει διαφορετικά σχέδια από τα δικά μας.
Πάντα κάτι από αυτά που ζητούσα, έλειπε….

Δε σκέφτηκα καλή μου
  • Γλαρένια
  • ,
    άλλο τρόπο για να απαντήσω στην πρόσκληση σου.
    Έτσι λοιπόν σου λέω πως, πρίγκιπα στη ζωή μου δεν έχω.
    Έχω όμως έναν καλό σύζυγο που πάνω απ όλα είναι υπέροχος πατέρας
    για την πριγκίπισσα μας ……γιατί ναι,
    πριγκίπισσα έχω και κυβερνά τη ζωή μας!!!

    Είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως… έρωτας μετά από πολλά χρόνια γάμου,

    δε μπορεί να υπάρξει.
    Η καθημερινότητα τον εξαφανίζει.
    Τη θέση του όμως,
    αν είμαστε λιγάκι τυχεροί,
    μπορεί να τη δώσει σε κάποια άλλα συναισθήματα ίσως περισσότερο δυνατά.
    έγραψε η annamaria at 2:20 π.μ.

    17 Comments:

    Και σωστή, ολόσωστη, καί ρεαλίστρια...άν όμως ένας από τους δύο ερωτευτεί κάποιον άλλον τί γίνεται???

    Γιατί τούβλο είναι και σε χτυπάει, δέ ρωτάει...

    Αγχώνομαι κι εγώ που δέν είμαι κάν παντρεμμένη, φαντάσου...θα τα πούμε από Δευτέρα Αννα Μαράκι μου..

    5:47 μ.μ.  

    Ισορροπημένη σύζυγος…
    Χαζομαμά…
    Ευτυχισμένη οικογένεια…
    …Και καλλιτέχνις… - με ωραίους πίνακες-
    Για δες, πως όλα αυτά συμβιβάζονται…
    Την Καλησπέρα μου.

    10:38 μ.μ.  

    Συγκινήθηκα ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ!

    Ήσουν τόσο ειλικρινής, σαν γροθιά στο στομάχι!

    .... κι όμως, υπάρχει κι ένα βατραχάκι στη .. "διαδυκτιακή" ζωή σου. Σωστά???

    κουάξ!!!

    12:21 μ.μ.  

    ΄Ερωτας=ενθουσιασμός
    και όταν φύγει αυτός πρέπει να υπάρχει γερή υποδομή: "...περισσότερο δυνατά...."

    Να σου ζήσει η πριγκήπισσα!!!!
    Κι' εσείς να την καμαρώνετε!!!

    Γλαρένιες αγκαλιές

    12:01 π.μ.  

    δεν είναι τύχη
    είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και από τους δύο
    και τα αισθήματα τα "πιο δυνατά"
    θωρακίζουν από καθε λογής "τούβλα".

    αναρωτιέμαι, σου έχει λείψει ο έρωτας;
    Γιατί εμένα καθόλου
    Δε θέλω να ερωτευτώ, να αγαπώ βαθιά θέλω και να νοιάζομαι
    Το συζητάγαμε με μια φίλη, και αναφερθήκαμε στην Ιφιγένεια που λέει ο χορός "και ο έρωτας να είναι χλιαρός"
    Γιατί το άλλον τον έρωτα, των νεανικών μου χρόνων, δεν έχω τη πολυτέλεια των νεανικών μου χρόνων να τον βιώσω, ο έρωτας σου τρώει τα σωθικά, σε κυριευει, σε ακινητοποιεί, και εγώ έχω και άλλα πράγματα να κάνω, και υποχρεώσεις, και παιδί. και έτσι λέω τώρα στα 35 "been there, done that, got the t-shirt" και πραγματικά δεν τον αναζητώ. Αυτό που έχεις αναζητώ.
    Αναρωτιέμαι πως θα αισθάνομαι σε δέκα χρόνια και τι θα είμαι διατεθιμένη να ρισκάρω

    9:34 π.μ.  

    Έχω μπεί και το έχω διαβάσει πολλές φορές. Δεν ξέρω τι να πώ! Είναι τόσο αληθινά όσα λές. Μα υπάρχει και κάτι ακόμα που θα περίμενα. Αν δεν είμαστε τυχεροί τι συμβαίνει; Πως καταφέρνουμε να επιβιώσουμε;
    Την τύχη την κάνουν οι ισχυροί μόνοι τους και οι ανίσχυροι αφήνονται έρμαια στα χέρια άλλων;

    .............

    8:25 μ.μ.  

    Γλυκο μου patsioyraki,
    να εισαι σιγουρη πως το "τουβλο" (ερωτας-ενθουσιασμος),
    παντα υπαρχει και παντα θα προσπαθει να σου πεσει στο κεφαλι.
    Αυτο να μην το φοβασαι.
    Να φοβασαι ομως κατι πολυ πιο δυνατο που μπορει να σε χτυπησει.
    Απο αυτο δε θα μπορεσεις να ξεφυγεις ...........
    Να μην αγχεσαι καθολου,
    εχεις αποθεματα αγαπης, εχεις και τη λογικη που σιγουρα θα σε οδηγησει σωστα!


    Αχ, καλε μου Τασο Καραμητσο,
    δε μπορεις να φανταστεις τη χαρα που μου δινεις οταν γραφεις πως ειμαι χαζομαμα.
    Πιστεψε με,
    περισσοτερο δε γινεται. :)


    Mα φυσικα και υπαρχει
    και ειναι το πιο γλυκο βατραχακι, μαζι με ολη τη λιμνουλα του!!


    Ετσι ακριβως Γλαρενια μου,
    σωστη υποδομη που δεν ειναι τιποτε αλλο απο υπομονη, κατανοηση και γιατι οχι κουραγιο οπου χρειαζεται!!


    Ποσο αληθινα μιλησες Αλκιμηδη, μου.
    Ειναι τοσο σπουδαιο να βρει καποιος τη δυναμη να πει πως δε θελω να ερωτευτω.
    Δε θελω γιατι εγω δεν ειμαι για προσκαιρα συναισθηματα.
    Ναι, θελω, απαιτω ΤΟ δυνατο!!
    Καλη μου φιλη,
    απο τη στιγμη που εχεις παιδι....
    τιποτα δε θα ρισκαρεις, ομως να εισαι σιγουρη πως τα ιδια θα αισθανεσαι!!


    Ξερεις καλε μου Γιωργο, δεν ειναι θεμα δυναμης ή αδυναμιας.
    Ειναι ολα θεμα πρωτεραιοτητων.
    Ειδες η Αλκιμηδη πιο πανω τι εγραψε?
    Εχει παιδι, υποχρεωσεις και φυσικο ειναι να βαζει (θελει δε θελει) ενα "φρενο".
    Αυτο πρεπει να ισχυει για ολους μας!

    2:13 π.μ.  

    Mακριά απο Πρίγκηπες...

    :-**

    4:29 μ.μ.  

    Πολύ ρεαλιστική απεικόνιση του οικογενειακού συναισθηματικού τοπίου. Εγώ απλά θα ευχηθώ να χαίρεστε πάντα την πριγκίπισσά σας.

    7:24 μ.μ.  

    Συμφωνώ μαζί σου ...μετά απο πολλά χρόνια κοινής ζωής ο έρωτας φεύγει φυσικα δεν κρατάει και πολύ απο μόνος του ...αλλά έρχεται η αγαπη , ο σεβασμός , η έννοια για τον άλλον.

    Να χαίρεσαι τον άντρα σου και την μικρή σας , πάντα ευτυχισμένοι και ενωμένοι στη ζωή σας εύχομαι!

    9:36 π.μ.  

    εχεις πριγκιπισσα??να σου ζησει..
    μια χαρα ζηλευτη σε βλεπω ανναμαρια μου και να ξες τα καλυτερα να ερθουν παντα κατι τις θα σου λειπει..οποτε..

    11:02 μ.μ.  

    πόσο τρυφερό κι αληθινό!!
    φιλί

    9:17 π.μ.  

    Σιγουρα κατι παραπανω θα ξερεις εσυ Παιδισκη μου!!
    ;)


    To τοπιο Δειμε μου δεν αλλαζει.
    Μετα απο πολλα χρονια γαμου το ιδιο ειναι !
    Σε ευχαριστω πολυ πολυ για την υπεροχη ευχη σου!


    Ετσι ειναι Trelofantasmeni μου, σε γαμο ή οχι, ποτε δεν κρατα!
    Σε ευχαριστω παρα πολυ για την ευχη σου και εσεις τον Αγγελο σας!!


    Εχω Φεγγαρενια μου ειναι στα 17.
    Σε ευχαριστω παρα πολυ και εσενα και σιγουρα....παντα "κατι" θα λειπει.....


    Αχ Αlkyoni μου,
    ειμαι χαζομαμα....και δε θα μπορεσω ποτε να το κρυψω...ασε που οσο περνουν τα χρονια γινομαι ακομα χειροτερη!!
    :)
    Τα φιλια μου!!

    6:54 μ.μ.  

    "δε θέλω να διαβάζω ιστορία γραμμένη από παπάδες, αλλά ούτε και από φανατικούς εθνικιστές ή κομουνιστές, θέλω απλά καταγραφή αληθινών γεγονότων.
    Ζητώ πολλά και γι αυτό δε θα έχω ποτέ τίποτα."

    Ανναμαρία, επειδή είσα αυτά που έγραψες τον Μάρτη, έστω και λίγο αργά σου λέω πως αν θ΄λεις να μάθεις πως έγιναν τα γεγονότα, δίχως καμία ερμηνεία ή παραποίηση, διάβασε το ιστολογιό μου 25 Μαρτίου - Αγία Λαύρα: Μύθοι; στο μπλοκ μου http://kekaumenos.blogspot.com

    2:54 π.μ.  

    Σε ευχαριστω πολυ,
    θα ερθω,
    γιατι πραγματικα το θελω!

    3:20 π.μ.  

    Ακριβώς αυτό είναι ο (αρχικός) έρωτας: ο δρόμος για να δημιουργθούν νέες ζωές. Η φύση δεν νοιάζεται για την δική σου και την δική του ευτυχία αλλά "θέλει" να σας βάλει να τεκνοποιήσετε! Αυτός είναι ο στόχος της όλης διαδικασίας, είτε ξεκινά ρομαντικά είτε σεξουαλικά. Δεν είναι τυχαίο ότι πολλά ζευγάρια αντιμετωπίζουν το πρόβλημα του "τρίτου" προσώπου κάποια στιγμή. Είναι γιατί υπάρχει η αναζήτηση της ερωτικής ανανέωσης. 'Οσο για το χαζομαμά ακούγεται υπέροχο. Εγώ είμαι μόνο χαζοθείος και το νοιώθω!

    7:40 π.μ.  

    Για μένα το απολύτως σημαντικό είναι να έχουμε ζήσει ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ με τον/ην νυν καλό μας & αυτός ο έρωτας να έχει μετουσιωθεί σε αγάπη! Γιατί φυσικά πάντοτε θα μας λείπει η μαγεία του αλλά τουλάχιστον έτσι θα μπορούμε να τον αναπολούμε!!!
    Φιλιά πολλά καλή μου!
    Με συγκίνησες πραγματικά με τα λόγια αυτού του κειμένου σου! Μακάρι όλες οι μανούλες αλλά & οι πατεράδες γύρω μας να ήταν τόσο προσγειωμένοι/ες...

    1:47 π.μ.  

    Δημοσίευση σχολίου

    << Home