annamaria

Τετάρτη, Απριλίου 25, 2007

Α Μ Α Λ Ι Α

Αυτές τις μέρες διαβάζω, όπως όλη η μπλογκοσφαιρα, την Οδύσσεια της
Αμαλίας
Αυτή η γυναίκα είναι αξιοθαύμαστη.

Μέσα από την περιπέτεια της,
δίνει ένα γερό χαστούκι στην Ελλάδα και στο σύστημα υγείας.
Φυσικά, δίνει και ένα μάθημα σε μας.

Ενα μάθημα για το τι σημαίνει παλεύω γιατί εχω δικαίωμα στη ζωή.
Παλεύω για ενα καλυτερο αύριο......




Διαβάζοντας τα σχόλια που της έγραψαν, είδα και αυτό του Γ. Παπανδρέου

και σκέφτομαι πως λάθος μέρος διάλεξε να βγάλει τον προεκλογικό του λόγο.
Γιατί προεκλογικός λόγος ειναι, όταν μεταξύ αλλων γραφει .....
"....θα ήθελα πάραυτα, αν δεν έχεις αντίρρηση, να μοιραστώ μαζί σου την προοπτική των λύσεων που οραματίζομαι γι'αυτή τη χώρα στο θέμα της Υγείας και να σε καλέσω να συμπορευτείς μαζί μας....."

Αν δε θέλουν να κάνουν κάτι...ας σκύψουν τουλάχιστον
το κεφάλι από ντροπή και να σιωπήσουν !!
έγραψε η annamaria at 1:49 π.μ.

26 Comments:

Ε άει στο διάολο..., έχε χάρη που είμαι στο μπλόγκ σου και δέ θέλω να πώ χειρότερα...μαύρο-μαύρο-μαύρο...όλοι...

12:02 μ.μ.  

patsiouri μου,
δικος σου ο χωρος αυτος, κανε τον ο,τι μα ο,τι θελεις!!

12:37 μ.μ.  

Εδώ και καιρό γνωρίσω ότι είναι ανίκανος.. μέντα από αυτό το σχόλιο κατάλαβα ότι είναι και ηλίθιος.. σίγουρα δεν το έχει γράψει ο ίδιος αλλά κάποιος από το επιτελείο του.. δεν μπαίνει καν στο κόπο να τους ελέγχει.
Επειδή λοιπόν είχε την τύχει να φέρει αυτό το όνομα πρέπει εμείς να τον τρώμε στη μάπα όχι βέβαια μόνο αυτόν αλλά και τον άλλον..
Είναι καιρός να τους ξυπνήσουμε Ανναμαρία..

1:54 μ.μ.  

YO!





YO!!!!!!!!!!!!

λΈΜΕ ΤΏΡΑ

στους απανταχούς σαλτιμπάγκους ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!


Χα χα χα.

4:21 μ.μ.  

Για την Αμαλίτσα τι να πει κανεις. Είναι παλικάρι.

Όσο για το παιδί απο τις Ηνωμένες δεν το 'χω ικανό να μου πλύνει το αυτοκίνητο μέσα-έξω.

6:29 μ.μ.  

Ένα λόγος που δεν ασχολούμαι ιδιαιτέρως με αυτό το blog είναι ακριβώς η τοποθέτηση του Παπανδρέου. Δεν έχει τρόπο να τη συναντήσει και να τη βοηθήσει, δηλαδή;

Φυσικά, Μένιο, τέτοια σχόλια γίνονται μόνο από τα επιτελεία και όχι από τους ίδιους.

6:45 μ.μ.  

Δείμο αν μου ανέθετε ο Παπανδρέου να γράφω εγώ για λογαριασμό του σε μπλογκ θα έπαιζα με το συναίσθημα και δε θα έβγαζα πολιτικό μανιφέστο.. αλλά εγώ ζω ανάμεσα σας ενώ εκείνος στο κόσμο του.. (το ίδιο και οι συνεργάτες του απ’ ότι κατάλαβα).

7:22 μ.μ.  

νόμιζα πως και στη βλακεία υπήρχε κάποιο ανώτατο όριο αλλά έπεσα και πάλι έξω...
μάλλον ,χρόνο με το χρόνο σε κάποια άτομα η βλακεία προστίθεται και προστίθεται και προστίθεται επ΄άπειρο....
Καλει ο πανίβλακας την Αμαλία να συμπορευτεί μαζί του....αν είναι δυνατόν....Παλεύει η γυναίκα να ζήσει...κι αυτός της λέει να συμπορευτεί με τα μούτρα του....
για να μπορέσει, νικώντας τον άλλον τον μπουνταλά ,να φτιάξει το σύστημα Υγείας....
Μακάρι η μούντζα να άφηνε αποτύπωμα... θα έβλεπαν και οι δυό πόσες έχουν φάει και ίσως και να μαζεύονταν λιγάκι.... ίσως....

8:39 μ.μ.  

Πόσο δίκιο έχεις. Αλλά ξέρεις όταν ασχολείσαι με την πολιτική τότε μόνο για αυτήν μιλάς. Στόκος βέβαια ο τύπος, δε λέω, αλλά ξέρεις είναι πολύ εύκολο να κάνεις αντιγραφή ονόματος.

11:45 μ.μ.  

Μενιο μου,
πολυ φοβαμαι πως αυτοι δεν προκειται ποτε να ξυπνησουν, αλλα εδω που τα λεμε πολυ λιγο με νοιαζει!
Το θεμα ειναι να ξυπνησουμε εμεις και να σταματησουμε να τους ανεχομαστε!

Sigmataf,
ναι, σε ολους τους ......
(σαλτιμπαγκους, παρα ειναι μαλακο)
;)

Ion,
σιγα μην εμπιστευτεις το αμαξι σου σε αυτον....για βλακες ψαχνουν??

11:47 μ.μ.  

Δειμε,
φυσικα και εχει τροπο που ολοι γνωριζουμε δε θελει και κοπο,
αλλα πως θα μαζεψει καμια ψηφο??
Καλα τωρα για πες μου,πραγματικα πιστευει πως εκανε κατι εξυπνο??

Mενιο,
αληθεια ειναι, αν επαιζε με το συναισθημα, σιγουρα κερδισμενος απο εντυπωσεις θα εβγαινε!!

Mαικα μου,
αυτο εδω μου καθησε και μου καθησε πολυ ασχημα.
Ακου ρε...
να συμπορευτει μαζι του στο οραμα που εχει .....

Δειμε,
Aν θελει ο κυριος να μιλησει για πολιτικη, καλο θα ηταν να διαξεγε ενα αλλο blog με το αντικειμενο του!
Τωρα οσο για την αντιγραφη, πιστευεις πως δεν ηταν ενας απο τους παρατρεχαμενους του αλλα καποιος αλλος που θελησε με αυτο τον τροπο να του κανει ζημια??
Μπα....δε νομιζω ασε που πιστευω πως το εγραψε ο ιδιος, με τη μανια που εχει με το ιντερνετ μην το αποκλειεις!!

12:00 π.μ.  

Βρε ούτε εγώ έχω στοιχεία για κάτι τέτοιο. Αλλά το σχόλιό του ήταν τόσο ηλίθιο ακόμα και για παρατρεχάμενο. Γράφω πολλά κείμενα και ξέρω πώς πρέπει να σκέφτεται κάποιος που γράφει αντί άλλου. Αυτό το σχόλιο ξεπέρασε κάθε λογική συμβουλής προς άρρωστο ή συγγενή ασθενούς.

12:29 μ.μ.  

Τηρώ σιγήν ιχθύος, γιατί με τους πολιτικάντηδες πολλά παιχνίδια παίζονται. Μόνοι τους μας ανοίξανε τα μάτια....

5:42 μ.μ.  

Συμφωνώ με αυτά που λές
Και τα σκίτσα σου υπέροχα
Καλησπέρα

10:02 μ.μ.  

Διαβάζοντας κι εγώ το σχόλιο, απλώς σιχάθηκα.
Είναι δυνατόν να ισοπεδώνονται όλα χάριν της πολιτικής; Είναι...

10:55 μ.μ.  

Δειμε,
οποιος και να το εγραψε αυτο το σχολιο σημασια εχει πως εδειξε σε ολους μας το αληθινο προσωπο των πολιτικων.


ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
ναι, πολλα παιχνιδια, αλλα παιζονται στην πλατη μας μωρε και δε το αντεχω, ειδικα σε μια τετοια περιπτωση οπως της Αμαλιας.


Τάσο Ν.Καραμήτσο,
οσοι εχουν ευαισθησιες συμπασχουν με την περιπτωση της Αμαλιας και οργιζονται με την σταση οποιων εκμεταλευονται .....
Σε ευχαριστω!

Αmo,
οργη και σιχαμαρα ειναι τα μονα που νοιωσαμε οσοι το διαβασαμε.

12:32 π.μ.  

Nτοπή;; Μα έχουν αίσθηση της ντροπής τούτοι οι άνθρωποι;
Αμ..δεν έχουν Ιχνος,στάλα..
Τι κρίμμα!

1:41 π.μ.  

Η αληθεια Ανναμαρια μου ειναι οτι ακομα και αν μεσω του γεγονοτος φανηκε η αληθεια...νομιζω οτι λιγοι απο εμας δεν την ηξεραν και απο πριν...Οι πολιτικοι ειναι πολιτικοι για να υπηρετουν τα δικα τους συμφεροντα και μονο!!!Δεν μας εκπλησει αυτο!ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

12:00 μ.μ.  

Όντως...στον κόσμο τους...και αυτοί και τα επιτελεία τους...είμαι σίγουρη πως αγνοούν πόσο κάνει πχ ένα πακέτο πατατάκια, ή ένα ψωμί...

12:23 μ.μ.  

Hταν πραγματι συγκλονιστικο ποστ...

4:06 μ.μ.  

Ανναμαρία μου πολύ ωραίο το πόστ. Συμφωνώ με ότι διάβασα εδώ.
Το μόνο που θέλω να πώ χωρίς να θεωρηθώ οτι το σχολιάζω θετικά, οτι δυστυχώς έχουμε κάνει και εμείς λίγο έτσι τους πολιτικούς. Δηλαδή τους θέλουμε να τους βλέπουμε να κάνουν ανόητες δηλώσεις που καμμία σχέση δεν έχουν με την αλήθεια.
Ίσως αν δεν τους ζητούσαμε οτι πρέπει να σχολιάζουν για κάθε τι που υπάρχει;
Να τους διδάξουμε οτι όταν δεν πρέπει είναι καλύτερα να μην μιλούν. Ή όπως το λές και εσύ :
"Αν δε θέλουν να κάνουν κάτι...ας σκύψουν τουλάχιστοντο κεφάλι από ντροπή και να σιωπήσουν !! "

4:52 μ.μ.  

Τι ηλίθιος άνθρωπος Θεέ μου.

11:41 μ.μ.  

Ο Παπανδρέου, ή αυτός που έγραψε εκείνο το σχόλιο, εννοώ.

11:41 μ.μ.  

rodoula-kelly,
μακαρι να ειχαν λιγο αλλα .....
Καλως μας ηρθες!!


Ανατολη μου,
εαυτουλιδες, αυτη η λεξη πραγματικα πιστευω πως τους ταιριαζει!!


Patsiouri μου,
μα φυσικα και δε γνωριζουν, σιγα που θα ασχοληθουν με αυτα!!


Candy μου,
μακαρι να μη χασει την ορεξη και τη διαθεση για αγωνα αυτη η γυναικα!!


George μου,
αυτοι φιλε μου εχουν αποψη για ολα και για ολους.
Αυτοι παρακαλουν να βγαινουν στα δελτια.
Αν εμεις ειμαστε αυτοι που θα τους λεγαμε "τωρα θα μιλησεις" να εισαι σιγουρος πως κανεναν δε θα βλεπαμε.


Παιδισκη μου,
λιγα λες....
Δε μπορω να σκεφτω μια λεξη που θα χαρακτηριζε ο,τι νοιωθω γι αυτους ολους, ισως αηδια??
Μπα και αυτο λιγο ειναι!!

1:10 π.μ.  

Έχει άραγε αντιληφθεί πόσο πολλούς ενόχλησε η ενέργειά του;
Ή θα ξαναδούμε παρόμοια;

11:42 π.μ.  

Dodo,
πιστευεις πως εκανε τον "κοπο"
να ξαναμπει στη σελιδα της Αμαλιας?

1:32 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home