annamaria

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2007

Βαρέθηκα πια τους φυγόπονους, τους ανεύθυνους.




Πέμπτη απόγευμα γυρίσαμε.
Ένα μήνα τώρα υποτίθεται πως…..
Θα γεμίζαμε μπαταρίες , θα κλείναμε τηλεόραση και εφημερίδες για αποτοξίνωση,
θα ποζάραμε με φόντο το απέραντο γαλάζιο,
θα μαζεύαμε φωτογραφίες για να βλέπουμε το χειμώνα και να λέμε
«καλα ήταν»……

Δε ξέρω τι θα σκεφτούν οι άθεοι της παρέας μας αλλά αυτό το
«αν θέλεις ο Θεός να γελάσει μαζί σου, κάνε σχέδια»
τελικά έχει βάση.

Ήμουν συνεχως μπροστά σε μια τηλεόραση και έβλεπα το θάνατο.
Η φρίκη σε όλο της το μεγαλείο!
Μου είναι αδιάφορο αν η αρχαία Ολυμπία κινδύνευε να καεί.
Ηθελα να γλυτώσει η μάνα που βρήκαν καμένη αγκαλιά με τα παιδιά της.
Ήθελα να γλυτώσει ό,τι ανέπνεε.

Όλα τα χρόνια άκουγα …… «παραλάβαμε καμένη γη»
Τελικά τα κατάφεραν, το έκαναν ΚΑΙ πράξη.
Ψάχνουν αυτόν που άναψε το σπίρτο ??
Μα είναι όλοι αυτοί που φωνάζουν τόσα χρόνια πως έχουν όραμα.
Πότε θα καταλάβουμε επιτέλους πως αυτό το όραμα τους,
είναι ο εχθρός του δικού μας ?

Καλό χειμώνα να έχουμε φίλοι μου και συγνώμη που γύρισα με γκρίνια ………



H γελοιογραφία είναι από την εφημερίδα «αγγελιοφόρος»
έγραψε η annamaria at 3:33 π.μ.

19 Comments:

Καλημέρα Ανναμαρία καλό χειμώνα να έχεις.
Το μόνο που πραγματικά τους πόνεσε ήταν το πολιτικό κόστος και αυτό φαίνεται από χιλιόμετρα μακριά.
Έμεις πρέπει να αλλάξουμε νοοτροπία και να μην τους επιτρέπουμε να παίζουν με το μέλλον των παιδιών μας.
Γκρινιάρης κι εγώ πρωί πρωί.
Άντε καλό Σ/Κ.

5:48 π.μ.  

Aναμαρια..συγχαρητήρια για το μπλοκ και τις απόψεις..
τις συμμεριζόμαστε πολλοί..

7:10 π.μ.  

Καλώς ήρθες φαντάζομαι μαυρισμένη από τον ήλιο αλλά και με την καρδιά μαύρη από τις φωτιές.

8:52 π.μ.  

oλοι ετσι με γκρινια ειμαστε..
καλως ηρθες..

7:49 μ.μ.  

τελικά όλων το καλοκαίρι έτσι ήταν..
άλλα σχεδιάζαμε,άλλα έγιναν
δεν είσαι η μόνη που γύρισε θυμωμένη-κι ας το λες εσύ γκρίνια-
όλοι πιστεύω έτσι είμαστε
τουλάχιστον εσύ είχες διάθεση αυτή μας την πραγματικότητα να την κάνεις ποστ
κάτι μου λέει να μην πω καλό χειμώνα... με φοβίζει πλέον αυτή η ευχή
φιλιά

9:56 π.μ.  

γλυκιά μου, δυστυχώς... μαύρο χειμώνα θα έχουμε, μετά από ένα τόσο φονικό καλοκαίρι.

..καλώς ήλθες. έχω έναν ώμο να ακουμπήσω πάλι τον πόνο μου.

κουάξ

7:27 μ.μ.  

kalhmera,
kalws hr8es!!
kalo xeimwna!!
exeis apoluto dikio na griniazeis!!
filia
p.s: mas eleipses!

9:05 π.μ.  

Δεν θα γκρινιάξω.
Καλώς ήλθες.

5:47 μ.μ.  

καλως ήρθες και απο μένα!
Εγώ γκρίνια δεν διάβασα στα λόγια σου. Αγανάκτηση για την κατάντια αυτού του τόπου μόνο.
Ελπίζω (καθώς η ελπίδα πεθαίνει τελευταία) σε λίγες μέρες όλοι οι πολιτικοί να πάρουν ένα μάθημα! Ελπίζω (τα είπαμε περί ελπίδας) επιτέλους εμείς οι πολίτες να ξυπνήσουμε και να κάνουμε το δικό μας όραμα πραγματικότητα.

12:10 μ.μ.  

Ωωωω...καλώς ήηηηρθεεεες!!!
Το ξέρεις φυσικά πως μας έλειψες...

ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ θα παραλάβουν σίγουρα.
Να μου πεις τώρα, ποιός από όλους αυτούς είναι ικανός να μας ξαναφέρει τις ψυχές που χάθηκαν και τα δάση.
Γιατί τα σπίτια θα ξαναγίνουν και σύντομα και πολύ καλύτερα...

Φιλί και μεγαααάλες Γλαρένιες αγκαλιές

8:06 μ.μ.  

Σόρι κιόλας για τη φρασεολογία, αλλά επειδή κι εγώ έχω νεύρα αυτές τις μέρες, στ'αρχίδια μου κι εμένα αν είχα η αρχαία Ολυμπία...τώρα μου το θυμήθηκαν πως είχαμε και πολιτισμό οι καραγκιόζηδες...
Να τους καούν οι βίλλες, λυπάμαι, έχω αρχίσει να πιστεύω ξανά στην τρομοκρατία...

12:11 π.μ.  

Καλωσήρθες στην κόλαση Αννα Μαράκι μου...

12:12 π.μ.  

έχεις τόδο δίκιο!

12:00 μ.μ.  

..μας ελειψες οπως βλεπεις ..επιστροφη λοιπον μετα απο ενα τετοιο καλοκαιρι που και καλα να περασε καποιος ....αποκλειεται να μην σπαραξε η καρδια του απο ολα αυτα..
πρωτα απολα οπως σωστα ειπες για οσα ανεπνεαν ..τα κτιρια γινονται.. τα δαση γινονται.. οιζωντανοι οχι ...ευχομαι να χουμε ενα χειμωνα χωρις ιδιαιτερες εκπληξεις αν και απο δω και περα .. δεν ξερουμε
τι να περιμενουμε πια ..

2:50 μ.μ.  

Peace and hope and a good future for all the Greek people good weekend

David Santos

12:57 π.μ.  

Την καλημέρα μου
Καλό χειμώνα

12:10 μ.μ.  

Πόσο δίκιο έχεις σε όλα Άννα-μαρία μου! Εδώ πέθαινε ανυπεράσπιστος, φτωχός κόσμος κι αυτοί στα κανάλια είχαν λυσάξει για την τύχη της αρχαίας Ολυμπίας... Τόοοοοσο "πολιτισμό" πια δεν τον αντέχω! Λες & τα αγάλματα μόνον είχαν σημασία, όχι οι ζωές τόσων ανθρώπων... Τόση υποκρισία κι απανθρωπιά!
Και μετά η παροχολογία, οι εκλογές & τώρα οι έγνοια για το ποιός θα βγει αρχηγός στο ΠΑΣΟΚ για να μας τα ξαναφάνε! Και τα παιδάκια δεν έχουν σπίτια να μείνουν το χειμώνα & σχολειά να μάθουν να διαβάζουν! Απίστευτοι είμαστε...
Καλό Χειμώνα κι από μένα καλή μου, αν & μας έχουν μαυρίσει τις καρδιές... Ίσως οι βροχούλες που θά΄ρθουν να πάρουν τις στάχτες μακριά!

1:22 π.μ.  

Πάντως σε διαβάζω ξεκούραστη, όπως και να έχει. Τα παράπονα πάντα θα υπάρχουν.

9:09 π.μ.  

Φιλοι μου,
ολοι μας ποναμε , ολων η καρδια μαυριζει απο τις σταχτες.
Ας ελπισουμε πως θα ειναι το τελευταιο κακο....
Σας ευχαριστω πολυ για το καλωσορισμα και ας ευχηθουμε ο χειμωνας που ερχεται να ειναι "φιλικος" σε ολους εκει κατω.

12:46 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home